 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2011 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bi bilo dobro prebrati pogoje, ki jih ima Fedex na svoji strani: http://www.fedex.com/us/service-guide/terms/index.html
Kolikor jaz razumem situacijo ti, kot prejemnik nimaš sklenjene nobene pogodbe ne s Fedex, ne s SpeedIn in tako jim nisi dolžan ničesar plačati, če predhodno v to ne privoliš. Carina in dajatve državi so druga reč.
Glede na to, da je pogodbo s Fedexom sklenil prodajalec artikla, lahko on pritisne na Fedex, Fedex pa na Speed In...
Kaj pa urad za varstvo potrošnikov pravi? _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Texas Instruments bo o tem definitivno obveščen, urad za varstvo potrošnikov pa še pride na račun. Sem prejle malce gledal če je že kje kakšna tema na foumu zveze potrošnikov, vendar začuda še ni. Jutri grem tja do njih (brnčičeva) in bom videl za koliko me bodo hoteli odreti. Glede na to, da ste že nekateri naročali te iste ure direkt iz teksasa, in niste zanje nič plačali (razen seveda kolikor ura stane), bodo morali popustiti dvojnim merilom. Vsekakor sem pripravljen tudi zavniti pošiljko, samo potem imam problem s Texasom, česar pa nočem. Poročam kako in kaj.
LP G _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SkunkyLee Član

Pridružen-a: Čet 12 Feb 2009 16:59 Prispevkov: 198 Aktiv.: 0.99 Kraj: Maribor, Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2011 10:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi ne bilo slabo, če na TI-jevi strani izvohaš live chat. Na njem so mi že 2x pomagali, enkrat celo tako, da so urgirali pošiljko iz skladišča, čeprav tehnično ne bi smeli.
Brez debate je bolj profesionalno, če napišeš dopis, ampak instantni pogovor z živo osebo ti bo zelo hitro dal odgovor, če imaš kakšne temelje za pritožbo oz. kaj sploh lahko TI naredi.
V vsakem primeru pa obvezno kontaktiraj FEDEX direktno in jih opozori na oderuško prakso pogodbenika. Če bo takih pritožb dovolj si lahko taka velika firma privošči zamenjat pogodbenika.
Sam samplov sicer še nisem naročal, sem pa naročil 7+ launchpadov, Cap Touch booster in Chronos (sicer ne v isti pošiljki), in nikoli nisem mel problemov, niti nikakršnih dodatnih doplačil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|