 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
filius Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 17:37 Prispevkov: 21 Aktiv.: 0.12 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 11:42 am Naslov sporočila: Nivo goriva v mopedu. |
|
|
Živjo...
Nekaj sva se pogovarjala s prijateljem in me zanima, če ima kdo kak načrt, kako bi lahko na mopedu naredil nekaj v stilu tega, da ko bi se nivo goriva v rezervoarji spustil pod neko točko bi ti na armaturni plošči zagorela lučka, ki bi prikazovala da je potrebno tankati...
Malo sem brskal po internetu pa nisem našel nič pametnega... Problem je tudi da je potrebno narediti tako da stvar ne more povzročiti vžiga goriva... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 1:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, ali pipica za gorivo po novem ni dovolj dobra ?
Ko začne moped cukati veš, da je treba pipico prestaviti na rezervo in kmalu tankati.
Enostavno, učinkovito in še skoraj ne more zatajiti.
Ne pa plovec in luička, kjer že plovec na mopedu zaradi vibracij nima kaj iskati. In to še zdaleč ni edini problem te blink blink " rešitve". |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Hmm, ali pipica za gorivo po novem ni dovolj dobra ?
Ko začne moped cukati veš, da je treba pipico prestaviti na rezervo in kmalu tankati.
Enostavno, učinkovito in še skoraj ne more zatajiti. |
Problem nastane, če po tankanju pozabiš pretaknit iz rezerve. Se mi je že zgodilo. Na srečo se najdejo prijazni ljudje, ki ustavijo in zapeljejo do prve benzinske.
L.p. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 2:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem vedno po končani vožnji zaprl bencin. Drugače je naslednji dan smrdelo po bencinu. Pa tudi če pri kakem mopedu ni iztekal bencin, sem vseeno zapiral pipico.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 2:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
hudamravljica je napisal/a: |
Problem nastane, če po tankanju pozabiš pretaknit iz rezerve. Se mi je že zgodilo. Na srečo se najdejo prijazni ljudje, ki ustavijo in zapeljejo do prve benzinske.
L.p. |
Dober si, da si cel tank bencina zvozil v enem kosu. To znese skoraj 200km. Ali pa le ne prakticiraš zapiranja bencina po vsaki furi? Proti pozabljivosti pa namesto lučke pomaga Bilobil
Aja, offtopic  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Tor Dec 14, 2010 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
hudamravljica je napisal/a: |
Problem nastane, če po tankanju pozabiš pretaknit iz rezerve. Se mi je že zgodilo. Na srečo se najdejo prijazni ljudje, ki ustavijo in zapeljejo do prve benzinske.
L.p. |
Dober si, da si cel tank bencina zvozil v enem kosu. To znese skoraj 200km. Ali pa le ne prakticiraš zapiranja bencina po vsaki furi? Proti pozabljivosti pa namesto lučke pomaga Bilobil
Aja, offtopic  |
Glede kilometrov si kar zadel. Prevozil sem od 190 do220 km z enim tankom. Goriva pa nisem nikoli zapiral razen čez zimo, ko je motor dlje stal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
filius Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 17:37 Prispevkov: 21 Aktiv.: 0.12 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ma malo narobe ste me razumeli, zapiram gorivo po vožnji in to, samo želim malo exsperimentirati an  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 9:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bencin + eksperimentiranje = slaba kombinacija. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
watts Član

Pridružen-a: Sob 06 Nov 2010 17:59 Prispevkov: 422 Aktiv.: 2.37 Kraj: Knežak
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še en, ki se strinja z azraelom, saj je prijatelj pri svojem cigumigu (ali " ") z bencinom in elektroniko izgubil roko. Praviš "AUČ" a? Pomisli da ti raznese mopedo med vožnjo, pač kabelček se ti strga, ti se voziš dalje...
Fantina, raje trikrat pomisli kot pa (ne da bom rekel, "piši take bedarije na forum") pomisliš za izvedbo tega.
Če pa že to izvedeš, naj ti bo velika sreča če bo to skupaj stalo dokler se boš ti gor vozil... (samo moje mnenje)
Nivo rezervarja, hm? Jaz ne bi kompliciral z elektriko pri bencinu, ampak bi raje zvrtal luknjo v rezervoar (premera 4cm), zalepil čez luknjo pokrovček iz čimbolj prozorne plastike... Seveda z epoksi smolami. Tako se takoj vidi kje je "level"... (Ideja pobrana z gasilske avtocisterne!)
Premisli sam, trikrat, prej kot se lotiš. Upam da veš, s čim se igraš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gargamel Član


Pridružen-a: Čet 31 Jan 2008 11:42 Prispevkov: 127 Aktiv.: 0.60 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa tlačni senzor, za merjenje nivoja tekočine. Z njim meriš tlak okolice in tlak na dnu rezervoarja. Oba signala pelješ na mikrokontroler , opazuješ razliko med njima, skaliraš in imaš lahko celo prikaz količine z vrstičnim led displayem. _________________ LP Luka S53LM |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 11:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moral bi uporabiti takšen tlačni senzor, ki je odporen na bencin. Kar pa si za nizkocenovne upam reči da niso. Razen če bi nekako naredil zračni žep ali pa "izolacijski" vmesni medij.
Kaj pa tista finta z navadno svetlečo diodo, ki ji v trenutku izklopa merimo kapacitivnost - ta je različna če je dioda zakrita ali ne. Potrebno bi bilo le še raziskati, če to deluje tudi na tekočine. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Dec 15, 2010 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim, da bo kaj prida delalo. Moped se med delovanjem trese, župa v tanku brbota, še bolj kot niha napetost na mopedu.
Veliko problemov, sploh za začetnika, ki bo imel težave zadevo usposobiti že na mizi in bo zanesljivo ugotovil, da je do dobrega delovanja na mopedu še dolga pot.
To pa pelje v razočaranje in razne horuk rešitve, ki so lahko zelo nevarne. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 12:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam, da se zgleduješ po rešitvah, ki so uporabljene v motorjih, ki imajo to tovarniško vgrajeno.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 12:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Števec kilometrov z resetom ob tankanju ni dovolj ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
me2d Član


Pridružen-a: Sob 19 Sep 2009 11:10 Prispevkov: 291 Aktiv.: 1.52
|
Objavljeno: Čet Dec 16, 2010 7:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Oj,
V Elektor 7/8 2010 imaš na strani 34 načrt in opis merilnika nivoja goriv. V osnovi pa je to primerjalnik dveh napetosti skozi diodi, ki sta uporabljeni kot senzorja... Poceni in enostavno, predvsem pa VARNO.
lep dan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|