www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Težava - VW Passat TDI, l.1999 - ne vžge
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 3:49 pm    Naslov sporočila:  Težava - VW Passat TDI, l.1999 - ne vžge Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

sem pred eno dilemo, kaj naredit. V bistvu gre avto najprej še v kakšno avtomehanično delavnico da dobim drugo mnenje, potem pa naprej. Gre za VW Passat 1.9TDI (AJM, 85kW, sistem vbrizga črpalka-šoba).

Težava je ta, da avto sicer normalno zaganja (zaganjač), vendar ne vžge. To se mi je zgodilo prvič tri tedne nazaj (pred tem je vse delalo BP), avto je šel na servis, kjer so zamenjali glavno črpalko (strošek z delom 405€) in avto je delal dva dni normalno, potem pa spet - ne vžge. Med samim poskusom vžiganja avto ne kadi, niti ne kaže znakov da se bo zagnal, le vžge ne. Trenutno je avto na servisu, kjer so ugotovili da očitno (kljub zagotovilom) težava le ni bila v naftni črpalki, zato so mi staro črpalko že montirali nazaj, vendar težava ostaja. Po besedah serviserjev naj bi bila težava v vbrizgalnih šobah, kar seveda pomeni ali obnova ali menjava z novimi - ekonomski samomor, ker so nove šobe več vredne kot avtomobil.

Sam sem malo v dvomih, da je težava res v šobah - seveda pa lahko da se motim. Malo me muči tudi ta sistem "poskusi pa bomo videli" reševanja težav, ker to zame pomeni samo dodatni strošek. Sicer moram pohvalit fante na servisu, ker se trudijo in tudi nadomestni avtomobil sem dobil praktično zastonj, pa vendar sem malo v dvomih glede same strokovnosti ekipe in načina diagnostike okvare.

Ima mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo? Po moji logiki, če bi bila težava v eni šobi, bi avto vseeno vžgal? Sicer bi kadil in tresel, pa vseeno... Da bi pa kar naenkrat vse 4 šobe odpovedale in to kar na lepem, pa malo težko verjamem.

Kakšen nasvet?

LP

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Grelne svečke
Rele grelnih svečk
Zrak v dovodu pumpe
Zjajcan akumulator
Voda v filtru goriva
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tester, preveri delovanje senzorja obratov motorja.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.37
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dual pumpa?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
red_mamba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56
Prispevkov: 1486
Aktiv.: 6.27
Kraj: Yogyakarta

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je pozabil še na:

koda ključa; poizkusi rezervni ključ
1000 in 1 senzor; obvezno avto na VAGCOM in poskenirati za napakami

lp

_________________
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Včasih je vzrok tudi slab stik tuljave okrog ključavnice.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
144300
Član
Član



Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14
Prispevkov: 725
Aktiv.: 3.87
Kraj: Zelena dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 6:14 pm    Naslov sporočila:  Re: Težava - VW Passat TDI, l.1999 - ne vžge Odgovori s citatom

elson2k je napisal/a:
Pozdravljeni,

sem pred eno dilemo, kaj naredit. V bistvu gre avto najprej še v kakšno avtomehanično delavnico da dobim drugo mnenje, potem pa naprej. Gre za VW Passat 1.9TDI (AJM, 85kW, sistem vbrizga črpalka-šoba).

Težava je ta, da avto sicer normalno zaganja (zaganjač), vendar ne vžge. To se mi je zgodilo prvič tri tedne nazaj (pred tem je vse delalo BP), avto je šel na servis, kjer so zamenjali glavno črpalko (strošek z delom 405€) in avto je delal dva dni normalno, potem pa spet - ne vžge. Med samim poskusom vžiganja avto ne kadi, niti ne kaže znakov da se bo zagnal, le vžge ne. Trenutno je avto na servisu, kjer so ugotovili da očitno (kljub zagotovilom) težava le ni bila v naftni črpalki, zato so mi staro črpalko že montirali nazaj, vendar težava ostaja. Po besedah serviserjev naj bi bila težava v vbrizgalnih šobah, kar seveda pomeni ali obnova ali menjava z novimi - ekonomski samomor, ker so nove šobe več vredne kot avtomobil.

