 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Nov 23, 2008 10:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Ravno sem gledal včeraj eco-tech NA Discovery Sc. Naredili so avto. Ohišje iz karbonskih vlaken, reducirali težo brez pretiranejga odvzema varnosti. Izboljšali motor in stvar je pokurila 2.8 litre dizla na 100km.
To sem pa drugje slišal. Vzeli so R Twingota. Izboljšali motor z kupom elektronike in vsem drugim možnim... Malo odvzeli težo, stvar je pokurila 3 litre bencina na 100km. Vprašali so zakaj ne delajo takih avtov?
Vsi novejši avti so cca 200kg težji od svoje prejšne različice. Tudi najmanjši mikro avti imajo 900 kilogramov. Kam gre ta svet.
_________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.90 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Tor Jan 20, 2009 8:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem ali bi prav na to stran?Iz ene knjige je ta slika-
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
705.84 KB |
Pogledana: |
23 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.13 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Pet Jan 30, 2009 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se bo elektrika vedno bolj dražila in da bo vedno bolj uveljavljen faktor, kateri ti zaračuna za dve KWh še eno več, se bomo na elektriko bolj malo vozili...
Bolj verjetno je, da bomo začeli kupovati in uporabljati najpopularnejša vozila PRC-ja
_________________ Biti ali ne Biti oziroma Bajti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70608.10
|
Objavljeno: Pet Jan 30, 2009 3:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.13 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Pet Jan 30, 2009 3:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kje si pa to oznako našel?
Jaz sem (poenostavljeno) mislil na dvokolo s pogonom na "polento".
A lahko razložiš kaj je to LD12?
_________________ Biti ali ne Biti oziroma Bajti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 30, 2009 7:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo v premislek. Bencin proti elektro. Moj povprečni avto porabi 8l/100 km. Kar je ~11 x 8 kWh = 88 kWh za 100 km. Povprečno. Z ~50 kWh zaloge pa Tesla roadstar prevozi 350 km ???????? Izkoristek batnega motorja je ???? Računajte tisti, ki greste nad 20%. Pomislite pa prej koliko "kuri" vaš, pa čeprav Diesel. (nafta ima ~12 kWh/kg). Toliko o "dobrem izkoristku batnega motorja". Da so ŽE v prodaji akumulatorji katere lahko polniš od 10% do 90% v desetih minutah, nekateri še ne bodo priznali, pa če jih postaviš pred strelski vod! Res priznam enormni tokovi. Toda da se! Kdo od vas kontra elektromobilu pa prevozi dnevno več kot 300 km, vsak dan? Ko napolnim rezervoar ga imam vsaj za 2 dni (skrajnost) ponavadi pa tankam 1x na teden. Pa prevozim cca 35 kkm letno. Razvoj elektromobila gre v napačno smer, po mojem. Namesto, da se gredo superšportna vozila bi raje razvijal 2. 3. avto, ki dnevno naredi nekaj 10 km. S tem bi:1. razvijali tehnologijo. 2. "Navajali" ponudnike el. energije in državo na spremenjeno porabo. 3. v glavah zamenjali mišljenje (ko vozilo s 30 kW elektro, potegne boljše kot 50 kW bencinar), in to za pol ali še manj cene. Pa še cukrček za konec! Ta grdi, grdi Izrael. BO! v 10. letih iz osebnega prevoza IZLOČIL nafto in vse ostale derivate. Po cesti za osebni pevoz seveda. Renault in Nissan pa sta že podpisala pogodbo. "Kolikor vozil boste rabili, toliko vam jih dostavimo". ELEKTRO! Skeptikom v premislek, pametne kritike pa prosim za mnenja. Pa najhujši nasprotniki si spravite tole, pa mi pošljite čez 5 let na zs. Da ugotovim, kdo se je motil.
_________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70608.10
|
Objavljeno: Pet Jan 30, 2009 11:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Odisej Član


Pridružen-a: Tor 25 Apr 2006 20:24 Prispevkov: 95 Aktiv.: 0.41
|
Objavljeno: Sob Jan 31, 2009 11:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
trot je napisal/a: |
Jaz temu nič ne verjamem. Če bi neka firma našla neko novo veliko tržno priložnost (kot naj bi bil to električni avto), se ne bi kar tako pustila nekim lobijem.
|
ČE so neki firmi ponudili n-krat več $$ kot bi jih zaslužili s prodajo, kaj misliš, do bodo še naprej delali pa prodajali? Oziroma drugače, ČE je ta firma (GM v primeru EV1) že pod močnim vplivom naftarjev, misliš, da bi si drznili "po svoje" furat posel? Na-a, ne v ameriki. Žal. Če si gledal film, so še NiMH celice spravli v predal po tem, ko so kupli patent
bojans je napisal/a: |
Razvoj elektromobila gre v napačno smer, po mojem. |
Ja in ne. Razvoj gre po svoje, in Tesla so dobli idejo, jo realizirali in imajo superšportnika ki pusti zadaj ferarija Zdaj, prestižna firma se ne bo lotila delat nizkocenovnih modelov za širše ljudske množice, kar je logično. Tudi ferrari, lamborghini,... ne delajo mestnih avtočkov aka twingo.
Bolj je vprašanje, zakaj veliki, že uveljavljeni proizvajalci nimajo interesa razvijat elektro pogona. Recimo, jaz bi takoj imel Twingo EV namest 1.2. Verjetno v evropi ni tako močnih lobijev, ampak sigurno pa ostaja skrb, kdo bo potem to na servis vozil. Namreč, povedano tudi v onem filmu (saj je govora o Who killed the electric car), da odpade potreba po večini rezervnih delov, kar sigurno ni v interesu proizvajalcev...
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.54 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Jan 31, 2009 11:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bo treba narest perpeto mobile ni kaj. Mislim pa, da je prihodnost v avtih na vodik.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mznida Član


