 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70829.38
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:27 pm Naslov sporočila: Obdelava slike: iskanje roba, merjenje razdalje |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vinkel Član


Pridružen-a: Čet 15 Maj 2008 16:55 Prispevkov: 237 Aktiv.: 1.14 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 11:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za iskanje robov si napiši eno preprosto funkcijo za 2D diskretno konvolucijo matrike z jedrovno matriko , in uporabi kern:
[ -1 0 1 ] za odvod po X smeri
in kern:
[ -1]
[ 0 ] za odvod slike po Y smeri.
[ 1 ]
Sliko je poprej dobro zgladiti po gaussu, sicer šum uniči odvode. Ker je konvolucija distributivna operacija je "good practice" pri tem sprva konvolucija kerna z gaussom in šele nato apliciranje glajenega kerna na sliko. S tem se prihrani precej računskih operacij.
To je v splošnem osnovni princip najpogostejših edge-detection algoritmov (Canny, Sobel, Prewitt,Roberts itd..), samo da gre ( vzemimo za primer najbolj splošnega, t.j. Canny edge) tam še za nehisterezno thresholdanje in non-maxima suppresion, kar se da pa tudi zelo preprosto implementirati.
Če rabiš pa več informacij pa vprašaj.
PS: Tak algoritem brez težav deluje s 30fps. Za kaj pa to točno rabiš ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70829.38
|
Objavljeno: Čet Sep 15, 2011 12:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vinkel Član


Pridružen-a: Čet 15 Maj 2008 16:55 Prispevkov: 237 Aktiv.: 1.14 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Sep 15, 2011 12:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Če te zanima zgolj iskanje premic na sliki, pogooglaj za Hough-ovo transformacijo (hough transform).
Ko imaš končno in začetno točko iskane premice pa pitagorov izrek za izračun dolžine. In ne pozabit na x in y skalirne faktorje, jasno.
Kar je težje, je vgraditi tako pamet h tem osnovnim principom, ki iz vseh najdenih premic (...ali bilokaterih drugih featurjev) izlušči zgolj tisto, ki jo želiš ti. Tukaj je treba jasno algoritem in pamet "upasati" na tvoj primer, splošnega algoritma pa ni in ga verjetno nikoli ne bo.
Lahko kreneš tudi v smeri iskanja C knjižnic, vendar pri tako preprostih primerih jaz osebno mislim da nima smisla. Poleg tega, ti tudi pri uporabi knjižnic še zmeraj manjka tista pamet, ki je bistvena.
Imaš kakšno testno sliko na vpogled ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70829.38
|
Objavljeno: Čet Sep 15, 2011 1:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5529 Aktiv.: 24.06 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Sep 15, 2011 7:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče še lažja varianta: tekom prednastavljene premice v sliki gledaš odtenek pikslov in iščeš, kje pride do odstopanja povprečenja zadnjih x pikslov (seveda nastavljiv treshold) . to je verjetno tam, kjer je prekinitev. Potem ti ostane samo še štetje pikslov, da dobiš ven dolžino.
LP, Grega _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vinkel Član


Pridružen-a: Čet 15 Maj 2008 16:55 Prispevkov: 237 Aktiv.: 1.14 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Sep 15, 2011 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
...pogledam intenziteto pixlov vzdolž premice... |
Google-> Bresenham algoritem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tonko Član


Pridružen-a: Sob 25 Jun 2005 13:45 Prispevkov: 541 Aktiv.: 2.28 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Pet Sep 16, 2011 6:49 am Naslov sporočila: |
|
|
MVTEC - Halcon Embedded
What is HALCON Embedded?
HALCON Embedded means HALCON running on your special platform. HALCON is portable to various microprocessors/DSPs, operating systems, and compilers.
HALCON Embedded lets you exploit the power of a comprehensive machine vision library on embedded systems.
HALCON Embedded allows you to develop the software part of your machine vision application on a standard platform and thereby greatly eases the programming of an embedded system. Short said: develop on a PC, and let the application run on an embedded system.
Additional Platforms
HALCON Embedded has also been successfully tested for these platforms:
BeagleBoard-xM
Nokia N900
PandaBoard
Vision Components VC Optimum |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70829.38
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2011 1:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2011 7:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne razumem točno kaj hočeš meriti.
Iz slike bi težko sklepal kaj se je premaknilo in kam, ker je del slike enak na obeh polovicah del pa drugačen. Vsaj kot jaz tole vidim.
Mogoče za idejo. Lahko bi vzel del fotke in iz temne površine izračunal center (težišče lika). Iz drugega posnetka vzameš enak lik in ponovno izračunaš težišče. Razlika med težiščema je razdalja. Problem je edino na drugi sliki najti enak izsek.
Žal imam premalo programskega znanja, da bi si predstavljal, kaj je potrebno da to narediš.
Opisan princip uporabljajo merilci pozicijske in kotne napake za optične sisteme. Gledajo laserski žarek, katerega premer in oblika ni pomembna. Vedno gledajo težišče lika, ki ga projicirajo. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vinkel Član


Pridružen-a: Čet 15 Maj 2008 16:55 Prispevkov: 237 Aktiv.: 1.14 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2011 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
Kako bi se lotil avtomatičnega zaznavanja, za koliko se je kontura premaknila ? |
Mare, za to kar bi rad napravil obstaja več različnih pristopov, me pa predvsem zanima sledeče...
Ali je ta črni kos ki se je premaknil na desni sliki malenkost nižje vedno isti ? S tem mislilm da je ta kos, katerega premike bi rad meril venomer istih oblik in iste barve, ali naj bi tvoj algoritem delal v splošnem ?
Poleg tega, ali veš njegov začetni položaj in obliko že pred začetkom opazovanja, ali jo določiš šele na prvi sliki ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2011 9:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen free machine vision orodje si že poizkusil? _________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2011 10:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za taka vzorčenja (tekoči trak ) se osvetljuje merjenec glede na kakšen profil in odsevnost ima in glede na to se postavlja tudi ZELO različne osvetlitve ( difuzne , ostre , spektri barv....rdeča /zelena modra , bel flash) da maske lažje primejo _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|