www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Regulacija ventilatorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alex007
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Dec 2003 0:19
Prispevkov: 56
Aktiv.: 0.24
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2004 1:38 pm    Naslov sporočila:  Regulacija ventilatorja Odgovori s citatom

V avtu mi je odpovedal regulator ventilatorja. Ventilator se vrti z max. obrati, neglede v kakpnem položaju je potenciometer. Poteciometer je dober. Po enurnem mučenju sem končno našel elektroniko za regulacijo. No tukaj je en element, ki ne vem kaj je, oznaka je 2G025A1(zgleda kot tranzistor). Na netu sem že iskaj, pa nič uporabnega našel. Mogoče kdo od vas ve kaj bi to bilo in če bi se to dalo dobit pri nas.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2004 1:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče ti bo kdo lažje odgovoril oziroma svetoval če boš povedal, za kakšen avto gre!

LP, Jani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
servisant
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Okt 2005 16:05
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.13
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 25, 2005 10:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živio,
A morda kdo ve kako ima Opel Vectra izvedene stopnje pri ventilatoju za notranjo ventilacijo. kolegu deluje le najvišja stopnja.

LP J.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 25, 2005 10:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je nekaj stopenjska regulacija in deluje samo najvišja hitrost je napaka 99,99% na preduporih.
Večina takih sistemov ima predupore vgrajene v stikalo, drugi pa jih imajo pri motorju. Novejši imajo brezstopenjsko regulacijo z elektroniko, ki se ponavadi nahaja na zračnem kanalu zaradi hlajenja končne stopnje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
servisant
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Okt 2005 16:05
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.13
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 26, 2005 1:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Če je nekaj stopenjska regulacija in deluje samo najvišja hitrost je napaka 99,99% na preduporih.
Večina takih sistemov ima predupore vgrajene v stikalo, drugi pa jih imajo pri motorju. Novejši imajo brezstopenjsko regulacijo z elektroniko, ki se ponavadi nahaja na zračnem kanalu zaradi hlajenja končne stopnje.


gre za Vectro 2000 letnik, nastavitev "digitalna", 9 stopenjska ( s tipkami izbiraš stopnjo, ki se ti izpisuje na LCD-ju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 26, 2005 1:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podobno imam jaz v bmweju istega letnika. Ko mi je šla ta regulacijska elektronika (serijska napaka iz Bosch-a) so se obrati kar po svoje povečevali in spuščali ne glede na ročno nastavitev ali pa avtomatiko, ki jo diktirajo senzorji klime.
Sicer me način kako se napaka kaže pri tebi malo čudi, ker se vse skupaj obnaša kot starejši sistem z nekaj stopenjskim stikalom, ki na zadnji poziciji spusti direkten tok brez preduporov. Mogoče pa je v tej avtomatiki (kljub digitalnemu sistemu) kakšen rele, ki na MAX poziciji "brika" izhodni tranzistor.

Se mogoče pri preklopu na MAX moč sliši kakšen relejček v armaturi (najbolje poslušat pri ugasnjenem motorju - samo kontakt)?
Ena izmed domačih varijant za iskanje "grešnika". Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group