 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 3:30 pm Naslov sporočila: Predelava in omejitev hitrosti |
|
|
Kot verjetno vidite so tudi pri nas čedalje bolj popularni t.i. mikro-automobilčki, ki se jih lahko vozi z vozniško kategorijo AM(kolo z (pomožnim) motorjem do 50ccm in 45km/h, ter dvema sedežema).
Na internetu sem zasledil predelavo legendarne Fiat Pande
http://www.youtube.com/watch?v=JxCRfcqLI_A
Je to res izvedljivo?
Kako se pa omeji oziroma blokira hitrost vozila na omenjenih 25 in 45km/h ?
Nazadnje urejal/a DonFelipe Čet Maj 05, 2011 4:32 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boriskozjan Član

Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23 Prispevkov: 956 Aktiv.: 4.73 Kraj: Šmarje pri Jelšah
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 4:26 pm Naslov sporočila: Re: Predelava in omejitev hitrosti |
|
|
DonFelipe je napisal/a: |
Kot verjetno vidite so tudi pri nas čedalje bolj popularni t.i. mikro-automobilčki, ki se jih lahko vozi z vozniško kategorijo AM(kolo z (pomožnim) motorjem do 50ccm in 45km/h, ter dvema sedežema).
Na internetu sem zasledil predelavo legendarne Fiat Pande
http://www.youtube.com/watch?v=JxCRfcqLI_A
Je to res izvedljivo?
Kako se pa omeji oziroma blokira hitrost vozila na omenjenih 25 in 45km/h ? |
če sem prav zastopil komentarje, so v menjalniku blokirane 3 in 4 predstava.
Verjetno je nekaj podobnega kot pri motorjih, kjer je nekaj kawasakijev ER500 v Sloveniji blokiranih na 25kw zaradi omejitve A2. Verjetno moraš dokazati da ne gre več kot 45, neka strokovna inšitucija pa ti izda potrdilo da je bilo to strokovno vgrajeno. Ko to dokažeš še mojstrom za homologacijo, dobiš verjetno homologacijski kartonček v katerem to piše.
Vse skupaj pa ni tako enostavno, saj v Sloveniji enostavneje registriraš doma narejeno letalo kot pa avtomobil z drugim motorjem.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 5:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko pri nas tako komplicirajo.
Si želite srečanje z vozilom, ki ima xxx homologacijo? Po možnosti z vašo družino v avtu? Ko cepec (zakaj je že NAVIL motor?)
Ko te takšen UBIJE, boste pa JAMRALI, kako nas država ne zaščiti.
Dajte no uporabljat enak meter! 1 m = 1 m . Ne pa jaz bi malo ............... .
Konec koncev. Predelujte kot hočete. Nimam nič proti.
UBIJAJTE SE PA SAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
javne ceste pa pustite v uporabo nam "homologiranim". _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 5:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bojans, a ti sploh veš o čem tukaj govorimo ?
Govorimo o predelavi vozil na AM-kategorijo.
Gre se zato, da se lahko vozijo tudi tisti, ki se drugače ne morejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 5:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
DonFelipe je napisal/a: |
Govorimo o predelavi vozil na AM-kategorijo.
Gre se zato, da se lahko vozijo tudi tisti, ki se drugače ne morejo. |
Vprašajmo se, zakaj se ne morejo. Narediti vozniški izpit je "mala malca".
LpA |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Neznanec

Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 5:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kroko je napisal/a: |
Taki, ki ne morejo narediti vozniškega izpita nimajo kaj iskat na cesti. Še posebaj takrat ne, kadar sem na cesti jaz s svojo družino. |
Bistvo! _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
žrepko Član

Pridružen-a: Tor 23 Mar 2010 20:12 Prispevkov: 700 Aktiv.: 3.77 Kraj: Ptuj-Maribor
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 6:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kroko je napisal/a: |
Taki, ki ne morejo narediti vozniškega izpita nimajo kaj iskat na cesti. Še posebaj takrat ne, kadar sem na cesti jaz s svojo družino. |
Še preveč nesposobnežov je na cesti, ki imajo izpite, pa jih ne bi smelo imeti!
Npr. Ko stoji sred krožnega oz. gre celo v nasprotno smer,... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 6:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tehnično to ni prevelik zalogaj.
Vendar je pri nas mnogo večji problem, kot sama predelava, zadevo narediti street legal, kot bi rekli Američani.
Priporočam, da se najprej pozanimaš ali je sploh mogoče, da ti kot fizična oseba, tako predelan avto spraviš skozi papirologijo.
Če ne moreš, je vse ostalo nesmiselno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 05, 2011 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azael, to je res.
Bom se pozanimal oziroma vprašal kako je s tem, ter poročal.
Največja slabost teh mini vozil, ki se lahko vozijo z omenjeno kategorijo in so zelo praktična je predvsem cena.
Drugače pa bi naredil takole :
1. Kupil bi recimo tegale Smarta
http://www.avto.net/ad.asp?id=4798763 ,
2.Vgradil bi tale motor
http://www.avto.net/ad.asp?id=4765993 , s čimer bi zmanjšal težo vozila
(za AM je predpisani največja dovoljena skupna masa in sicer : Lahka štirikolesa so omejena z maso do 350 kg, štirikolesa pa s 400 kg)
Koliko bi to stalo ? Ali bi moral pri tem zamenjati tudi menjalnik ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj včasih je bila tudi omejitev za cestna vozila koliko mora biti najmanj težki konji motorja, glede na težo vozila. Pozanimaj se če ni tudi tu kakšna past.
Nadalje, če je v Smartu vodno hlajena mašina, si boš z zračno hlajeno nakopal problem - brez odtaljevanja šip, ne bo nič s homologacijo. Lahko skopiraš grelni sistem VW hrošča ali pa Webasto grelec, saj se Piagio ne greje kaj veliko. V vsakem primeru, pa boš predeloval tudi sistem gretja.
Ne bi bilo bolj smiselno dobiti ohranjenega trikolesnika, če že rabiš avto, ki se po cesti lahko fura s tablico za moped? Namreč Smart je težji od trikolesnika, podvozje pa imata oba približno enako zanič in ne pridobiš ničesar, oboje pa bo nevarna potujoča šikana. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 06, 2011 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam bi ti odsvetoval tak mali avtomobilček (čeprav bi bila predelava verjetno zanimiv izziv). Sam sem sem vozil v Aixam diesel gajbici (ta ima 0,5 L dvovaljni diesel motor od Kubote) in ti povem, da me je bilo na smrt strah. Stvar pospešuje celo večnost, doseže samo 45km/h, vozniška kultura in strpnost na naših cestah pa verjetno več kakšni sta...  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|