 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alex007 Član

Pridružen-a: Pon 29 Dec 2003 0:19 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.24 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2004 1:38 pm Naslov sporočila: Regulacija ventilatorja |
|
|
V avtu mi je odpovedal regulator ventilatorja. Ventilator se vrti z max. obrati, neglede v kakpnem položaju je potenciometer. Poteciometer je dober. Po enurnem mučenju sem končno našel elektroniko za regulacijo. No tukaj je en element, ki ne vem kaj je, oznaka je 2G025A1(zgleda kot tranzistor). Na netu sem že iskaj, pa nič uporabnega našel. Mogoče kdo od vas ve kaj bi to bilo in če bi se to dalo dobit pri nas.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2004 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče ti bo kdo lažje odgovoril oziroma svetoval če boš povedal, za kakšen avto gre!
LP, Jani |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
servisant Član

Pridružen-a: Čet 13 Okt 2005 16:05 Prispevkov: 31 Aktiv.: 0.13 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2005 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živio,
A morda kdo ve kako ima Opel Vectra izvedene stopnje pri ventilatoju za notranjo ventilacijo. kolegu deluje le najvišja stopnja.
LP J. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 25, 2005 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je nekaj stopenjska regulacija in deluje samo najvišja hitrost je napaka 99,99% na preduporih.
Večina takih sistemov ima predupore vgrajene v stikalo, drugi pa jih imajo pri motorju. Novejši imajo brezstopenjsko regulacijo z elektroniko, ki se ponavadi nahaja na zračnem kanalu zaradi hlajenja končne stopnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
servisant Član

Pridružen-a: Čet 13 Okt 2005 16:05 Prispevkov: 31 Aktiv.: 0.13 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Nov 26, 2005 1:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Če je nekaj stopenjska regulacija in deluje samo najvišja hitrost je napaka 99,99% na preduporih.
Večina takih sistemov ima predupore vgrajene v stikalo, drugi pa jih imajo pri motorju. Novejši imajo brezstopenjsko regulacijo z elektroniko, ki se ponavadi nahaja na zračnem kanalu zaradi hlajenja končne stopnje. |
gre za Vectro 2000 letnik, nastavitev "digitalna", 9 stopenjska ( s tipkami izbiraš stopnjo, ki se ti izpisuje na LCD-ju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Nov 26, 2005 1:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Podobno imam jaz v bmweju istega letnika. Ko mi je šla ta regulacijska elektronika (serijska napaka iz Bosch-a) so se obrati kar po svoje povečevali in spuščali ne glede na ročno nastavitev ali pa avtomatiko, ki jo diktirajo senzorji klime.
Sicer me način kako se napaka kaže pri tebi malo čudi, ker se vse skupaj obnaša kot starejši sistem z nekaj stopenjskim stikalom, ki na zadnji poziciji spusti direkten tok brez preduporov. Mogoče pa je v tej avtomatiki (kljub digitalnemu sistemu) kakšen rele, ki na MAX poziciji "brika" izhodni tranzistor.
Se mogoče pri preklopu na MAX moč sliši kakšen relejček v armaturi (najbolje poslušat pri ugasnjenem motorju - samo kontakt)?
Ena izmed domačih varijant za iskanje "grešnika".  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|