Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
filius Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 17:37 Prispevkov: 21 Aktiv.: 0.12 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: Sre Jan 11, 2012 8:34 am Naslov sporočila: Digitalni obratomer |
|
|
Pozdravljeni!
V šoli izdelujem digitalni obratomer, po naslednjem načrtu, vendar ne razumem čisto kako to deluje, predusem ne razumem desnega dela, in čemu sliži tisti fotoupor(LDR1), Tako da če kdo razume če bi lahko na kratko malo opisal.
Ter kaj je glavna razlika med PIC-om 16F84 in 16F84A?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
218.68 KB |
Pogledana: |
221 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xsyt Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 22:19 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 6.48 Kraj: Slov.Bistrica
|
Objavljeno: Sre Jan 11, 2012 8:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Fotoupor (skupaj z IC2b, Q4 in trimerjem) služi prilagajanju svetlosti LED displayev na okolico.
_________________ If you're in control, you aren't going fast enough |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Jan 11, 2012 10:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj sta pa tam na desni DISP1 in DISP2, ki nista nikamor zares priklopljena?
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S53DZ Član



Pridružen-a: Čet 28 Apr 2011 9:27 Prispevkov: 951 Aktiv.: 5.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jan 11, 2012 10:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Tisto sta dve nuli.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
filius Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 17:37 Prispevkov: 21 Aktiv.: 0.12 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: Sre Feb 29, 2012 9:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ima kdo kakšne podatke kakša frekvenca je pri avtu, oza kakšno frekvenco naj nastavim na FG da sprobam?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Feb 29, 2012 10:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker gre za nalogo, ki jo moraš rešiti sam, samo nekaj namigov.
Obratomer šteje število isker v minuti. Nato pa upoštevaj koliko imaš cilindrov in kako hitro se vrti odmična gred.
Če delaš za večvaljni 2-taktni motor, pa pomisli, koliko vžigalnih sistemov ima.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Sre Feb 29, 2012 10:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
24 Hz mora kazati 6000 obratov, to je en vžig na pol obrata pri 4 valjnih strojih
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Feb 29, 2012 11:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prepričan? 24Hz in 6000v/min?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
filius Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 17:37 Prispevkov: 21 Aktiv.: 0.12 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 3:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm torej 1Hz je enako 1 nihaj na sekundo. Če vzamem recimo osnovo za štantgas 1000rpm je to 16 obratov v sekundi in 16Hz.
Torej je 6000rpm - 100Hz
Lahko rekli da je "delovno območje" mojega obratomerja med 16Hz in 165Hz
Prosim popravite me če se motim?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stursc Član

Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29 Prispevkov: 323 Aktiv.: 1.36
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 4:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
6000 (rpm) / 2 (odmična gred) / 4 (valji) = f
LP, stursc
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 6:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upoštevati moraš koliko taktov ima mašina in koliko cilindrov napaja vžigalni sistem s katerega jemlješ impulze za tvoj obratomer.
Tvoj izračun recimo odgovarja za:
- 2 t, eno ali več valjnik, ki ima ločene vžigalne sisteme (za vsak valj svojega);
- 4 t. enovaljnik s slepim vžigom;
in še nekaj drugih kombinacij, ki jih boš sam ugotovil.
Za 4 t, 4 valjnik z enim vžigalnim sistemom, pa tvoj izračun ni pravilen. Upoštevaj ulomek, ki ti ga je podal uporabnik stursc.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ups, zmotil sem se.
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Mar 05, 2012 8:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nekaterih sistemih je tako, da dajo iskro dvakrat znotraj štirih taktov, ne le enkrat. Torej v smislu "wasted spark".
Če pa meriš signal iz alternatorja, oziroma kar na +12V liniji, ki je sestavljena iz enosmerne napetosti in izmenične komponente, je pa mislim da 6 hribčkov na vrtljaj alternatorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dule84 Neznanec

Pridružen-a: Sre 27 Feb 2013 22:38 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Veselovo
|
Objavljeno: Sre Mar 13, 2013 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
tole bi tud jz rad namontiru v svojga AX-a
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
IXA Član


Pridružen-a: Tor 15 Dec 2009 22:20 Prispevkov: 91 Aktiv.: 0.48 Kraj: Bizeljsko
|
Objavljeno: Sre Mar 13, 2013 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dule84 je napisal/a: |
tole bi tud jz rad namontiru v svojga AX-a  |
Pravilo št. 1: Pišite slovensko
Na forumu želimo vdrževati razumno mero kulturnega pisanja. Tudi oblika sporočila marsikaj pove o pošiljatelju, zato pričakujemo, da bodo sporočila napisana razumljivo. Nikakor ne želimo omejevati vaše kreativnosti pisanja, želimo le, da diskusije ne bi izgubile svojega prvotnega namena. Različne verzije "internetne slovenščine", slengi in narečja v sporočilih niso zaželjena. Uporaba tujih izrazov glede na vsebino foruma ni prepovedana, vendar pričakujemo da se le-ti uporabijo v razumni meri.
LP, Igor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|