Sam sem malo v dvomih, da je težava res v šobah - seveda pa lahko da se motim. Malo me muči tudi ta sistem "poskusi pa bomo videli" reševanja težav, ker to zame pomeni samo dodatni strošek. Sicer moram pohvalit fante na servisu, ker se trudijo in tudi nadomestni avtomobil sem dobil praktično zastonj, pa vendar sem malo v dvomih glede same strokovnosti ekipe in načina diagnostike okvare.

Ima mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo? Po moji logiki, če bi bila težava v eni šobi, bi avto vseeno vžgal? Sicer bi kadil in tresel, pa vseeno... Da bi pa kar naenkrat vse 4 šobe odpovedale in to kar na lepem, pa malo težko verjamem.

Kakšen nasvet?

LP


Imel sem izkušnjo,ko ni hotel vžgati, ter sem moral približno 10 x štartati,klub temu,da je bil motor segret in potem je vžgal ,kot ,da ni bilo nič in delal v redu, to se mi je ponavljalo nekajkrat letno, kot da je zapisano v računalniku??????? ( koda,ključ,računalnik,................ ????)

_________________
NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 6:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Senzor temperature za zrak? (na njega je vezano delovanje grelnih svečk)
Poskusi poklicat na RSR v Lj. Črnuče, tam bojda poznajo par rešitev za nevžig TDI motorjev. Ena je prenizka temperatura, potrebna za vklop grelnih svečk, druga je pa previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za predloge, sem si pribeležil nekaj stvari. Je pa tako da jaz avta nimam doma, ker je še vedno na servisu, tako da vse to zgoraj našteto težko preizkusim.

Mi je pa bilo rečeno da tester naj ne bi nič pokazal, vse naj bi bilo OK, ampak... Avto ne vžge. Iz tega pač sklepajo da naj bi bile fuč "dize". O kakšni "prevetritvi" dovodnega sistema za gorivo ali elektroniki mislim da brezveze da sploh govorim, ker so 100% fuč "dize" Rolling Eyes

Kakorkoli že, jutri pokličem in se zmenim da se avto odvleče k enemu mehaniku, ki je "stari maček" na teh strojih (VW) in me je že enkrat rešil iz podobne zagate (v dveh urah!). Sem sicer upal da mi tega ne bo treba, ker je malo daleč od mene, ampak očitno ne bo šlo drugače Mr. Green

LP

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.37
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poročaj, če so res dize hin (dvomim), ker jaz tudi posedujem pumpe duse mlinček...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
Poročaj, če so res dize hin (dvomim), ker jaz tudi posedujem pumpe duse mlinček...


Deal, javim.

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

LinuxFuter je napisal/a:
... previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva).

Tole bi bil poleg težav z razpoznavanjem ključa ali kakim senzorjem vrtljajev najverjetnejši razlog ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
LinuxFuter je napisal/a:
... previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva).

Tole bi bil poleg težav z razpoznavanjem ključa ali kakim senzorjem vrtljajev najverjetnejši razlog ...


Frenki, se strinjam, ampak če na pooblaščenem servisu o drugem kot fuč dizah in o tem da tester nič ne pokaže ne znajo nič povedat... Kot že rečeno, fantje so se trudili, da ne bom krivičen, ampak izkušenj jim pa še manjka. Če ni očitno, se gredo sistema "buy & try". Zame žal nesprejemljivo. Pa tudi nisem jezen na njih, čeprav sem precej slabe volje zaradi tega "nategovanja". Bo pač avto moral it v roke pravega "old school" mojstra.

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No ... napisani vzroki so iz mojih izkušenj. Prvo ... glede obratov se je pri meni manifestiralo v tem, da je segret "verglal" v nedogled, potem pa enkrat le prijel. Zadevo je rešil RSR. Ko je šla ključavnica, je bila zgodba taka, da je startal enkrat v desetih poskusih ... čeprav se je zdelo, da starter normalno vrti. Menjava inserta ključavnice je takrat rešila težavo, ... kaj hočeš VAG klump Rolling Eyes

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
blay44
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17
Prispevkov: 604
Aktiv.: 3.42

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:49 pm    Naslov sporočila:  Das avto Odgovori s citatom

Oče je pred leti iskal napako okoli injektorjev na Renoju. Bil je slab stik na konektorju. Ampak vžgal je, pa čeprav z tremi cilindri. Spomnim se da je najprej pogledal če je nafta(podtlačna črpalka v rezervarju in izmeril pritisk v skupnem vodu-neki senzor), potem pa priključil osciloskop na injektorje. Tako boš vedel, če je elektrika vredu.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group