 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SchkiszEN Neznanec

Pridružen-a: Sre 01 Dec 2010 9:08 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:11 am Naslov sporočila: manjši nasvet... |
|
|
živjo!
v priponki imam sliko s podatki o motorju, za katerega bi potrebovali magnetni kontaktor in termo-overload rele. Prosimo, če predlagate primerno opremo. Krmiljenje je 24V.
Za pomoč se vam najlepše zahvaljujem.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
371.73 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SchkiszEN Neznanec

Pridružen-a: Sre 01 Dec 2010 9:08 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 9:59 am Naslov sporočila: |
|
|
če je premalo podatkov, lahko dodam, da sta kontaktor in rele lahko od Iskre varianta K0 ali pa KNL in rele oznake TRB.... mene samo zanima kateri od nastetih bi tu pasali zraven...
hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Dec 01, 2010 12:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za ta mali motorček lahko izbereš katerikoli od predlaganih kontaktorjev, zdržal bo vsak -> izberi tistega, ki ga lažje dobiš. Edinole pazi, da bo poleg treh glavnih kontaktov imel tudi vsaj enega pomožnega za samodržno vezo (NO kontakt). No, večina kontaktorjev ga že itak ima. Pazi pa tudi na to, da bo tuljavica grajena za tvojo krmilno napetost 24V, seveda za izmenično ali enosmerno, kakršno pač imaš. To je zelo pomembno.
Tudi TRB bimetal izberi takšen, da boš lahko na njem nastavil nazivni tok motorja. Torej mora imeti možnost nastavitve tokov okoli 0,5-0,7A. To pa vidiš na samem njegovem nastavitvenem gumbu. Seveda gre območje nastavitve na bimetalu malce v minus in malce v plus (npr. 0.3 - 0.9A). Pa glej, da ne bo bimetal dražji od motoja. Mogoče bi povsem zadoščala npr 2A cevna varovalka.
Točnih tipov ti nisem zapisal, da ti ne naredim problemov z iskanjem nečesa, kar boš težko kupil. Če pa želiš, pa malce pogledam v kataloge.
EDIT: še nekaj....
Ko sem točneje pogledal na sliko, ta motor pri nas normalno sploh ne boš mogel priklopiti. Je očitno izdelan za USA trg in njihovo napetost 110/190V Mogoče pa ga uspeš vklopiti kot enofaznega z dodanim kondenzatorjem. Ker ima delovno napetost do 220V
Povej malce več o njem in kje je uporabljen
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|