 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 12:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
Jaz se bolj nagibam k temu kot je rekel Andrejj ; v avto vstavljen kalorifer na 230V seveda ustrezno zaščiten , start preko stikalne ure |
Jaz sem imel pred leti na pick-upu (SDI) pri motorju pripravljeno, da sem pozimi klasični kalorifer (za 15€) zrav¸en prišraufal, napeljava skozi avto, pri koncu kesona (na notranji strani) pa klasični 16A modri tropolni vtikač IP67 (podoben kot na sliki, le da je bil tisti "za prišraufat".
Timer pa sem naštimal kar v delavnici, na vtičnici.
Kalorifer je sicer grel motor z zunanje strani (vse kar je pod pokrovom motorja), a je pomagalo, da je lažje vžigal, saj je bilo gorivo toplo, pa akumulator boljše volje.
Vseeno je to samo improvizirana rešitev, verjetno grem jutri po en rabljen Eberspaecher. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.25 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če hočeš da se ti segreje kabina lahko vameš zračni grelec (Eberspacher), če pa hočeš da se ti segreje tudi motor pa ti priporočam vodni grelec (tudi Eberspacher).
Cene za vodne peči se gibljejo tam od 600€ naprej cena montaže za tak avto (približno 7ur) pa odvisno od monterja. Pri Eberspacher si lahko zbiraš navadni zagon na termostatsko stikalo, digitalno (tedensko) uro, zagon s pomočjo daljinca ali pa zagon z mobitelom. Meni se zdi zagon z mobitelom zelo praktična zadeva saj samo pokličeš "v avto" kjer se ti na drugi strani javi neka gospodična in te vpraša kaj bi rad naredil .
Ne priporočam ti da se spraviš sam vgrajevati peč v avto še posebej pa ne vodno ker potrebuješ še 1000 drugih stvari ki pa niso priložene v škatli.
Če te zanima kaj več o tem piši na mail. _________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70606.38
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 3:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 5:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
www.adriablue.net
Edi je šef, prava faca.
Jaz sem sicer CTeke pri njem kupoval, za Eberja pa ga bom čez teden, dva klical. Povej, da sem ti jaz povedal.
LP, R. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1OVER0 Član

Pridružen-a: Sob 01 Dec 2007 14:06 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.19 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 6:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
V skandinaviji se precej uporabljajo električni grelniki, tako za mašino kot za kabino. Slabost tega je da si vezan na električno omerežje (beri - običajno dela samo doma). Eden takih proizvajalcev je DEFA (http://wup.defa.com/en/). Obstaja še eden priznan s tega področja samo se ne spomnim kako se imenuje.
Preden sem vradil Webasto sem veliko študiral tudi v to smer, vendar sem dobil rabljen webasto in ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.94
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
MOND je napisal/a: |
Toplozračni grelec niti ne obremenjuje tako veliko akumulatorja |
Niti ne?
- 5 - 10 A vleče toka, kar za povprečen akumulator pomeni, da je prazen po par urah.
lp _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Sob Jan 10, 2009 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Navaden grelec (kalorifer) ja, toplozračni grelec na bencin/nafto pa niti približno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MOND Član

Pridružen-a: Sre 12 Okt 2005 20:05 Prispevkov: 623 Aktiv.: 2.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 12:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
MOND je napisal/a:
Toplozračni grelec niti ne obremenjuje tako veliko akumulatorja
Niti ne?
- 5 - 10 A vleče toka, kar za povprečen akumulator pomeni, da je prazen po par urah.
lp |
ro-bi zanimiva trditev 5-10A? na 12Voltih bi bilo 60-120W ne? Kje pa si ta podatek pobral? Eberspacher piše drugače.
Zahteve Eber D2 (kot primer) toplozračnih grelnikov so od 8Wdo34W. Torej od 0.66A do 2.8A. Se pa strinjam, da je pametno dodati še en akumulator, v kolikor naj bi toplozračni grelec grel vozilo celo noč s polno močjo na primer.
lpmond |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1OVER0 Član

Pridružen-a: Sob 01 Dec 2007 14:06 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.19 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 6:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tu morate par amperov še dodati. Proizvajalec podaja moč ki jo porabi sam grelec (se pravi črpalka za gorivo+elektronika+obtočna črpalka). Seveda je potrebno upoštevati še dejstvo da če želimo da bo potniški prostor topel mora biti vklopljen še ventilator v potniški kabini - koliko pa ta porabi pa proizvajalec ne more vedeti in zato ta podatek ni zapisan.
Meni webasto zjutraj dela ~30-40 min do sedaj še nisem opazil kakih problemov glede akumulatorja. Dieselska mašina, akumulator 65 Ah, ventilator v kabini na stopnji 2/4. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 11 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|