www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Čudno visok fuel trim (OBD-II)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 27, 2011 8:54 am    Naslov sporočila:  Čudno visok fuel trim (OBD-II) Odgovori s citatom

Sem že spraševal na Fordovem forumu, pa nisem dobil nobenih odgovorov. Torej, na mojemu Focusu (1,6 bencinar, l.2000) sem opazil, da ima v prostem teku visok LTFT (Long-term fuel trim) - okoli 25%, v višjih obratih pa med -5% in +5% (večino časa pa 0%). Najprej, je ta visok faktor v prostem teku normalen?

Če ga pustim v prostem teku, mi po parih minutah začnejo naraščati obrati sami od sebe od 700 pa preko 800. Če rahlo pritisnem gas, poskočijo in padejo nazaj na 700, potem pa spet začnejo naraščat. Tega mi prej ni delal (ves čas je držal na 700).
Zamenjan je že bil PCV ventilček in pa cev do njega. Kaj bi še lahko bilo?

_________________
Lp,
Matevž


Nazadnje urejal/a NeoTO Čet Jan 27, 2011 3:08 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 27, 2011 12:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kateri Focus pa imaš ?
mkI (1998-2004)
mkII(2004-2010)
mkIII(2011-)

Tudi jaz na XM-u sem imel podoben problem.
Vzrokov je lahko več ; pri meni je bil regulator oziroma motorček prostega teka ; lahko pa je tudi preveč zategnjena gas zajla,oksidirani kontakti in spoji na obratomerju ali električnem krogu,ipd...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 27, 2011 3:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Focus je mk1 verzija (letnik 2000).

Ventil prostega teka je bil lani menjan, ker so obrati poskakovali. Zdaj pa motor navzven deluje v redu, a diagnostika kaže na povišano vrednost LTFT. Do naslednjega tedna moram zrihtat tole...

Kolikor brskam po internetu, vse kaže na to, da je nekje luknja na vakuumskem delu (situacija pri meni je identična kot na peti sliki na http://www.obd2scanners.com/obd2scanners/Fueltrim.aspx). Zdaj moram samo še serviserja prepričat, da pogleda.

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group