www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Problem z elektriko v Ford Focus letnik 2000

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MarkoSan
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Dec 2006 12:20
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.55
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 4:09 pm    Naslov sporočila: icon_disgusting Problem z elektriko v Ford Focus letnik 2000 Odgovori s citatom

Spoštovani!

Sem ponosen lastnika Ford Focus letnik 2000 - 1.6 bencinar. Avto mi služi super (za razliko od prejšnjega makaronarskega sekreta Fiata Mr. Green), vendar imam problem z elektriko v avtomobilu. Akumulator je popolnoma nov, vendar mi luči utripajo, kot da bi napetost kontantno nihala. Ko prižgem naprimer ventilator (za ogrevanje, ker je zima), njegova hitrost niha, skladno z utripanjem luči. Avto sem peljal na uradni servis, kjer so mi nadgradili software in en dan je delal brezhibno. Danes sem zopet klical na servis, in je serviser rekel, da je altenator fuč in da nov košta 617 EUR!

Kaj bi bilo po vaše še narobe?

S spoštovanjem,
Marko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 5:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej izmeri napetosti na neobremenjenem akumulatorju, delno obremenjenem (vključene luči) in polno obremenjenem (vključi še ventilator na max., ogrevanje stekel ... ). Po tem bo laže sklepati.
PS. Seveda pri delujočem motorju, ponovi meritve še pri ~ takšnih vrtljajih kot normalno voziš.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 8:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V prostem teku se to dogaja tudi pri meni. Ampak se ponavadi umiri.
Med vožnjo pa ne bi smelo biti tega.

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
xsyt
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:19
Prispevkov: 1346
Aktiv.: 6.48
Kraj: Slov.Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

xsyt je napisal/a:
Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada.


Na odpadu boš dobil še slabše kar imaš notri. Verjento je treba samo ščetke zamenjati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s59ma
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31
Prispevkov: 634
Aktiv.: 3.00
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V Dravljah imaš Avtoelektriko Kogovšek. Za razliko od marsikaterega poc..ja zares zrihtajo zadeve.
_________________
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
xsyt
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:19
Prispevkov: 1346
Aktiv.: 6.48
Kraj: Slov.Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
xsyt je napisal/a:
Čisto verjetno, da je alternator zanič, pač kupi kakšnega iz odpada.


Na odpadu boš dobil še slabše kar imaš notri. Verjento je treba samo ščetke zamenjati.


Kaj pa če je košara ali pa ležaji? Moja praksa popravila mojega 11 let starega avta je pač takšna.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In zakaj misliš da bo na odpadu kaj boljše ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2010 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če utripa konstanto oz. frekvenca narašča z obrati bi jaz stavil na prebito diodo v usmerniškem mostiču. Sicer pa preglej mase, tukaj tudi je lahko vzrok.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 17, 2010 11:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še ena moja izkušnja s francozom - Citroen enakega letnika. Ob enakih simptomih sem naredil reset računalnika z odklopom akumulatorja, po ponovnem priklopu in preden sem ga spet vžgal, pa sem vklopil vse glavne porabnike v avtu (klima, luči, ventilacija na max., gretje zadnje šipe....) Baje računalnik pobira vrednost minimalne napetosti akumulatorja in nato prilagodi vzbujanje alternatorja Shocked ... Pri meni od takrat deluje vse v redu...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group