www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Moč dinama/magneta v skuterjih

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 2:17 am    Naslov sporočila:  Moč dinama/magneta v skuterjih Odgovori s citatom

Sumim, da moj skuter (l. 2008, 49ccm) več štroma ponuca, kot proizvede. Akumulator je menjan, v mrtvem teku ni nobenih tokov, a vseeno se je zgodilo, da mi prejšnji teden po neuspešnem zaganjanju (zalilo ga je) kar tri dni pri normalni vožnji accuta ni napolnilo na zadovoljivo raven in sem ga moral doma čez noč dopolniti s CTEKom.

Luči med vožnjo ne uporabljam (govorim o H4), ker ima dnevne LED. Dnevna vožnja cca 45 minut, zjutraj 15 minut (5 km) na šiht, nato lokalna vožnja, pa domov.

Ali se je že kdo spuščal v drobovje skuterjev? Ker je vse tako natlačeno, mi ni ravno za razkopavat. Ali kdo ve, koliko (m)A daje dinamo/magnet?

Da ne bo izgledalo, da kaj skrivam, gre za Sachs SX1, ki je v resnici FYM od 5R motors.

Najlepša hvala!!!
LP, R.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 4:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ti ne polni akumulatorja je verjetno fuč regulator. Čeprav malo čudno da luči delajo. Mogoče je kaj narobe z samo tuljavo.
Veliko shem in podatkov o generatorjih in regulatorjih je na strani www.motelek.net , glej poglavje Datenarchive in Beschreibungen. Zadeva sicer zgleda neurejena, tako da bo malo iskanja.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 5:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moja izkušnja.
Star skuter, nov accu.
14 dni je vžgal na zaganjač, nato "na nogo" po 2 mesecih accu fuč.

Razmišljam, da je okvara v usmerjevalnem delu, saj luči lahko svetijo na AC.
Jaz bi posumil najprej diode, ker pa skuter ni moj .... .

Sicer pa so križi in težave z accu v skuterjih in motorjih.
Jeseni ga parkiraš, in pričakuješ, da bo spomladi vžgal. Brick wall Pb akumulator in poraba kašen mA pa naredita svoje!

Če po takšnih vožnjah accu ni poln, preglej najprej, če sploh kaj polni? Potem pa po "dratih" na regulator in diode. Sam generator je po mojem OK.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 6:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bi se kar strinja z obojim napisanim... Wink

No, moj ni star, še ni napolnil tri leta in cca 5000 km ima za sabo.

Nikakor ne morem priti do kakšnih servisnih manualov, saj je uvoznik šel rakom žvižgat in čeprav je bilo prodanih okrog 400-500 takih mopedov, ni niti enega za dele - se pravi niso problematični.
Nič, pod zicem bom pač zmontiral 12V vtičnico in ga občasno (ko posumim na nevarnost težav) priklopil na CTEK. Me pa jezi, če kaj ne gre tako kot jaz hočem. Wink

Hvala in LP iz MB, R.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 6:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Luči med vožnjo ne uporabljam (govorim o H4), ker ima dnevne LED.

So LED original ali naknadno vgrajene ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 10:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

[quote="Pyr0Beast"]
Citiram:
So LED original ali naknadno vgrajene?
Pozicijske original LED (po pet levo in desno), žarometa 2x 50/55W H4 (ali H7, zdaj pa res nisem prepričan).

ali je kdo/kje/kdaj zasledil "nachbau" modul, ki bi opravjal delo voltmetra in ampermetra, se pravi da bi ga vezal tik ob +pol akumulatorja in da bi videl, če med vožnjo sploh polni in če ja, s kakšnim tokom? ne upam se [cenzurirano] z inštrumentom med vožnjo....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 10:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer 3 leta ni neka huda doba, ampak dodaj še kako leto stanja v skladišču, pa je akku hitro opravil svoje.

