Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:44 am Naslov sporočila: Merjenje pritiska olja v motorju |
|
|
Želel bi meriti pritisk olja v motorju.
Prvo me zanima kje in kako se meri pritisk. Avtomehaniki imajo neke merilnike vendar zadeve nisem videl v akciji. Ima mogoče kdo kak podatek od proizvajalca teh inštrumentov?
Drugo kar bi me zanimalo v kakšnih mejah od do se ponavadi nahaja ta pritisk (na primer do 5 ali je dovolj do 2 bara)?
Razmišljal sem da bi pritisk bral iz OBD2 protokola vendar dvomim da ima moj avto ta podatek? Kot sem gledal prodajajo samo stikala za pritisk olja ne pa senzorje.
Ali pa če je kdo zadevo že izdeloval ali raziskoval ideje dobrodošle.
Avto: VW Lupo 1.0 All bencin
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Poglej v conradu pod kataloško 854471
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 12:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tista koda v conradu je samo za adapter da lahko priklopiš več senzorjev.
Če zadevo prav razumem je tale adapter za merjenje pritiska pri oljnem filtru.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 12:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sen imel v Golf II kar navaden hidravlični manometer priklopljen. Normalno tam do cca 2 bar, pri velikih obratih do 5 bar. Priklopljen pri tlačnem stikalu, na T kos. Problem je bil le pripeljati hidravlično cev v armaturo, saj ni preveč fleksibilna. Nevarnost špricanja olja... tako da ti bolj priporočam kakšen analogni senzor, katerega vrednost prikazuješ....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
haks Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 12:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če hočeš preveriti pritisk, pol je najbolje, da vzamež manometer...
Sensor od pritiska olja snameš dol, ter priklopiš (priviješ) gor pretočni vijak, na katerega kasneje priklopiš manometer...
Na ta način lahko dejansko sprobaš, ali so podatki od sensorja in manometra indentični...
Če so, pol je s sensorjem vse v redu...
Pritisk olja pa je odvisen od temperature olja, motorja, obratov motorja...
Ponavadi se giblje nekje od 1 bara dalje (na prostem teku) proti 5 barom...
Upam, da ti kaj to pomaga...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
haks Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
NO
Ravno ko sem pisal, me je nekdo prehitel!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot so že napisali pred mano. T komad, dodatni senzor in 3žilni kabel v kabino k urci.
Minimalni tlak na minimumu in pri vročem motorju naj nebi padel pod 1bar. Lučka se prižge, odvisno od proizvajalca, med 0,6 in 0,8bara.
Maksimalni tlak je zopet odvisen od proizvajalca kako je nastavil varnostni ventil. Se pa giblje med 4 in 5 bari.
Zanimivost:
Pri friziranju motorjev nekateri tudi krajšajo vzmet varnostnega ventila. S tem spustijo maksimalni tlak in razbremenijo pumpo in s tem tudi motor. S tem ko spustiš maksimalni tlak iz 5 na 3bare in manj. Pridobiš kakšen % moči.
L.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 2:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha ok.
Torej se nagibam k odvzemnemu mestu kjer je že sedaj stikalo. Dodam T člen in na njega analogen senzor.
Ostaja vprašanje kje se obstoječi senzor nahaja? Ima kdo izkušnje. Motor je "isti" kot pri Polotu l. cca 99.
Zadeva nima nič s friziranjem, imel sem že 2x nepotreben servis pucanja kanalov zaradi glasnih ventilov.
Na Ebayu sem videl senzor, ki ga prodajajo sicer za analogne urice, ampak jaz bi zadevo naredil z MCU in LCD (bar graph). Za sam senzor hočejo cca 15-20EUR z PTT. Ima kdo kak cenejši predlog?
Ideje so dobre!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Krampus Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07 Prispevkov: 1853 Aktiv.: 9.07
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 2:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali obstaja kak 1wire senzor za tlak do 10 bar ?
_________________ Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 3:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem našel samo analogne. Sicer sem iskal na freescalovi strani.
MPX5999
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
El Barto Član


Pridružen-a: Sob 08 Avg 2009 21:28 Prispevkov: 32 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jan 09, 2011 11:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem si omislil referenčnega kar na samem motorju, ker nekako nisem verjel tistemu na armaturki.
Razlika malce varira in je okoli 1 bara (notranji kaže premalo).
Sicer je treba dvignit haubo, da se vidi ampak za primerjavo je OK
Priklopljen je pa namesto pokrovček oljnega voda na glavi.
Če drugače ne gre, je namestitev na T kos zraven obstoječih senzorjev/stikal ali vmesna plošča med filtrom in blokom.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
150.16 KB |
Pogledana: |
51 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Ned Jan 09, 2011 1:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor je v bistvu tlačno stikalo. Če vtipkaš v google zenzor pritska olja in klikneš slike boš videl kako približno zgleda. Za bit siguren odklopi žice in poglej na armaturko. Nekateri senzorji sklenejo tokokrog, drugi izklopijo. To boš pa videl na lučki v armaturki. Če pri kontaktu lučka vseeno sveti, vžgi motor in lučka more še vedno goret, če si odklopil pravilni senzor. Če pa se lučka pri kontaktu ne vžge si tudi izklopil pravilni senzor.
Za tvoj motor nebi vedel kje se nahaja. Ponavadi pa je nekje na bloku v bližini filtra olja....ni pa sigurno.
L.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 5:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po razmišljanju kako zadevo rešiti sem se odločil da nabavim senzor z prikazovalnikom za cca 18EUR z ptt.
Nabavil sem na ebayu.
Slike prilagam.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
74.33 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
67.48 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
67.09 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
46.35 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jezikač Član


Pridružen-a: Tor 29 Sep 2009 23:21 Prispevkov: 160 Aktiv.: 0.84 Kraj: swamp
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Enote so pa PSI
Čaka te še izdelava nove skale v barih
_________________ na tekočem |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|