www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Samodejno izpraznjenje akumulatorja?
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 8:19 am    Naslov sporočila:  Samodejno izpraznjenje akumulatorja? Odgovori s citatom

Včeraj mi prijatelj potoži, da mu avto sam izprazni akumulator in to v cca2-3 urah... Rolling Eyes
Vse skupaj malo sumljivo in ajde, grem in pomerim tok pri ugasnjenemu vozilu, brez kontakta, nič...vse ugasnjeno... toka je bilo cirka 200-400mA...to že ni najbolje, samo da mu accu sprazne v 2h urah?! Accu je nov, tako da ne vem, kaj bi še lahko bilo narobe... Je pa rekel, da se mu je to naredilo zmeraj, kadar je npr. deževalo in podobno...kje bi lahko kaj "prebijalo"? Kateri porabnik bi pokuril toliko štroma razen npr grelne svečke, pa še te brez kontakta ne delujejo?

Avto je pa Opel Vivaro....

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 8:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj dosti drugega, kot da odklapljaš varovalke in meriš tok, je težko storiti.

Začni z avtoradiem, nato kakšen modul za 4 utripalke, hupa, samodejni vklop luči, ... motorni računalnik, ...

Načeloma ne bi smelo biti dosti stvari priklopljenih mimo kontakta.

2 uri x 1A = 2Ah. Recimo, da je akumulator 75 ali 90 Ah in tok 400mA Confused

Nekje je + kabel v kanalu, kamor zateka voda.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5530
Aktiv.: 24.04
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri akuju računaj, da je realna kapaciteta samo polovica nazivne!

LP,g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa avto najprej zapelji v avtopralnico in šele potem meri.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 2:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To pa dobro preglej da ne bo slučajno kakšen požar na takem vozilu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče je pokvarjen alternator ali njegov regler ali inštalacije od akumulatorja do alternatorja in je problem v resnici slabo polnjenje akumulatorja ?

Namreč, če si meril tako, da si odklopil akumulator in vmes dal ampermeter, je lahko nekaj minut precej višja poraba kot v nadaljevanju (razne lučke in ostala šara, ki se zbudi ob "resetu" računalnika, ki je posledica odklopa in priklopa akumulatorja).

Če pa tok ne pade, pa lahko kje sveti neka lučka ali je v inštalaciji nekaj hudo narobe in ni izključena možnmost požara. Sodelavcu je tako skoraj pogorela Škoda Felicija zaradi slabih diod v alternatorju.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 5:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj alternator ima ponavdi konektor in ga lahko enostavno odklopiš. Edino, če je težko dostopen je malo težje.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 6:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na moji stari 80. sem imel malenkost previsok akumulator in ko si zaprl haubo je delalo kratek stik. Verjetno ni bil vedno stik in še barva je malo izolira. Če bi bil direktni stik bi bolj pokalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 7:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
Na moji stari 80. sem imel malenkost previsok akumulator in ko si zaprl haubo je delalo kratek stik. Verjetno ni bil vedno stik in še barva je malo izolira. Če bi bil direktni stik bi bolj pokalo.

Saj ne pride pokrovček čez plus pol za okras. Laughing Pa ne vzeti tega kot žalitev.

Je pa seveda možno tudi to v kolikor pokrovček ni nameščen.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 7:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Akku da fant nov notri, napolnjen....kakor je dež, mu ga izprazni....je možno da je zanič kakšen regler oz. da se mu prazni na lternator? Ali pa da mu enostavno zapika kakšen rele, ki vklaplja štrom za na grelne sveče? Jaz sem že vse poskusil in je zmeraj tako...ko meriš, vse dela... ko se tip odpelje...konec, je narobe... Rolling Eyes
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sončne celice
Član
Član



Pridružen-a: Pet 04 Jan 2008 11:20
Prispevkov: 103
Aktiv.: 0.48
Kraj: Velike Žablje

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem imel podoben problem, krivec pa je bil alternator. Mogoče je v tem primeru isto...Videl sem šele ko se mi je začelo kadit iz pod pokrova motorja, seveda alternator je bil v plamenih.
_________________
KDOR IŠČE TA NAJDE.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.68
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 30, 2010 9:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali ima centralno zaklepanje? Če ga ima (sem siguren, da ga ima) preveri ali slučajno ne teče voda do motročka za ključavnico v prtljažniku. Zaradi podobne traparije sem skoraj diplomiral v štromu na Fiat Tipo-tu.
_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slutim, da nekaj ne štima pri alternatorju.... danes bom spet počekiral....
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MOND
Član
Član



Pridružen-a: Sre 12 Okt 2005 20:05
Prispevkov: 623
Aktiv.: 2.63
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Oddam glas za centralno zaklepanje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 01, 2010 11:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot je bilo že omenjeno preveri centralno zaklepanje, če je v vozilu. Poznam primer na nissan-u kjer se je motorček zatikal ter skoraj povzročil požar.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group