 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 1:12 pm Naslov sporočila: Amper in Volt-meter |
|
|
Je res montaža Ampermetra zakomplicirana kot mi pravijo ?
Tegale http://shop.conrad.si/cgi/websale7.cgi?act=product&prod_index=842052&ref=svetoglasov&shopid=conrad-slowenien&subref=article/842052 bi vgradil v moj avto, Citroen XM.
Zanimivo je, da sta Volt in Amper-meter vgrajena večinoma v ameriška(Dodge,Chrysler,Chevrolet,...)in športna vozila(VW Corrado,R19coupe,Honda CRX,...).
Od vseh avtov, ki sem jih imel do sedaj sem imel Volt meter le v prvem, Fiat Tempra 2.0 z digitalno armaturo.
V navadnih in ostalih vozilih omenjenih števcev pač ni, razen če se jih vgradi naknadno.
Hvala za pomoč ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rudiP Član

Pridružen-a: Tor 07 Avg 2007 15:30 Prispevkov: 1234 Aktiv.: 5.67 Kraj: KOPER
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 1:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za kaj pa sploh rabiš ampermeter v avtu?. Ampermeter bi moral vezati v serijo z + kablom na akumulator. To pomeni debel kabel od akumulatorja do ampermetra in nazaj. Mogoče pa imajo shunt upor ločen in je pri akumulatorju. V tem slučaju bi lahko vlekel dva tenka kabla do ampermetra. _________________ Lep pozdrav iz Kopra Rudi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ima zelo primerno skalo, da se da odčitat plazilne tokove.  _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 2:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upam da ni komplicirano glede teh kablov.
Rabil bi ga predvsem zato, ker se mi zdi odličen električni pripomoček za odkrivanje okvar in plazilnih tokov.
RudiP, ali to pomeni da je potrebno veliko predelav ?
Koliko pa bi to stalo?
Res je, ima odlično skalo za odčitavanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
start Član


Pridružen-a: Sob 06 Sep 2008 22:59 Prispevkov: 2392 Aktiv.: 11.70 Kraj: Eindhoven, Nizozemska
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nobenih predelav ne bo potrebnih. Ko bos imel v rokah zadevo bos videl v navodili kaj pise, ce je shunt upor locen ali ne.
Ce ga ni, pa tako kot je rekel rudiP, das debele kable... _________________ Lep pozdrav!
Aljaž T. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uredu, bom poročal.
Zakaj pa mislite da so zadeve večinoma le v vozilih ki sem jih napisal ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.04 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 2:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
rudiP je napisal/a: |
Za kaj pa sploh rabiš ampermeter v avtu?
......... |
Mislim da zato......
DonFelipe je napisal/a: |
........
Zanimivo je, da sta Volt in Amper-meter vgrajena večinoma v ameriška(Dodge,Chrysler,Chevrolet,...)in športna vozila(VW Corrado,R19coupe,Honda CRX,...).
........ |
...... ker je to "fancy"! _________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker je to ''fancy'' ?
A ni hitreje in lažje ugotoviti napako kot z opozorilno lučko za akumulator ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 3:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšno napako ?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pobesneli Član

Pridružen-a: Sre 02 Jan 2008 1:24 Prispevkov: 1070 Aktiv.: 5.03 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 3:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni se zdi da navadnemu uporabniku več pomeni opozorilna lučka kot nek merilnik.
Drugače bi lahko vsak avto imel še 10 merilnikov več ko jih ima  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Montaža ampermetra ne bi smela biti problematična. Za 50A mora biti montaža shunt upora direkt na kabel in nikakor ne direktno v merilec.
S takim ampermetrom ne moreš odčitati toka, ki ga porablja npr. avtoradio. Ker se kazalec niti premaknil ne bo.
Bo pa lepo vidno, kdaj se akumulator polni in kdaj je napolnjen (med vožnjo pri obratih, višjih od štantgasa).
Vprašanje pa je, če to zares rabiš. Meni tole izgleda, da je avto "še bolj kul kot prej". Ni pa uporabno v vsakdanjem življenju na cesti. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko11 Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 893 Aktiv.: 3.77 Kraj: Dobrepolje
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Ima zelo primerno skalo, da se da odčitat plazilne tokove.  |
Ali mi lahko nekdo razloži kaj so to plazilni tokovi in kako se to meri? Hvala.
lp, |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
To so tokovi, ki si jih v bistvu nihče ne želi. V tem primeru so to tokovi, ki tečejo, ko je avto ugasnjen, ker neka stvar avtoradijo, števec...še vedno porablja nek tok, ki ga pa načeloma nebi smela. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pon Maj 02, 2011 5:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
potem s predlaganim ampermetrom teh "plazilnih" tokov ne boš izmeril, ker ima pregrobo skalo.
Ne vem, koliko so XM-i vredni danes, a to je včasih bil naj-izdelek tovarne Citroen in nekaj montirati noter kar tako, na pamet, neoriginalno, boš samo še zbil njegovo ceno. Razen če ne bo od tebe šel direktno na odpad. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|