Vse kar rabiš je sicer pomeriti napetost na akkuju, pod malenkost gasa, to lahko storiš tudi ko je motor na nogi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 10:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Sicer 3 leta ni neka huda doba, ampak dodaj še kako leto stanja v skladišču, pa je akku hitro opravil svoje.

Vse kar rabiš je sicer pomeriti napetost na akkuju, pod malenkost gasa, to lahko storiš tudi ko je motor na nogi.
Accu je nov, Toplin 7Ah.
Res bo treba par metrov 2,5^mm žrtvovat pa potegnit do armaturke. BTW, kak tok lahko teče po tem kablu? 5A? 15A?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 20, 2011 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

2.5 je 16A

Ja no. Tudi nov akku lahko z veseljem crkne. Da bi bil tak od tople me pa sploh ne presneča.

Druga možnost je da ti prebija ob vlagi. Glede na kvaliteto napeljave me kaj takega nebi presnečalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2011 6:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni treba merit toka- meri napetost. Če bo med vožnjo čez 13,5V z lučmi, potem je o.k.
Drugače imaš v servisnih navodilih za vsak moped/skuter/motor,.... podatek, kakšen tok mora dajati generator in pri katerih vrtljajih. Ponavadi je podan tudi tok kratkega stika.
Lahko pa samo zamenjaš regulator- katerega zmontiraš, je vseeno, samo da ima tri žice enake barve vhod in dve, malo debelejši za izhod. Pomeri, kje pride ven + in kje - in to je to. Klasični trifazni usmernik in regulator , da napetost ne gre čez 14,4V. Vsi imajo enako rešeno, od honde VTR100 do suzukija hayabuse 1300 do kitajskih štirikolesnikov in skuterjev.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2011 11:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Robi, THX mucho!

Če sem te prav razumel, je magnet trofazni generator izmenične napetosti, ki se v regulatorju pretvori v 14.4=?

Bom prečekiral še na tvoj način. Žal je trenutno štromarski laboratorij odstopil mestu previjalni mizi in sem trenutno QSB.

aja, še to: uvoznik (Avtoemona) je šel rakom žvižgat in distributerji prav tako (pri nas recimo Stupit), tako da ne morem priti do popolnoma nobene tehnične dokumentacije.

Hvala in LP, R.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 21, 2011 11:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še link:
http://www.motorcycles-manufacturers.com/scooters-2.html

Koda:
Item No.: FY50QT-22
Product description:
Size(L×W×H, mm)    1900×700×1150
Wheelbase(mm)    1290
Net Weight(kg)    90
Wheel Rim(FR./RR.)    Light Alloy/Light Alloy
Brake Mode(FR./RR.)    Disk/Drum
Start Mode    Electric/Kick Start
Engine Type    1-cylinder, Forced Air-cooling, 2-stroke
Displacement(cc)    49.2
Max Power(kw/r/min)    2.50/8000
Max Torque(N.m/r/min)    3.40/5700
Economical Fuel Consumption    ≤2.3L/100km
Fuel Tank Volume(L)    6
Engine Oil Volume(L)    1.1(oil tank capacity)
Max Load(kg)    150
Ignition Mode    C.D.I.
Min Ground Clearance(mm)    150

Tag: Motor Cycles
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2011 12:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rafter je napisal/a:
Robi, THX mucho!

Če sem te prav razumel, je magnet trofazni generator izmenične napetosti, ki se v regulatorju pretvori v 14.4=?



Ponavadi je tako. Poglej, če ima regulator 5 žic.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 22, 2011 12:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Rafter je napisal/a:
Robi, THX mucho!

Če sem te prav razumel, je magnet trofazni generator izmenične napetosti, ki se v regulatorju pretvori v 14.4=?



Ponavadi je tako. Poglej, če ima regulator 5 žic.
Bom, ja.

Pri podobnem modelu sem našel podatek, da bi naj dajal 12V/200W pri 5000rpm...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group