 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6736 Aktiv.: 28.39 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Dec 21, 2010 10:49 pm Naslov sporočila: Obnašanje telefonske linije ob brezpogojni preusmeritvi |
|
|
Potrebujem eno potrditev glede obnašanja telefonske linije v primeru, ko je vključena brezpogojna preusmeritev - gre za fiksno telefonijo. Nekako tako ... naročnik A kliče naročnika B, ki ima vključeno brezpogojno preusmeritev na naročnika C. Torej imamo načeloma zvezo A-C. Kaj se zgodi, če v času omenjene aktivne zveze naročnik D kliče naročnika B ... ob predpostavki, da je pri naročniku C postavljen PBX v katerem je v vsakem trenutku prosta vsaj ena linija?
Lp, Frenki
p.s. Je tole preusmerjanje kje opisano ... pri kakem operaterju? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sre Dec 22, 2010 12:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Narobe!
Ob vključeni preusmeritvi, ne glede na to kakšna je, naročnik A kliče naročnika B in hkrati naročnik B kliče naročnika C. Preusmerjen klic je zaračunan 2x, kako se pa obnaša linija bi pa rekel da točno tako, kot sem napisal, vzpostavljena sta takorekoč 2 klica, še posebej sedaj, ko je toliko omrežij. Fizično je možno, da gre klic res iz A direkno na C, pa vseeno... na taka vprašanja ne znajo odgovoriti niti predstavniki operaterjev, kakšen tehnik bi to že vedel, ampak tega tako ne moreš vprašat, če ga osebno ne poznaš, so za javnost nedosegljivi. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 11.99 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Dec 22, 2010 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Na EWSD je tako (iz prve roke), prejle sem bil malo prehiter:
Naročnik B določa, koliko "call diversion-ov" bo naredila centrala, če brezpogojno preusmeritev vpišemo ročno (torej *21*številka# (če to ni storitev, ki jo nudi Telekom po posebni pogodbi aka 080 ali 090).
Če je to navaden PSTN, se bo izvršil samo en call diversion in bo drugi, ki bo klical B dobil zasedeno, ne glede na to, da je C PBX večih številk. Če je B ISDN, se bosta hkrati lahko izvršila dva "call diversion-a". Če je B PBX N-tih številk, se bo naredilo N preusmeritev.
Enako naj bi veljalo za SI2000 centrale.
Če pa te zanima konkretno, mi pošlji točne telefonske številke, pa ti sporočim. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 503 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|