 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 8:19 am Naslov sporočila: Samodejno izpraznjenje akumulatorja? |
|
|
Včeraj mi prijatelj potoži, da mu avto sam izprazni akumulator in to v cca2-3 urah...
Vse skupaj malo sumljivo in ajde, grem in pomerim tok pri ugasnjenemu vozilu, brez kontakta, nič...vse ugasnjeno... toka je bilo cirka 200-400mA...to že ni najbolje, samo da mu accu sprazne v 2h urah?! Accu je nov, tako da ne vem, kaj bi še lahko bilo narobe... Je pa rekel, da se mu je to naredilo zmeraj, kadar je npr. deževalo in podobno...kje bi lahko kaj "prebijalo"? Kateri porabnik bi pokuril toliko štroma razen npr grelne svečke, pa še te brez kontakta ne delujejo?
Avto je pa Opel Vivaro.... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 8:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj dosti drugega, kot da odklapljaš varovalke in meriš tok, je težko storiti.
Začni z avtoradiem, nato kakšen modul za 4 utripalke, hupa, samodejni vklop luči, ... motorni računalnik, ...
Načeloma ne bi smelo biti dosti stvari priklopljenih mimo kontakta.
2 uri x 1A = 2Ah. Recimo, da je akumulator 75 ali 90 Ah in tok 400mA
Nekje je + kabel v kanalu, kamor zateka voda.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri akuju računaj, da je realna kapaciteta samo polovica nazivne!
LP,g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa avto najprej zapelji v avtopralnico in šele potem meri.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
To pa dobro preglej da ne bo slučajno kakšen požar na takem vozilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče je pokvarjen alternator ali njegov regler ali inštalacije od akumulatorja do alternatorja in je problem v resnici slabo polnjenje akumulatorja ?
Namreč, če si meril tako, da si odklopil akumulator in vmes dal ampermeter, je lahko nekaj minut precej višja poraba kot v nadaljevanju (razne lučke in ostala šara, ki se zbudi ob "resetu" računalnika, ki je posledica odklopa in priklopa akumulatorja).
Če pa tok ne pade, pa lahko kje sveti neka lučka ali je v inštalaciji nekaj hudo narobe in ni izključena možnmost požara. Sodelavcu je tako skoraj pogorela Škoda Felicija zaradi slabih diod v alternatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj alternator ima ponavdi konektor in ga lahko enostavno odklopiš. Edino, če je težko dostopen je malo težje. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na moji stari 80. sem imel malenkost previsok akumulator in ko si zaprl haubo je delalo kratek stik. Verjetno ni bil vedno stik in še barva je malo izolira. Če bi bil direktni stik bi bolj pokalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM je napisal/a: |
Na moji stari 80. sem imel malenkost previsok akumulator in ko si zaprl haubo je delalo kratek stik. Verjetno ni bil vedno stik in še barva je malo izolira. Če bi bil direktni stik bi bolj pokalo. |
Saj ne pride pokrovček čez plus pol za okras. Pa ne vzeti tega kot žalitev.
Je pa seveda možno tudi to v kolikor pokrovček ni nameščen. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 7:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Akku da fant nov notri, napolnjen....kakor je dež, mu ga izprazni....je možno da je zanič kakšen regler oz. da se mu prazni na lternator? Ali pa da mu enostavno zapika kakšen rele, ki vklaplja štrom za na grelne sveče? Jaz sem že vse poskusil in je zmeraj tako...ko meriš, vse dela... ko se tip odpelje...konec, je narobe...  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sončne celice Član


Pridružen-a: Pet 04 Jan 2008 11:20 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.48 Kraj: Velike Žablje
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel podoben problem, krivec pa je bil alternator. Mogoče je v tem primeru isto...Videl sem šele ko se mi je začelo kadit iz pod pokrova motorja, seveda alternator je bil v plamenih. _________________ KDOR IŠČE TA NAJDE. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali ima centralno zaklepanje? Če ga ima (sem siguren, da ga ima) preveri ali slučajno ne teče voda do motročka za ključavnico v prtljažniku. Zaradi podobne traparije sem skoraj diplomiral v štromu na Fiat Tipo-tu. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Slutim, da nekaj ne štima pri alternatorju.... danes bom spet počekiral.... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MOND Član

Pridružen-a: Sre 12 Okt 2005 20:05 Prispevkov: 623 Aktiv.: 2.63 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Oddam glas za centralno zaklepanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Kot je bilo že omenjeno preveri centralno zaklepanje, če je v vozilu. Poznam primer na nissan-u kjer se je motorček zatikal ter skoraj povzročil požar. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|