Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 5:21 pm Naslov sporočila: Težave z zagonom elektro motorja kjub mehkemu zagonu. |
|
|
Pozdravljeni
Situacija je sledeča.
Imam asinhronski elektro motor:
4kW, 8,2A, 230/400V (nima možnosti priklopa delta/star)
Priklopljen je direkt (zvezda) v naslednjem zaporedju
- Motorsko zaščitno stikalo z območjem (6 - 10A)
- Kontaktor za vklop motorja 12A
- Mehki zagon za motor 4kW
- Motor 4kW
Motor ki poganja ventilator meče ob zagonu ven motorsko zaščito če je nastavljena na 8,2A kljub mehkemu zagonu (na katerem so nastavljene rampe za zagon na max.). Če motorsko zaščito obrnem na 10 A deluje, a se bojim da ne bi skuril motorja.
Mehki zagon je od proizvajalca Schneider Electric ATS01N209QN
še link od mehkega zagona ki je priklopljen kot kaže na strani 25.
http://stevenengineering.com/tech_support/PDFs/45A01SS.pdf
Ker ste na forumu strokovnjaki se obračam na vas, če ima kdo kakšno rešitev kar z besedo na dan, mogoče bo prvi trenutek čudna ia na konču prava.
LP
Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.42
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 5:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor ni preobremenjen? _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 5:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko so bile ob zagonu na motor priklopljene tokovne klešče je pokazalo 30 A.
Mogoče je vztrajnostni moment za zagon ventilatorja (pre)velik?
Malo sem brez idej kaj bi se še lahko naredilo?
Razen večjih ukrepov
- menjava motorja in priklop na zvezda-trikot.
- frekvenčni pretvornik (sicer nisem 100% če bi rešil ta problem) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pogosti so zagoni? Za kak ventilator gre? Je možno narediti "baypas" oz loputo na tlačni ali sesalni del? _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frapor Član

Pridružen-a: Pon 02 Apr 2007 17:24 Prispevkov: 240 Aktiv.: 1.08 Kraj: okolica Kranja
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ti pri zagonu s 30A motor ni pregorel, potem ti tudi ne bo če boš zaščito nastavil na 10A. Normalno, da ti pri 8,2 A izklopi, saj zaščita mora biti nastavljena vedno nekoliko višje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Kako pogosti so zagoni? Za kak ventilator gre? Je možno narediti "baypas" oz loputo na tlačni ali sesalni del? |
Pozdravljen
1.) Zagoni ventilatorja so ponavadi 1x dnevno (ko pride delavec v službo)
2.) Motor poganja ventilator filtra (filter je potreben da granulat ne leti po hali in da se ne kadi) V bistvu je motor priklopljen direktno na vetrnico, brez kakšnih reduktorjev. Vetrnica pa se nahaja v komori, ki služi kot filter. (detajlov kako je zadeva narejena ne vem)
3.) Lopute ni in jo tudi ni mogoče vgraditi.
Ponavadi se kupi motor z možnostjo priklopa (zvezda/trikot) in se reši zadevo s kontaktorji in časovnikom.
V tem primeru pa imamo motor, ki te možnosti nima.
Tako da iščem zadevo kako to rešiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sasko Član

Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 23:51 Prispevkov: 47 Aktiv.: 0.21
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas smo rešili zadevo tako da so pred ventilatorji lopute, ob vklopu ventilatorjev se lopute zaprejo, če se ne, je prehudo za motor saj je vetrnica kar velika pa motor tudi (75kW). Ko motor zalavfa se lopute počasi odpirajo.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.42
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
frapor je napisal/a: |
... saj zaščita mora biti nastavljena vedno nekoliko višje. |
Koliko točno višje? _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.01
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 6:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorji z ventilatorji imajo ene izmed najtežjih zagonov
Dober frekvenčnik je osnova za kaj takega - zlahka pa bo zadeva pocuzala tudi 3x-ni nazivni tok če hočeš štart v nekem doglednem času
Računaj da tak motor deluje pod polno obremenitvijo pri nazivnih obratih. In da do tam prideš že v osnovi rabiš več kot 4kW da premagaš inercijo ventilatorja in vseh mehanskih delov, s tem da moraš zraven premikati še ogromno količino zraka.
Omeji ponovitev zagona na min 5 minut če se bo zadeva pogostoma prižigala in ugašala.
Druga možnost je uporaba veternice s spremenljivo geometrijo
30A je za navitje res malce prehuda. Pri 10A pa motorju nebi smelo biti hudega (samo zaščitno stikalo ima tako ali tako zakasnitev izklopa oz. ga mora kar precej kurit)
Ne vidim sicer pointa zaščitnega stikala če omenjeno zaščito že omogoča frekvenčnik |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 812 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 7:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako imaš nastavljen mehki zagon? Nastavitve so glede vrste pogona...črpalka,ventilator, trak,...
Zakaj bi zaščitno stikalo nastavljal "nekaj višje"? Zagonski tok ventilatorja je do reda 6*In nekaj normalnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
poule je napisal/a: |
Kako imaš nastavljen mehki zagon? Nastavitve so glede vrste pogona...
Zakaj bi zaščitno stikalo nastavljal "nekaj višje"? Zagonski tok ventilatorja je do reda 6*In nekaj normalnega. |
Pri mehkem zagonu je vse nastavljeno na max. se pravi
Start time,
inital voltage, in
stop time |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 8:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
manjka slika tablice motorja.
Potem je treba v grobem locirati napako:
- motor
- mehki zagon
- vse ostalo.
Potem bi priklopil motor z ventilatorjem in zaščitnim stikalom, brez mehkega zagona. S kleščami pomeril tokove in če je tu vse ok, se napaka išče kje drugje.
Citiram: |
saj zaščita mora biti nastavljena vedno nekoliko višje |
- če hočeš skuriti motor, drugače se nastavi na toliko, kot piše na tablici. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 9:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
psevdonim je napisal/a: |
manjka slika tablice motorja.
Potem je treba v grobem locirati napako:
- motor
- mehki zagon
- vse ostalo.
Potem bi priklopil motor z ventilatorjem in zaščitnim stikalom, brez mehkega zagona. S kleščami pomeril tokove in če je tu vse ok, se napaka išče kje drugje.
Citiram: |
saj zaščita mora biti nastavljena vedno nekoliko višje |
- če hočeš skuriti motor, drugače se nastavi na toliko, kot piše na tablici. |
Podatki z motorja so napisani na vrhu, manjka še fi
Če poženemo motor brez mehkega zagona je tok na kleščah približno enak.
Saj pravim da mi je že kar zmanjkalo idej kaj bi lahko bilo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
je tok na kleščah približno enak |
- trikrat koliko A ?
Koliko vleče mehki zagon na prazno, brez priklopljenega motorja ali z priklopljenim, a mirujočim motorjem ?
Ali lahko kje za preizkus odmontiraš enako motorsko zaščitno stikalo in ga priklopiš namesto obstoječega ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Andriy Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2007 13:10 Prispevkov: 22 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Čet Feb 23, 2012 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm sedaj ko malo razmišljam, sem prišel do domneve da je mogoče zagonski čas motorja premajhen, bi bilo to mogoče? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|