www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Danfoss frekvencer

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.83
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 04, 2010 9:14 pm    Naslov sporočila:  Danfoss frekvencer Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Imam problem s tipom FC301 in sicer mi nagaja funkcija reversing, se pravi vodenje motorja v obratno smer.

Na digitalnih vhodih imam 18 kot start, 19 reversing in 27 ali 32 kot druga hitrost. 18 in 19 gresta v nižjih vrtljajih.
Nastavil sem minimalno referenco in maksimalno, vendar mi v start zažene do minimalne reference in ne preklopi v višjo hitrost pod 27 vhodom. Prav tako mi ne gre reversing.

Poskusil sem kot "jog" za drugo hitrost, vendar mi deluje le v eno smer.

Mi lahko kdo, ki obvlada ta tip obrazloži to enostavno nastavitev?

Frekvencer je montiran na portalnem žerjavu za vožnjo mosta.


Do sedaj sem nastavljal le enega izmed Danfossovih tipov, ampak za drugačno aplikacijo, ki ni imela reversinga.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
japek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Feb 2004 22:50
Prispevkov: 781
Aktiv.: 3.29
Kraj: Radenci

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 05, 2010 12:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta regulator ima kar nekaj menujev. Pišem ti iz glave, zato so možne napake, če ti ne bo šlo bom moral vzeti v roke knjigo in ti napisati točneje.
Glede reverziranja moraš nastaviti v menuju pod 300, da hočeš motor vrteti v obe smeri in ne samo eno.
Za reverziranje moraš imeti aktivna oba vhoda, 18 in 19, se pravi start in reverziranje, ne samo 19 (ti dve sponki nastavljeni po tovarniških nastavitvah).
Glede hitrosti ne vem točno, kaj si nastavil pod sponke 27 in 32, možnosti je več. Če si nastavil kot fiksne vrednosti, potem se te računajo glede na trenutno hitrost, ki je v tvojem primeru tista minimalna. Možnost je, da kratko skleneš sponki 50 in 53, pa ti bo vse skupaj preračunavalo glede na maximalno hitrost. Motor se bo potem vrtel nekje z hitrostmi med MIN in MAX vrednostjo, kot pač nastaviš.
Jaz običajno najraje preklapljam med parametri, kjer lahko za vsakega nastaviš svojo hitrost in tudi rampo, ter vse ostalo.
Če ti ne bo šlo, potem mi napiši, kateri jezik uporabljaš na frekvenčniku, zaradi prevodov.

_________________
73 de S55WT, Janko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.83
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 05, 2010 5:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

da, imaš prav.

Danes sem uredil. Sem snel dokumentacijo za parametre.
Za reverz kot si napisal nisem imel nastavljenega parametra za obe smeri.
Za višjo hitrost pa sem uporabil signal na 27 in premostičen na 32 pri čemer je 27 kot speed up, ki se aktivira, če je na 32 kot freeze output prisoten signal.

Deluje brezhibno

Referenca pa je od minimalne do maksimalne, pri čemer se koregira do maksimalne z rampo2, rampa1 pa je do minimalne.

Čeprav so meniji zelo jasni, se nekatere funkcije nanašajo na druge parametre in brez navodil skorajda ne gre.

Nisem pa poskusil nastaviti več ramp in posledično več stopenj hitrosti.

Kot si napisal, da z vhodi izbiraš rampe. Kako pa to nastaviš, misli kako veš, da bo tretji vhod aktiviral rampo3 npr?
Ker v navodilih piše, da pod speed up koregira vedno po rampi2.

Kot tretjo sem imel v mislih funkcijo jog, ki jo nastaviš na končno frekvenco. Kaj pa dalje? Pri rampi 4 in 5?

Vendar v danem primeru ni to več pomembno, ker je daljinska komanda le dvostopenjska v eno smer, vprašam le za informacijo.

Navodila imam v eng.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
japek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Feb 2004 22:50
Prispevkov: 781
Aktiv.: 3.29
Kraj: Radenci

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 06, 2010 8:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot prvo JOG, tu nastaviš svojo rampo in tudi svojo hitrost, ter za aktivacijo uporabiš svoj vhod. Jaz sem to funkcijo uporabil običajno za neko ročno vožnjo, ki se izvaja vedno v neki mali hitrosti, ne glede na neko zunanjo referenčno vrednost hitrosti, ki je pri JOG ne upošteva. Smer pri tem deluje, tako da lahko voziš v obe smeri. Pride v poštev mogoče tudi pri nekem preklopu hitrosti, če žerjav voziš z večjo hitrostjo in pred koncem hitrost zmanjšaš, da lahko natančneje ustaviš.

Rampe se da izbirati tudi z vhodi, moraš pa za to določiti neki vhod, da to počne. Jaz nisem imel v mislih, tega, ampak preklope med vsemi parametri. To je v menuju 010 ACTIVE SETUP, ki ga nastaviš na MULTI SETUP in seveda en vhod določiš, da ti to preklopi. To funkcijo uporabiš tako, da si v enem SETUPu nastaviš vse nastavitve, kot jih potrebuješ in jih na koncu prekopiraš v ostale SETUPe, to zato, da vsega ponovno ne nastavljaš. Potem si pa lahko v vsakem od teh SETUPov nastaviš čisto svoje vrednosti za hitrost, rampe, pa dejansko tudi vse ostale nastavitve, dejansko bi lahko bile nastavitve za čisto drugi motor z čisto svojimi nastavitvami. Pri dvigalu recimo za pomik levo desno in pa gor dol, z enim frekvenčnikom. Motor preklopiš z relejem in preklopiš te parametre na frekvenčniku. Le isočasno ne moreš uporabljati obeh motorjev, vse ostale funkcije pa lahko.

Ta serija frekvenčnikov ima toliko raznih nastavitev, da brez navodil ne moreš, vendar se pa da z njimi res početi marsikaj, od navadnih pogonov pa do pravih reguliranih zank...

_________________
73 de S55WT, Janko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.83
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 06, 2010 7:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bom imel možnost s časom, bom si enega nabavil in ga preiskusil na več načinov.
Res ima veliko funkcij in da vse pogruntaš rabiš nekaj časa.

Hvala za informacije!

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 7 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group