www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Ob zagonu avta odklop uporabnikov

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Simon
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Apr 2005 12:53
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.10

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2005 10:25 pm    Naslov sporočila:  Ob zagonu avta odklop uporabnikov Odgovori s citatom

Živjo!

Pri svojem avtu (impreza) me moti, da se mi pri vsakokratnem zagonu ugasne radio. Mislim, da ni ravno blagodejno za elektroniko, da mora za trenutek prenehati z obratovanjem. Ker razmišljam tudi o montaži ojačevalca, bi ta problem znal naredit še večji problem. To na splošno opažam pri večih avtih, ne samo pri svojem. Pa saj sam zagon ne more potrebovat toliko elektrike, da akumulator, ki je v redu, ne bi zmogel še tistega amperčka ali dveh. Obstaja kakšna rešitev za te počepe?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.62
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2005 10:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tale 'počep' je ponavadi nameren in ga povzroča stikalo vžiga. Napetost na akumulatorju ne pade toliko, da bi ti ugasnilo radio. Ojačevalniki pa so ponavadi vezani direktno na akumulator, tako da napajanje ne bi smelo biti problem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Vajdo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Sep 2004 23:06
Prispevkov: 1088
Aktiv.: 4.59
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 6:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako je. Uporabniki se odklopijo zaradi tega da ima štarter čim več akumulatorja na razpolago, in vse nepotrebne uporabnike pač izklopi. Vendar ne se bati, saj ima tako narejeno veliko avtov, in še vsi radiji in ojačevalci delajo. Po moje bi bilo potem poiskati plus, kateri je prisoten tudi ob vžigu motorja, dati rele, ter napajanje radija peljati preko releja, ki ga vklapljaš s tem plusom. Za ojačevalec ne bo problem, ker je napajanje direktno, remote gre pa iz radija kateri se pa na opisani način ne ugaša več. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Simon
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Apr 2005 12:53
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.10

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 9:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, pri prejšnem avtu je bilo isto. Zato sem potegnil plus direkt iz akumulatorja do radia, ampak hudiča... ISTO!! Confused Nato sem vzporedno na napajanje radia zvezal en manjši 3,3Ah NiCD akumulator skupaj z diodo, da med vžiganjem štarter ne pobira štroma še iz tega akumulatorja. No, nekaj časa radio ni ugašal potem pa je spet začel. Zgleda, da bom moral kar od [slovenščina je zame španska vas] Deutza dat akumulator noter, da bom imel mir. Razz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.71
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 10:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

avtoradio ima na napajanju namerno dodan komparator, ki ob padcu napetosti ugasne radio. Kalibriran je na padec napetosti ob vklopu zaganjača.

To je narejeno namerno iz že zgoraj napisanega razloga in se mi ne zdi smiselno izklapljati te zaščite. Sploh pa bi takrat moral izklopiti tudi ojalčevalce, ki lahko "vlečejo" tudi po 50A, kar se že pozna pri zagonu - nima več takšne moči. Sploh pa sedaj pozimi in z malo slabšim akumulatorjem boše kar na parkirišču obtičal Razz

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Simon
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Apr 2005 12:53
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.10

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 11:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To se je dogajalo tudi po tem, ko sem dal noter ustrezen nov akumulator. Kaj potemtakem proizvajalci avtomobilov predpisujejo prešvoh akumulatorje? Confused
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.57

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 12:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne, le zavedajo se fizikalnih oz. kemijskih omejitev in temu ustrezno nepotrebne porabnike odklopijo (tudi luci se s "kratkih" zmanjsajo recimo na "pozicijske" - opazuj kdaj na steni, pred katero parkiras), tako kot ti je ze aly napisal.

Idealnih akumulatorjev ni oz. so le v obliki (relativno neucinkovitih) kondenzatorjev - veliko srece pri premoscanju 2+A za nekaj sekund z njimi, ce ti je res toliko do tega.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
strobos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19
Prispevkov: 726
Aktiv.: 3.07
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 2:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Nato sem vzporedno na napajanje radia zvezal en manjši 3,3Ah NiCD akumulator skupaj z diodo, da med vžiganjem štarter ne pobira štroma še iz tega akumulatorja. No, nekaj časa radio ni ugašal potem pa je spet začel.


Ja, tole je prava rešitev tvojega problema, nekaj časa ti ni ugašal, ker je bil ta NiCD akumulator še dovolj poln. Problem je tu pri polnjenju tega NiCD akumulatorja, ki se polni z glavnim, ker če hočeš tega polnit, moraš imet višjo napetost od nazivne(recimo 14,4V), ki pa je iz glavnega akumulatorja ne dobiš-vsaj kolikor sem jaz meril napetosti avtomobilskih akumulatorjev, napetost ni šla čez 13V in potem moraš tu še odštet padec napetosti na diodi, ki je okoli 0,7V-in zato se ti ta NiCD akumulator ne polni oz. ne dovolj in je skoraj prazen in če tisti trenutek sam poganja radio, se mu napetost malo sesede, radio to zazna in zato se ti je spet začel ugašat. Torej nekako izboljšaj polnjenje NiCD akumulatorja, pa bo problem rešen-lahko pa še poskusiš z diodo, ki ima manjši padec napetosti, čeprav nevem, če bo tistih 0,4V kaj pomagalo, mogoče pa.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
strobos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19
Prispevkov: 726
Aktiv.: 3.07
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 3:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko pa probaš dat samo en velik kondenzator na NiCD akumulator-vsaj 10000uF ali več-poskusi pa poročaj.
P.S.:za kondenzatorje lahko povprašaš aly-a.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 3:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko pa dodaš zakasnjen vklop avtoradija, tako da bo avtoradijo dobil komando šele po določenem času, v tem času pa bo avto že zdavnaj zalaufan.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
LoLek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.45

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 4:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem zakaj bi to bilo toliko pomembno. Meni se tudi avtoradio počepne (ima detekcijo prenizke napetosti) pa me to niti malo ne moti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.13
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 4:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kar brez panike. Avtoradijo ne bo nic manj casa delal zaradi tega. Kdor ga je konstruiral je gotovo mislil tudi na to!
_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Simon
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Apr 2005 12:53
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.10

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 8:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakasnitev vklopa bi prišla v poštev, če bi imel AR zvezan na kontakt, a ga nimam, ker mi ga med vsako stopnjo obračanja ključa ugasne in prižge, kar se je slišalo kot definitivno nekoristen (sicer bolj blag) pok v zvočnikih. Zaradi vezave direkt na akumulator sem sicer prikrajšan funkcije RadioText zaradi filozofije Blaupunkta glede varnosti Rolling Eyes , a mi vsaj ne poka. Mi pa CD strežnik zaradi počepa pozabi "spisek komadov", ki jih je že predvajal v načinu "MIX". Ja, so malenkosti, ampak zakaj jih ne bi odpravil, če se slučajno dajo, kajne. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2005 9:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če sem te prav razumel si imel vezavo iz priponke že uporabljeno in se ni obnesla?
Kaj pa če bi paralelno s pokončno diodo vezal kakšno 5W žarnico in s tem "izničil" napetostni prag diode, kar bi manjši akumulator polnilo še za dodatnih 0,7V. Med samim zaganjanjem motorja bi sicer malce zažarela a še vseeno ne bi porabila-pobrala preveč napetosti v tistih nekaj sekundah.



2x_ACC.JPG
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  2x_ACC.JPG
 Velikost datoteke:  10.74 KB
 Downloadano:  26 krat

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group