 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
malci Član


Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 871 Aktiv.: 4.03 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Jul 28, 2011 10:22 pm Naslov sporočila: Kolo z motorjem na elektriko |
|
|
Pozdravljeni!
Zadnjih nekaj tednov vse bolj razmišljam da bi svoj stari Tomos APN6 predelal na električni pogon.
Mehanske predelave se ne bojim, pri izbiri električnih delov pa se nekako ne morem odločiti. (tudi s pomočjo googl-a ne)
Uspelo mi je izvedeti, da ima original bencinski motor 1,8Kw pri 5500 obr/min.
potem takem bi DC motor 2Kw moral zadostovati? A kateri tip izbrati (in od katere firme), da bo dober izkoristek, tudi ob zaviranju-generator? klasični kolektorski motor? Ali mogoče BLMP motor?
Kaj pa krmilnik? Verjetno se samogradnja ne izplača? ali pač?
Glede akumulatorjev. Verjetno se bom (če se bom ) odločil za LiFePo4 , glede na vzdržljivost in varnost. A spet sem v dilemi, kakšne kapacitete?
Rad bi, da bi imel motor vsaj 50km dometa, pa tudi hitrost naj bi bila večja od 50 km/h.
Za iskro avtoelektriko sem slišal, tudi za spletne trgovine za prodajo baterij, če pa ima kdo še kako uporabno povezavo za te namene, ali pa kake izkušnje, se toplo priporočam
lp
uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5531 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Jul 28, 2011 11:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Akuji: http://www.ev-power.eu/index.php?src=adwords
Motor in regulator vzemi v kompletu. Samogradnja regulatorja se ne izplača. Renerativni regulator je včasih "pasji" na dvokolesu - moraš se navaditi, saj dobro zabremza, ko spustiš gas (pri večini se da sicer stopnjo zaviranja programirati).
1 kW motor bi bil po mojem povsem zadovoljiv (teh je precej v 48 V izvedenkah na ebayu), 2 kW pa polno kapo.
LP, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marijan Član

Pridružen-a: Čet 10 Jul 2008 14:46 Prispevkov: 80 Aktiv.: 0.39 Kraj: ORMOŽ
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 5:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najboljša varianta videna do sedaj je odstranitev motorja in zamenjave le tega z el-motorjem + verigo.
In-hub motorji so sitni za uporabo - veliko nevzmetene teže.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
V priponki je opis predelave iz revije SAM, da ne boste ponavljali vseh napak, ki jih je "zagrešil" avtor članka.
Naj pa povem še nekaj, željo, naj bo elektro moped še hitrejši od originalnega, zelo priporočam, da si jo odmislite:
1. Moped ima zavore in gume za tistih svojih 25 ali 50 km/h, ne za kaj več;
2. Energije v še tako super duper akumulatorju je smešno malo, hitrost pa pomeni veliko porabo le te - realnost elektro mopeda je tako maksimum nekje 25 km/h, če se želi ohraniti kaj od dosega;
3. Moped, ki gre hitreje od 25 km/h je treba registrirati. Če možje postave ujamejo na radar nekoga z mopedom, ki gre uradno največ 25 oz. 50 km/h, v resnici pa je bistveno hitrejši, bodo precej drage komplikacije.
In še nekaj, predelava naj bo izvedena z vso skrbnostjo in resnostjo. Selotejp in razne rešitve iz risanke "A je to", ne sodijo na cesto.
To pomeni da bo šlo veliko €€€ in bo na koncu na cesto postavljen street legal elektro moped bistveno dražji kot zrihtati original ali pa kupiti že narejenega in dodelati takega (boljši akumulator in/ali motor).
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
El_moped.zip |
Velikost datoteke: |
7.02 MB |
Downloadano: |
73 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
malci Član


Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 871 Aktiv.: 4.03 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 9:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za vse te nasvete in povezave.
Ne vem, res zaenkrat še samo razmišljam, in glede na moje pretekle projekte in na moj značaj, se zna zgoditi, da bo to narejeno do naslednje sezone. Vsekakor pa ga bom (če ga bom ) uporabljal dnevno za vožnjo v službo in nazaj (cca 35 km v eno stran), tako da kaka verzija s 25km/h ne pride ravno v poštev.
Saj sem gledal nedolgo nazaj v reklami od m-tehnike gotovi izdelek (e skuter delta - domet 90 km, max hitrost 80 km/h) a je cena 3.500 eur
Bom pa za začetek z dinamometrom poskusil izmeriti relano silo za premik mojega motorja v različnih situacijah -po ravnini, v klanec, različne hitrosti. S tem podatkom pa mislim, da si bom že lahko malo bolj natančno izračunal potrebno energijo in moč za premik.
lp
uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekje na internetu sem zasledil električen motor z 150km dometa in maksimalno hitrostjo 150km/h, čr niso bili podatki celo v miljah pri istih vrednostih. Stal pa je 6000.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še točni podatki. Gre za Brammo Empulse. Ima domet 100milj in pa maksimalno hitrost 100milj/h.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ignis Član


Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38 Prispevkov: 485 Aktiv.: 2.78 Kraj: MB
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
tu piše verjetno vse kaj te zanima, mogoče malo včasih rabiš google translate ...
če pa hočeš zadevo hitro tu in tu
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TomcaT Neznanec

Pridružen-a: Sre 16 Feb 2011 16:47 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Sep 22, 2011 3:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam E-skuter Delta ki ima končno hitrost 85Km/h in dometa pri max. hitrosti 50km. S pretikalom na krmilu (originalno) preklopim na low power in skuter doseže max. 50km/h, takrat pa je doseg 90km. Cena je 3500€, ima pa serijsko vgrajen 4KW motor. Konstruktor in projektant elektronike je Romi Majnik iz Kopra in če kdo potrebuje kakšen nasvet ga lahko kontaktira na FB.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Sep 22, 2011 6:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne vrste je ta 4kW motor?
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Čet Sep 22, 2011 6:45 pm Naslov sporočila: Re: Kolo z motorjem na elektriko |
|
|
malci je napisal/a: |
stari Tomos APN6 predelal |
Kot se jaz spomnim, so tile motorji precej kompaktni in težki.
Če se le da, ti predlagam, da se ozreš za kakšno lažjo "šasijo" kot pa ta kup jekla.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TomcaT Neznanec

Pridružen-a: Sre 16 Feb 2011 16:47 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Sep 23, 2011 8:06 am Naslov sporočila: |
|
|
strobos je napisal/a: |
Kakšne vrste je ta 4kW motor?
Lp |
To so brezkrtačni motorji vgrajeni direktno v zadnje kolo, tako da so izgube minimalne pri pospeševanju. Cena samega pogona oz. motorja se giblje okoli 300€.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|