Pridružen-a: Čet 02 Jun 2005 20:32 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.52 Kraj: Prlekija (JN86BN)
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 2:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Da še jaz podržim lonec.
Kar se tiče električnega avtomobila; večina ljudi se vozi v razdaljah ranga do 50 oz. 70 km dnevno. Take razdalje po moje že sedanje tehnologije omogočajo.
Strehe so najbolj neizkoriščen del stavb. Če jih izkoristimo recimo za sončne elektrarne, potem tudi elektroomrežje ne bi bilo tako zelo obremenjeno. Podnevi bi se koristila energija sonca, elektrarne pa bi povečale svoje zmogljivosti ponoči. Torej ravno obratno kot do sedaj. Večina bi najbrž avte polnila ponoči, ko je poraba itak najmanjša.
Električno vozilo v kombinaciji s sončnimi elektrarnami ni ravno najcenejša rešitev, je pa bolj prijazna naravi. Kar pa bi moral biti naš namen.
Vprašanje ostaja, kaj je ekonomsko upravičeno .
Mislim pa, da je kar nekaj rešitev, ki bi se lahko dopolnile.
Boljše rešitve pa bi bile v smislu, javnega prometa, vendar je le ta že preveč "razbit". Ali pa recimo kolo oz. "peš honda" v mestih. Vendar se tukaj pojavijo druge vrste problemi, ki ne sodijo ravno v to temo.
_________________ 73 de S56RIR |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.50
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 2:26 am Naslov sporočila: |
|
|
mznida je napisal/a: |
Električno vozilo v kombinaciji s sončnimi elektrarnami ni ravno najcenejša rešitev, je pa bolj prijazna naravi. |
Ali ima kdo na voljo energetsko bilanco FV celic ? Teh pavsalnih trditev, ki predpostavljajo, da celice padejo iz Lune, po izteku zivljenske dobe se pa tja tudi vrnejo, je polno po forumih, to je pa tudi vse. Ze tako je jasno, da niti ob tako absurdni predpostavki (da pridejo in izginejo v nic same od sebe) niso prav pretirano ucinkovite v primerjavi z drugimi viri energije, torej je koncni rezultat kvecjemu slabsi. Koliko slabsi ?
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sortaj Član


Pridružen-a: Sre 23 Jul 2008 21:51 Prispevkov: 812 Aktiv.: 3.93 Kraj: Med Vipavo in Štanjelom
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 11:14 am Naslov sporočila: |
|
|
1. proizvosnja sončnih celic ni niti malo prijazna naravi
2. energija, ki je porabljena pri proizvodnji se ne povrne niti v celotni življenski dobi celic
3. kako je z reciklažo?
pri tem se vprašam...zakaj?
no...jaz mislim, da je res prihodnost v vodiku, treba je najti kakšen bolj unčikovit način za pridobivanje le-tega(kar ne mislim, da je enostavno)
lp
_________________ Svet je bil analogen, dokler ni Planck vsega zafrknil... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Član


Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 20:25 Prispevkov: 1282 Aktiv.: 5.70 Kraj: glej fogl
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odisej je napisal/a: |
trot je napisal/a: |
Jaz temu nič ne verjamem. Če bi neka firma našla neko novo veliko tržno priložnost (kot naj bi bil to električni avto), se ne bi kar tako pustila nekim lobijem.
|
ČE so neki firmi ponudili n-krat več $$ kot bi jih zaslužili s prodajo, kaj misliš, do bodo še naprej delali pa prodajali? Oziroma drugače, ČE je ta firma (GM v primeru EV1) že pod močnim vplivom naftarjev, misliš, da bi si drznili "po svoje" furat posel? Na-a, ne v ameriki. Žal. Če si gledal film, so še NiMH celice spravli v predal po tem, ko so kupli patent |
Ko so konjske uprege začeli nadomeščati avtomobili je bil konjski lobij zelo močen. Pa lobiji konjem niso nič pomagali, zamenjli so jih z avtomobili.
Ko bodo elektro avtomobili pokazali dovolj prednosti pred običjnimi jih bodo zamenjali, pa naj bodo lobiji zraven ali pa ne. Lobiji so samo izgovor za tiste, ki krivdo za to da nekaj ne deluje kot bi moralo, preložijo drugam.
_________________ lp, Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Odisej Član


Pridružen-a: Tor 25 Apr 2006 20:24 Prispevkov: 95 Aktiv.: 0.41
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja vidiš, samo je problem... takrat "konjski" lobiji niso obvladovali celega sveta. Nafta pa ga danes. Vsaj ameriko, kjer so že imeli elektro avtomobile, pa so jih vzeli s cest in jih dali v prešo. Nove, rabljene, vse do zadnjega so spravli s cest in vzeli folku. Ne boš rekel, da tu nekaj ne smrdi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Član


Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 20:25 Prispevkov: 1282 Aktiv.: 5.70 Kraj: glej fogl
|
Objavljeno: Ned Feb 01, 2009 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj so bili konji do takrat povsod glavno prevozno sredstvo. Torej so obvladovali cel svet. Jaz ne vidim nobene razlike. Razen če si mislil še na lobij mul in oslov
Mogoče so avtomobile vzeli s ceste ker so ugotovili neko kritično tehnično napako (glede na to da je bil to prvi avto take vrste je kaj takega povsem možno), potem pa so jasno krivdo zopet zvalili na lobije.
_________________ lp, Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|