Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.11
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 2:58 pm Naslov sporočila: cinšpula |
|
|
ali kdo ve kako preveriti ali je cinšpula (vžigalna tuljava) v redu??
meni daje zelo slabo iskro
LP Ledi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.94
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je kondi Ok ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ohmsko. Primar ponavadi okoli 1 ohm ali manj, sekundar 2kohm do 5 kohm.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 6:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
vilnev77 je napisal/a: |
Ohmsko. Primar ponavadi okoli 1 ohm ali manj, sekundar 2kohm do 5 kohm. |
Morda pri vžigalni tuljavi za elektronski vžig (pa tudi tam mislim, da je nekje reda 2 - 3 ohm), sicer ima primar kar precej več, tam reda 5 - 6ohm.
Osnovno pravilo naj bi bilo: rdeča iskra - napaka v primarnem tokokrogu (obrabljene platine, kondenzator, medovojni stiki v primarju...), če pa je iskra šibka (ob izpravnem primarnem tokokrogu), gre za napako v sekundarju. Torej: če je iskra modra in šibka, je problem v sekundarju, če je rdeča in šibka, pa zelo verjetno v primarnem tokokrogu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 32.97 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa še nekaj: nehajte že s temi cinšpulami, saj niso iz cina. Popačenka prihaja iz nemške besede "Zündspule" in smo jo (vsaj na štajerskem) vzeli kot "cindšpulo", ponekod pa po italijanski bobini.
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako, kot je Branez napisal.
Poleg napačnega imena "cinšpula" nekateri uporabljajo tudi napačno ime "cinkšpula".
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.11
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni je iskra zelo slaba in modre barve je pa tako, da imam pred špulo še nekakšen regulator kot sem videl gre za vezavo nekega "thyrstorja"
prilagam sliko.
ko zagonim motor brez špule je napetost primarja normalna, ko pa priključim špulo se sesede.
LP
Opis: |
vezava v regulatorju oz kontrolerju |
|
Velikost datoteke: |
5.26 KB |
Pogledana: |
15987 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.16 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pripeta slika je neuporabna, saj je velikosti poštne znamke.
Pripni boljšo (večjo) sliko, kjer bo mogoče prebrati napise ali podaj link do projekta, saj izgleda da so napisi v angleščini.
Če pa gre za nek hokus pokus, da se baje ohrani platine, pa zadevo vrži stran in priklopi kot mora biti za klasičen baterijski (magnetni?) vžig s platinami.
Pravilno izdelane platine zdržijo tokove vžigalne tuljave (uničijo jih stalni udarci, ki se jim ne moreš izogniti ali uničen kondenzator) in se pri majhnih tokovih, če večino toka prevzame elektronika, zelo hitro zapacajo in je rezultat tak kot je - zanič iskra.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.70 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Branez je napisal/a: |
Pa še nekaj: nehajte že s temi cinšpulami, saj niso iz cina. Popačenka prihaja iz nemške besede "Zündspule" in smo jo (vsaj na štajerskem) vzeli kot "cindšpulo", ponekod pa po italijanski bobini. |
Kaj pa potem? Mogoče Vžigalna tuljava?
Saj ne vem ali je z Vjem ali z Ujem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.94
|
Objavljeno: Pet Avg 06, 2010 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Pravilno izdelane platine zdržijo tokove vžigalne tuljave (uničijo jih stalni udarci, ki se jim ne moreš izogniti ali uničen kondenzator) in se pri majhnih tokovih, če večino toka prevzame elektronika, zelo hitro zapacajo in je rezultat tak kot je - zanič iskra. |
Natanko to.
Platine se same čistijo in elektronika ne spašava temveč prej uničuje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 32.97 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Sob Avg 07, 2010 6:23 am Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
........Saj ne vem ali je z Vjem ali z Ujem. |
Klikni!
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.11
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.11
|
Objavljeno: Sob Avg 07, 2010 8:49 am Naslov sporočila: |
|
|
pri meni je problem v tem da na mopedu nimam platin ampak samo ta kontroler, ki sem ga objavil v prejšnjem postu. iz tega gresta modra in bela žica na vžigalno tuljavo rdeča ter rumena pa vsaka k posebej tuljavi v agregatu
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|