 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
asecnjak Neznanec

Pridružen-a: Pet 07 Nov 2008 14:18 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 2:27 pm Naslov sporočila: senzor vžiga |
|
|
Pozdravljeni,
Mi lahko kdo pomaga z nasvetom? Vozim Seat toledo l.1997, bencinar 1,6 , 100konjev,prevoženih 112000 km. Že lep čas mi ob mrzlem vremenu (jesen in zima) avto nagaja: ko je hladen težko vžge,cuka,nima moči, ko se segreje,je bolš,vendar se pri pospeševanju čuti rahlo trokiranje,tudi poraba je višja (ker moram,ko je hladen,pedalo za gas držat do konca,da avto sploh potegne). Najbolj se pomanjkanje moči pozna pri vožnji v klanec (če je večji klanec,druga komaj potegne). Avto sem dal na tester,pokazal je okvaro senzorja iskre/vžiga. Mi lahko kdo razloži,kako vlogo ima senzor iskre pri tem,da avto cuka,nima moči...? Je to sigurno okvara, zaradi katere mi avto cuka,ne vleče,več porabi? Je lahko kaj drugega?Hvala za nasvet, morda že imel kdo podobne probčeme?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 3:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je pod ta senzor mišljen "knock" senzor? Ta senzor ponavadi zaznava vžig na podlagi detonacij v motorju. V osnovi je to piezzo senzor pospeška. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
micabauc Član


Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12 Prispevkov: 177 Aktiv.: 0.75 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 3:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
ko sem zamenjal svečke, je pa šel normalno (Punto 1) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
asecnjak Neznanec

Pridružen-a: Pet 07 Nov 2008 14:18 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 3:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
svečke so na novo menjane, in to sigurno ni, prav tako sem poškropil kable, da bi videl,če kje prebija...
senzor pospeška? ne vem,mojster ki je opravil test je samo rekel senzor iskre (ponekod rečejo tudi senzor vžiga), ne vem ali je to isto kot senzor pospeška? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 3:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
A tuljave ste kaj pogledali? Senzor vžiga pride na glavni gredi in bere zobe na jermenici, ter na ta način vklaplja tuljave. Oboje bi znalo bit problem |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
asecnjak Neznanec

Pridružen-a: Pet 07 Nov 2008 14:18 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 3:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala,grem jutri do avtoelektričarja pa bova pogledala zadevo.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 4:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aja, če to dela le v vlažnem vremenu so bolj verjetno tuljave problem. Poskusi jih ob normalno delujočem motorju oblit z vodo, pa če začne trokirat,si našel problem |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ales Član

Pridružen-a: Tor 04 Mar 2008 22:17 Prispevkov: 55 Aktiv.: 0.26 Kraj: Poljčane
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Tudi jaz imam podoben problem na cliotu 1.2 letnik 95.
Ko je motor hladen ''cuka'' včasih celo ugasne, ko se pa saj malo zagreje pa je vse vredu...
Zanimivo je tudi to da če tankam na petrolu al na molu mi motor ob hladnem zagonu po nekaj sekundah obvezno ugasne
če pa tankam na omv-ju pa teče no vendar kljub temu prvih nekaj km cuka.
Ima kdo podobne težave? oz mogoče ve kaj je narobe?
(od avtomehanikov nisem izvedel nič), svečke so pa nove ..
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen senzor vžiga mogoče. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 10:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
V tem primeru pa je možno vse živo, sploh če je že kdo šaril po avtu. Lahko ima napačno pumpo goriva ali izrabljeno, ki ni sposobna ustvarit pravega tlaka, ta pa je pomemben, saj računalnik kontrolira motor na slepo dokler se lambda ne ogreje. Lahko je tudi senzor temperature, zamašen filter goriva, izrabljen potenciometer lopute, zamazana loputa, pokvarjen kakšen drug senzor, delno zamašen inektor itd
Morda bi priklop na računalnik kaj povedal, najbolje pa je začet pri filtru goriva, če ni bil še zamenjan
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 11:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva tema ... SENZOR VŽIGA
Z avtoelektroniko se občasno in nekaj časa tudi intenzivno ukvarjam že 20 let. Videl in zamenjal sem kar nekaj senzorjev na motorjih in nasploh v avtih. Obstajajo razni senzorji za temperaturo, pretok zraka, nivo tekočin, tlakov in podtlakov, kotnih pozicij - npr. glavne in odmične gredi, senzor umazanih delcev v zraku, vsebnosti plinov, G pospeškov - vibracij, intenzivnosti sončnega sevanja, itd. ............. ampak za senzor vžiga, ki je vgrajen v avto pa še nisem slišal
Me lahko kdo o tem senzorju malo poduči?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor je treba najprej poskrbeti za brezhibno delovanje tistih osnovnih delov ( zračni filter, svečke, kabli, loputa za zrak (topel-mrzel)).
Moj znanec je imel podoben problem, ko mu je nagajal motorček za položaj lopute toplega in mrzlega zraka pred zračnim filtrom.
Če je tvoj mehanik diagnosticiral in našel težavo v tistem senzorju ga zamenjaj pa boš videl pri čem si. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Pet Nov 07, 2008 11:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Vsekakor je treba najprej poskrbeti za brezhibno delovanje tistih osnovnih delov ( zračni filter, svečke, kabli, loputa za zrak (topel-mrzel)).
Moj znanec je imel podoben problem, ko mu je nagajal motorček za položaj lopute toplega in mrzlega zraka pred zračnim filtrom.
Če je tvoj mehanik diagnosticiral in našel težavo v tistem senzorju ga zamenjaj pa boš videl pri čem si. |
Loputa toplega in mrzlega zraka?
Imeli smo podoben problem pri Mercedesu A160, pa je bila kriva umazana loputa. Ravno pred loputo je namreč ena cev, ki je povezana z pokrovom odmične ter služi ventilaciji karterja. Na loputi in v bližini je bilo toliko zoglenelega olja, da je oviralo prehod zraka pri štandgasu. Enostavno čiščenje je rešilo vse probleme. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sob Nov 08, 2008 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Na mojemu Cliotu so mi ga že enkrat menjali. Sicer simptomi niso bili takšni kot jih opisuje Aleš.
Moj avto enostavni ni hotel vžgati. No vsaj vedno ne. Recimo enkrat na 4 vžige. Ponavadi ko je bil motor hladen. Ko je enkrat le vžgal je pa deloval brezhibno... _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Nov 08, 2008 12:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok:
Senzor vžiga = senzor kota glavne ali odmične gredi, odvisno kje ima senzor
Pa če v google vpišeš "senzor vžiga" boš videl da je to zelo razširjen izraz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|