www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

zakasnitev za vklop avtoradija

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
fricko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 05, 2011 11:47 pm    Naslov sporočila:  zakasnitev za vklop avtoradija Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Rabim vašo pomoč in sicer rabil oz. naredil bi si zakasnitev za vklop avtoradija, caa 30s.
Imam avtoradijo ki se pripelje ven ekran, pa ko dam kontakt se mi vžge radio in se pripelje ekran ven, nato ko vžgem avto se mi radio restarta in spet ponovno vžge, kakšen krat mi avto ne vžge sprve, pa potem mi ta radio potuje ven in noter in to ni preveč zdravo.
Gledal sem časovne releje samo ti so dragi kot hudič, rabil bi kako poceni varijanto.

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
start
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Sep 2008 22:59
Prispevkov: 2392
Aktiv.: 11.67
Kraj: Eindhoven, Nizozemska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 05, 2011 11:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko naredis z NE555 casovnikom in na izhod das rele.
Na googlu je dosti shem o takih izvedbah, no sicer ce najdes kaksno brez releja, tega ni problem vstaviti...
To je po mojem mnenju med cenejsimi izvedbami... Wink

_________________
Lep pozdrav!

Aljaž T.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
fricko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

start je napisal/a:
Lahko naredis z NE555 casovnikom in na izhod das rele.
Na googlu je dosti shem o takih izvedbah, no sicer ce najdes kaksno brez releja, tega ni problem vstaviti...
To je po mojem mnenju med cenejsimi izvedbami... Wink


gledal sem shemo od ne555, kako to zvežem?

na prvo nogico dam gnd, potem 8 napajanje 12V, ter na 4 izhod?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.96

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 9:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo.



Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 19.96

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 10:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

drejko je napisal/a:
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko.

Če ima MERCEDES potem nima problema z avtoradiem in njegovo zakasnitvijo vklopa, ampak z avtom, ki mu ne vžge vsakič Mr. Green

Kako pa naj bi po tvoje rešil problem, brez vrtanja in rezanja? Ajde povej.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 11:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stikalo veži, ker bo sicer vsak štart resetiral zakasnitev.

Ali pa še bolj enostavno - radio izklapljaj manualno in se ne bo pognal brez pritiska na tipko.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 19.96

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali pa veži na stikalo luči, ako nima avto že vgrajenega "lučkota".
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fricko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vse varjante sem že prej preštudiral edina rešitev bi bila z zakasnitvijo, Če izklapljam radio z pristiskom na gumb za izklop se mi izklopi samo radio ekran ostane zunaj, tako da to ni možno ker ob izgubi kontakt napajanja se ekran pospravi. Tudi na stikalo za luči nemorem vezat ker se luči aktivirajo z kontaktom in prav tako mrknejo ko vžgeš avto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.38

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa če bi naredil tako, da prekineš žico, ki gre do avtoradija preko kontakta. In vmes daš stikalo. Ko boš avto vžgal, samo s stikalom prigžeš radio in je to to. Če pa boš stikalo pozabil ugasniti, ko boš ugasnil avto, pa tudi ne bo skrbi, ker se bo radio tako ali tako ugasnil in pospravil, ker je vezan preko kontakta.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 459
Aktiv.: 2.40

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Šele, ko avto vžke, alternator začne polniti akumulator in kontrolna lučka ugasne.
To lahko uporabiš kot pogoj vklopa avtoradija...

_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.96

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 2:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

drejko je napisal/a:
igo je napisal/a:
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo.
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko.
Če je bil tako trapast avtoradio, ki počne take neumnosti, že orignalno vgrajen v avto, me prav zanima za kateri avto in radio gre d'oh! .

Gre namreč za zadosten razlog za obisk pooblaščenega servisa in uveljavljanje reklamacije za šlampasto delujoč radio. Naj mu zagotovijo novega, pravilno delujočega.

Če je radio vgradil naknadno, pa ima dostop do kablovja in vezalnega načrta.
Lahko veže NE555 v funkciji zakasnjen vklop + zakasnjen izklop (mora biti oboje, če crkne avto npr. pri speljevanju), na izhod pa veže en mali BC547 in ustrezno močan rele (da ne bo padca napetosti na kakem FETu). Če je preko ključavnice vezano močnostno napajanje radia, ga bo treba vezati mimo nje, preko dodatno vgrajene svoje varovalke in preko omenjenega relejčka. Dosedanjo žico preko ključavnice pa uporabiti za proženje zakasnilnega vezja. Kar nekaj razkopavanja torej.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 19.96

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 3:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samodržni rele, napajan prek kontakta, aktiviranje na zavorno luč?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fricko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 06, 2011 6:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

RUros je napisal/a:
Kaj pa če bi naredil tako, da prekineš žico, ki gre do avtoradija preko kontakta. In vmes daš stikalo. Ko boš avto vžgal, samo s stikalom prigžeš radio in je to to. Če pa boš stikalo pozabil ugasniti, ko boš ugasnil avto, pa tudi ne bo skrbi, ker se bo radio tako ali tako ugasnil in pospravil, ker je vezan preko kontakta.


Tako imam zdej narejeno, da si bi olajšal delo ker sem včasih pozabil stikalo ugasnit se mi je radio avtomatsko prižgal, pa mi je prišla ta varjanta na misel glede tega časovnika.

igo je napisal/a:
drejko je napisal/a:
igo je napisal/a:
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo.
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko.
Če je bil tako trapast avtoradio, ki počne take neumnosti, že orignalno vgrajen v avto, me prav zanima za kateri avto in radio gre d'oh! .

Gre namreč za zadosten razlog za obisk pooblaščenega servisa in uveljavljanje reklamacije za šlampasto delujoč radio. Naj mu zagotovijo novega, pravilno delujočega.

Če je radio vgradil naknadno, pa ima dostop do kablovja in vezalnega načrta.
Lahko veže NE555 v funkciji zakasnjen vklop + zakasnjen izklop (mora biti oboje, če crkne avto npr. pri speljevanju), na izhod pa veže en mali BC547 in ustrezno močan rele (da ne bo padca napetosti na kakem FETu). Če je preko ključavnice vezano močnostno napajanje radia, ga bo treba vezati mimo nje, preko dodatno vgrajene svoje varovalke in preko omenjenega relejčka. Dosedanjo žico preko ključavnice pa uporabiti za proženje zakasnilnega vezja. Kar nekaj razkopavanja torej.


Gre za avtoradio alpine ivo montirana v cliotu letnik 2002, tako da nikakor ne gre za originalen avtoradio.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
fricko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 08, 2011 3:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gledal sem pa v conradu pod Kompleti časovnega krmiljenja: precizno časovno stikalo conrad, kaj se vam zdi ta zadeva primerna?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 11 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group