 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.93 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 4:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
ule je napisal/a: |
Sicer je pa tale test tudi zanimiv. |
O tem filmčku (ki ga je dokazano financiral AUDI) je bilo veliko govora po vseh svetovnih forumih. Samo namig ... tistega prvega BMWeja so jasno vidno že na začetku vzpona namerno ustavili (zakaj le) potem pa speljevali s polnim gasom, tako da se je takoj vkopal ... res realno ...
Ker že 8 let v vseh razmerah vozim tak avto sem samo ...
btw, šel sem brez problemov tudi na Rakitno in Krim v razmerah kot so na tistem drugem filmčku. Res da nisem prišel čisto na vrh, ker sem se ustavil nekaj 100m pred vrhom. Razlog pa je bila noč in ozka nepoznana cesta kjer bi težko obrnil ali vozil vzvratno, če bi se (in verjetno bi se) tik pod vrhom ustavilo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej_ Član

Pridružen-a: Sre 30 Jan 2008 0:42 Prispevkov: 150 Aktiv.: 0.71 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 6:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo! Vrnimo se na E. Winter. Pomislek imam, da se pri večjih obremenitvah snamejo. Je morda dosegljiva statistika o takih in podobnih primerih? Za običajne "ketne" še nisem slišal, da bi se snele (verjamem pa, da se tudi to dogaja). Hvala! J
_________________ Elektronika v domači delavnici |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 6:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako je bilo pa včasih na snegu
Avto magazin 19.2.1980
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
382.8 KB |
Pogledana: |
47 krat |

|
_________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2756 Aktiv.: 13.24 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 6:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tiste "zelene ketne" se imenujejo praktis. So pa dobra alternativa navadnim verigam.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.33 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Govorite kar hočete o quattru, ampak jaz še z njim nisem obstal v snegu. Eno zimo sem se vozil celo po smučišču na Kopah, lansko leto sem po zelo strmi cesti "plužil" v 30cm snega (posledica je sicer bila, da sem polomil plastiko pod motorjem pa tudi sklopka je zelo dišala )
Tisti film o primerjavi quatrro in xdrive na valjih je pa res baje z izključenim ESP-jem. Z vključenim bi brez problema speljal tako, da...
V teh filmčkih je pač boljši tisti, ki ga preferirajo avtorji.
Sicer je pa bil quatrro razvit za relly, ne za sneg in led in si upam trditi, da je mehansko še vedno med najboljšimi stalnimi 4 kolesnimi pogoni (brez mehanskih blokad diferencialov). Vse ostalo naredi elektronika in ene firme so uspešnejše pri tem kot druge.
Pod črto: definitvino se bolje obnaša na ledeni in zasneženi cesti kot pa eno pogonc.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.50
|
Objavljeno: Sob Nov 29, 2008 8:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
O tistem filmcku:
A se ne zavrti tudi pri prvem avtu v prazno ker na zacetku malce prevec pritisne na plin, spelje pa sele takrat, ko najprej povsem popusti, potem pa spet malo pritisne ? Pri drugem avtu stalno dodaja prevec plina in rezultat je enak kot na zacetku pri prvem.
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.66 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Ned Nov 30, 2008 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat primerjava med quattro in x-drive (kar se pač najde na netu) podobna metanju polen pod noge (enkart audi, drugič BMW). Bi bilo treba v realnosti sprobat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.93 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Nov 30, 2008 3:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne gre se za nikaršno metanje polen, ampak za različne zasnove različnih proizvajalcev. Quattro je pač najboljši na srednje spolzkih (mokra cesta, pesek na asfaltu, ipd.) in je bil zato na rejlijih daleč pred ostalimi. Ko pa so zadeve res "hard" in ima oprijem le en par ali celo eno samo kolo pa pridejo v poštev mehanske blokade diferencialov ali elektronsko vodene posamične sklopke kot jih ima Xdrive.
Tako kot v naši stroki ... elektrolitov ne moreš primerjat s keramiki. Čeprav v enem in drugem slučaju govorimo o kondenzatorjih
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.66 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Ned Nov 30, 2008 4:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Oba pogona sta dobra. Rezulatati testov so pa odvisni od sponzorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dexboy Član



Pridružen-a: Pon 01 Sep 2008 22:46 Prispevkov: 1116 Aktiv.: 5.44 Kraj: Horjul
|
Objavljeno: Ned Nov 30, 2008 5:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
ule je napisal/a: |
Rezulatati testov so pa odvisni od sponzorja. |
_________________ Imagination is more important than knowledge.
-Albert Einstein- |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|