 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
grecko453 Član

Pridružen-a: Pet 24 Sep 2010 13:02 Prispevkov: 86 Aktiv.: 0.48 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 12:34 am Naslov sporočila: senzor hitrosti in obratov |
|
|
DEJSTVA
V priponki se nahaja celotna električna shema za motocikel. Zanimata me dva senzorja: 2 wire PICKUP COIL (20) in 3 wire SPEED SENSOR (22).
Kot kaže shema je na L/Y pin hitrostnega senzorja peljana napetost 12V (na shemi manjka črna pikica), W pin je verjetno izhodni signal, pin B/L pa je povezan z B/L pinom PICKUP tuljave in gre na E2 pin CDI enote. WR pin tuljave je verjetno izhodni signal in je peljan le na PU+ pin CDI enote, tahometer dobi signal z drugega pina CDI enote.
DOMNEVE
Skelpam da je tri žični senzor hitrosti hall efect VSS in v tem primeru mora biti izhodni signal digitalen oz gre za izhodno napetost, ki je izmenično 0V ali 12V.
PICKUP tuljave so običajno navitje žice okoli stalnega magneta, pri čemer se na izhodu senzorja generira AC napetost kadar zob zobnika prečka magnetno polje. Izhodna napestost in frekvenca je odvisna od hitrosti (ne vem pa če je odvisnost linearna).
VPRAŠANJE
Rad bi peljal signala obeh senzorjev na lasten mikrokontroler, zanima pa me ali je domneva o hall efect VSS pravilna ter kako je s signalom PICKUP tuljave, saj senzor na izhodu ne more imeti AC napetosti glede na to, da so B/L pini vseh treh senzorjev (PICKUP, VSS, THROTTLE) povezani med seboj.
NAMEN
Če koga zanima zakaj me vse to zanima, naj povem, da bi rad izdelal indikator prestave. Vem da ga za 100€ dobim na ebaju, vendar to ni moj namen. Naj še povem da indikator kjer se namesti dva magneta ob potisno jekleno palico stopalke menjalnika v mojem primeru odpade, saj je v bližini zobnik in veriga in zadeva ne deluje preveč dobro, poleg tega pa je menjalnik precej zatikajoč in pri slednjem načinu dobiš nezanesljivo odčitavanje.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
wiring diagram.pdf |
Velikost datoteke: |
278.37 KB |
Downloadano: |
26 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm, če imaš servisno navodilo za motor, je verjetno noter slika oz. zgradba menjalnika in ohišja... Pri moji TDM-ki je tam plastična "skodelica", po kateri drsi kontakt za indikacijo prostega teka, ki krmili lučko na armaturki. Jaz sem si tam dodal kontakte in zadeva dela z majhnim vložkom brezhibno...
http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=GIND
Na tem linku lahko vidiš praktično izvedbo...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
grecko453 Član

Pridružen-a: Pet 24 Sep 2010 13:02 Prispevkov: 86 Aktiv.: 0.48 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Mar 01, 2012 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
anyone...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|