 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MatOze Neznanec

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 10:53 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 2:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
hm...kot sem jaz gledal par modelov senzorjev so bili vsi narejeni tako da se prednji vklopijo ob pritisku na zavoro in ob spustu zavore še minuto, dve delujejo, nato se izklopijo. Saj ne rabiš senzorjev vedno. Ponavadi imajo taki senzorji več plus polov - enega daš na vzvratno luč (aktiviranje senzorjev nazaj), drugega na stop luč in tretjega na stalni plus (preko kontakta, seveda).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na izpitni vožnji sem vozil Zastavo 750. Fičeka po domače.
Zato prosim za malo razsvetljenja.
Čemu služijo parkirni senzorji SPREDAJ ?
Hvala in lep pozdrav, Andrej
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MatOze Neznanec

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 10:53 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja res so lahko priključeni na zavorno luč, vendar tudi to ni vredu. Namreč senzorji imajo za prikaz display, ki ob vsakem vklopu zapiska in se na polno osvetli (moteče ponoči). Edina varianta je vklop s tipko - ročno ali avtomatsko z vezavo na hitrost (želja).
Senzorji spredaj.....hm...... res je da jih redkokdaj rabiš, če sploh kdaj, vendar ženska za volanom jih kar rabi - verjemi:)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Mar 27, 2009 5:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
povej mi kakšna je ponoči razlika v tistem preblisku če se vklopijo ko daš v vzvratno ali če jih vklopiš ročno? nobena.
Jaz imam senzorje že nekaj let in tisto ki za moment zapiska in se prižge ni prav nič moteče. Treba je vzet v zakup da so tovarniški senzorji par sto evrov in ne par deset, posledično so tile za par deset pač taki, kot so. Lahko bi jih recimo odprl in notri vgradil timer, ki bi piskač in display vklopil sekundo pa vklopu sistema in je problem rešen. Vezje je pa mala malca.
Spredaj - hja, če imaš spredaj dolg nos, potem recimo, jaz osebno jih prav nič ne rabim, nekateri pa...hm. Glede žensk - kolega ima spredaj senzorje in žena pravi da odkar imajo ta avto sploh ne upa stransko parkirati ker senzorji piskajo kot utrgani...torej pri nekaterih (tudi ženskah) je slabše kot če jih ni...
Dejstvo je da če nekdo nima smisla za dolžino in praznino pred avtom( zadaj je druga stvar), potem največkrat tudi senzorji ne pomagajo, saj jim taki ljudje največkrat ne zaupajo. Recimo ko jih uporabiš prvič vzvratno in ustaviš, ko imaš občutek, da si skoraj zadel, greš ven in presenečen vidiš, da je prostora še preko 1 metra...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MatOze Neznanec

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 10:53 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
OK, postavil sem vprašanje kako rešiti problem, Vi pa razpravljate ali so park senzorji smiselni ali ne!
Lepo bi prosil, če ima kdo rešitev ali idejo na kakšen način bi filtriral signal, ki je v priponki na začetku teme. Poskušal sem že z NF filtrom (z EWB programom), vendar mi nekako ne uspeva, ker signal ni izmenične napetosti.
Je možno z operacijskim ojačevalnikom zamakniti offset za pribl. 2V?
Vnaprej hvala lepa za odgovore!
LP!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Glej, s takim tonom tukaj ne boš daleč prišel. Nekdo je vprašal in padli so odgovori. Zato je forum. Jaz sem ti lepo povedal da še nisem videl senzorjev, kjer prozivajalec navaja naj bodo prednji STALNO vključeni. Prednji se vključijo ko stisneš zavoro in ko spustiš ostanejo še nekaj časa vključeni. Poveži jih tako in bo mir. Če te funkcije nima, potem lahko rečem samo da te to to za ta denar...
Če pa hočeš komplicirati s hitrostjo, izvoli. Jaz osebno ne bi preveč čaral okoli avto računalnika ker kot prvo hitro kaj skuriš, kot drugo ti avto lahko začne čudno delati, pa bognedaj da je v garanciji, ker potem ne bo več...avtoračunalniki so občutljivi na zunanje stvari. Če samo rečem da v polovici avtov začnejo čudno delati ko gor priklopiš neoriginalne xenonke...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče si lahko pomagaš z LM2907.
LpA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MatOze Neznanec

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 10:53 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2009 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Obelix, mislim da je LM2907 idealna zadeva za ta primer.
Hvala za pomoč, sporočim rešitev problema!
LP!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|