 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Čet Jun 02, 2005 3:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da dodam še en primer "banalnih" napak serviserjev: Mojemu očetu je kar naenkrat začelo škripati celo vzmetenje na Mercedezu SE600. Ko je peljal na servis k xxxxx so govorili da naj bi bili krivi amortizerji, ki se jih ne da dobiti. In tako se je vozil pol leta, da so ga vsi na ulici gledali in poskusil skoraj vse servise. Nato je peljal k nekemu mehaniku, ki popravlja tovornjake in so bili vzrok preveč priviti vijaki na amortizerjih! Je že hotel kupiti nov avto zaradi preveč zatesnjenih vijakov! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
monaco Član

Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 21:12 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Jul 06, 2005 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podoben primer kot so opisane težave, se včasih pojavlja tudi na kakšnem BMWju. V večini primerov gre za pokvarjen LMM (luft mäser nevemkaj). Pač tista zadeva, ki skrbi za primeren dotok zraka.
Diagnoza je enaka. Noče se zavrteti do visokih vrtljajev, ne glede na način prestavljanja tiptronica. Lahko pa da gre potem včasih tudi čisto normalno.
Žal serviserji radi menjajo vse po vrsti. Sploh pooblaščeni. Audijevih sicer ne poznam, toda pri BMW to še posebej drži. Zato pač obiskujemo neuradne serviserje, ki so večji mojstri, pa še ceneje vse pride.
Ko pa že pišete anekdote. Meni je bmw (ob dežju) cukal. Včasih so mu celo toliko padli obrati, da je kar med vožnjo ugasnil. Peljem na servis, povem težave, zamenjajo injektorje in me oberejo za 120k sit. Gremo na testno vožnjo in avto dela brez težav. Seveda, ker je pa bilo lepo vreme. Pripeljem domov, čez 2 dni dežuje in težave se ponovijo. Potem pa doma gruntamo, povezujemo z vremenom in na koncu mi "za probo" oče zamenja lambda sondo (je na enem izpuhu od xx avta našel enako (iste številke na njej toda drugi konektorji, kar je pač potem predelal) ) in težave izginejo. Kasneje smo ugotovili, da je zadaj pri konektorjih v sondo prihajala voda in sonda ni pravilno delovala. Seveda sem se naslednji teden odpeljal v Lj na servis, kjer so me odpravili z odgovorom "lepo da ste zrihtali, injektorje bi pa glede na kilometre tako ali tako bilo potrebno menjati, zato vam ne bomo nič vrnili denarja". Pri 120k km!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
monaco Član

Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 21:12 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Dec 17, 2005 3:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na BMWju se je pojavil zelo podoben problem. Možne diagnoze so bile LMM, tiptronic, injektorji, ventil turbine, naftni filter... računalnik je vztrajno kazal na ventil turbine. Ker tudi menjava ni pomagala, se je mojster trudil naprej (na pooblaščenem servisu se to ne dela). Ko je zamenjal predčrpalko za gorivo, je bil problem rešen... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|