 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 8:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni sicer elektronika... eksperimentiram s pogonom na lesni plin
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
851.54 KB |
Pogledana: |
72 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.47 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 8:21 am Naslov sporočila: |
|
|
hehe, zakon kot iz kakega filma o Mad Maxu....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 8:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Mad max ni slaba primerjava, ampak jaz sem ob pogledu na sliko najprej pomislil na Lepo Diano.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 9:11 am Naslov sporočila: |
|
|
S57NNT je napisal/a: |
Ni sicer elektronika... eksperimentiram s pogonom na lesni plin |
Takšen pogon na lesni plin pa še spomnim.To je imel moj stric kamion ki je poganjal na lesni plin.Škoda je da nimam slike.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 10:34 am Naslov sporočila: |
|
|
PPG78, se strinjam...pomislil sem enako!
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 10:36 am Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Mad max ni slaba primerjava, ampak jaz sem ob pogledu na sliko najprej pomislil na Lepo Diano.
LP, Peter |
Ni sicer diana, je pa spaček. Zaradi vožnje po strmih klancih je preurejen na zadnji pogon (glavni zobnik v diferencialu zasukan za 180°, tako da se pelje v obratno smer, spredaj pa je še ena spačkova prednja prema z volanskim mehanizmom. Ker je velika večina teže na zadnji osi, dela čudeže po klancih)
Sedaj se ukvarjam z izdelavo analizatorja izpušnih plinov (v prototipni fazi je že uspešno stestiran) in krmilno elektroniko. Analizator in elektronika zato, ker se kvaliteta plina ves čas spreminja, posebno še, če hitro zapelješ čez kakšno grbino, da se posede večja količina lesa v reakcijsko cono, zato je treba kar precej telovaditi z ventilom regulacijo mešanice plin-zrak.
Opis: |
Predvsem moram dobiti res suh les, ta, ki ga sedaj uporabljam, je precej vlažen, kar se vidi tudi po količini pare. Predvsem so prolemi, ker se vlaga kondenzira v cilindrih in prej ali slej naredi kratek stik na svečkah, da o koroziji niti ne govorimo. |
|
Velikost datoteke: |
749 KB |
Pogledana: |
110 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 11:00 am Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
S57NNT je napisal/a: |
Ni sicer elektronika... eksperimentiram s pogonom na lesni plin |
Takšen pogon na lesni plin pa še spomnim.To je imel moj stric kamion ki je poganjal na lesni plin.Škoda je da nimam slike. |
Tudi moj stari oče je imel Saurerja na lesni plin. Moj oče mi je pripovedoval o tem, vendar pa je bil tedaj na žalost še otrok, tako da ne ve kaj dosti tehničnih podronosti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.47 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 11:28 am Naslov sporočila: |
|
|
tak kamion sta imela Kamionđije (Pajo in Čkalja)
Škoda da takih nanizank ne ponavljajo na TV.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 6:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem gledal enkrat oddajo na discovery kako sta predelala toyotin pick-up na lesni plin(vse kakor hoče bit, z filtri in tem).
Avto je potreboval konstantne visoke obrate(recimo nad 3000 obratov/min, in vsake toliko si moral zapeljati čez kakšen robnik, da je premešalo v kotlu les.
Šlo je pa nekje do 70 km/h.
To je zelo zanimiva oblika energije.
_________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 6:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm, ql. In na koncu ugotoviš, da gre avto na drva.
Pa naj še kdo reče, da hladilnik na drva ni mogoč.
_________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 7:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
He he Ko to tamo peva?
Kako pa spreminjaš toploto v gibanje? Para pa bat? Turbina?
_________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 8:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lesni plin je večinom CO, CO2, H2 in nekaj metana. Bo motor z notranjim izgorevanjem kar pripraven
_________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 8:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
piroman je napisal/a: |
Lesni plin je večinom CO, CO2, H2 in nekaj metana. Bo motor z notranjim izgorevanjem kar pripraven  |
Ja, ob vsem tem pa na žalost še ca 50% atmosferskega dušika, ki redči gorljive komponente mešanice in zmanjšuje moč motorja. In kaj naj glede same vožnje rečem? Trenutno še ne morem kaj dosti, ker je stvar šele v začetnih fazah preizkušanja, upad moči je kar precej opazen (čeprav, kadar se plin slučajno dobro razvija in zadanem pravi položaj na mešalnem ventilu, gre kar dobro). Kot že omenjeno, motor je treba ves čas držat na obratih, da ustvarja dosti sesanja za optimalno delovanje generatorja, pri zaustavitvi motorja preneha nastajati praktično v trenutku, pred ponovnim vžigom motorja je treba za kakšno minuto vklopiti ventilator, da ponovno začne nastajati plin. Ponoven vžig motorja (brez da bi opravil celotno proceduro prižiganja generatorja) je mogoč nekje 3 do 5 ur po ustavitvi.
Opis: |
Reakcijska cona med delovanjem |
|
Velikost datoteke: |
792 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Me zanima kaj bi bilo, če bi šel na tehničnega merit izpušne pline...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Pon Sep 21, 2009 9:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
@S57NNT
Zelo zanimiv eksperiment - tudi nekaj dobrih domislic pri sami izvedbi vozila.
Ali je avto brez vzmeti?
Pa tegale ne razumem, prosim, če lahko malo obrazložiš:
S57NNT je napisal/a: |
Ponoven vžig motorja (brez da bi opravil celotno proceduro prižiganja generatorja) je mogoč nekje 3 do 5 ur po ustavitvi. |
Aja, pa kaj počne zraven vojaška radijska postaja?
LP
Nazadnje urejal/a dyfan Pon Sep 21, 2009 9:16 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|