www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

smeti,offtopic
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Testni forum, brisano, smeti, offtopic
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 12:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Si pa prvi na svetu ki trdi da je dizel boljši za kratke relacije. Zakaj to ni res? Eden od razlogov je npr. Ta da dizel traja dlje da se segreje, motor tako teče mrzel kar je najalabše možno. Itd...


Motor boli k* al je vroč ali mrzel, sploh če ima hidravlične lifterje

Če je olje tam kjer mora biti, ni problemov

Edini razlog neteranja hladne mašine je v tem da je ventil oljnega filtra v bypassu ker bi ga pregosto olje drugače raztrgalo.

>Ne bi rekel. Zveplo je smrt za motor.
Potem pa razloži zakaj imajo ladijske mašine 1% žvepla v gorivu lahko noter

>Saje pa tudi ne pomagajo pri mazanju oz. preciznemu "lebdenju" turbinske osi na oljnem filmu.
Odvisno od ležajev. Sicer ima pa tudi bencinar saje, samo bencin pere stene valjev, tako da se ne pozna toliko.
Deluje pa turbina pri bencinarju pod višjimi temperaturami, tako da si spet tam tam.

Dizelske mašine delajo bp po 300 jurjev, tisti 1.9 dizli od PSA zlahka prek 500000
Nima kej da crkne
Na vsakih 50.000 spucaš injektorje da ti ne saji pa je to to.

Do sedaj je najpogostejša okvara ki sem jo videl pri dizlih ta, da je crknil selenoid za vklop goriva.
Druga je crknjena svečka
Tretje pa puščanje zraka zaradi starih cevi in nabiranje vode
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

OK, naj bo po tvoje. Vsi s(mo) neumni, samo ti pameten. Dizel je boljši v vseh pogledih, še najbolje pa se obnese če je čim več časa mrzel, ker mu itak nič ne škodi. Sploh ne vem, zakaj proizvajalci delajo motorje tako da tečejo na 90-100 stopinj, ko bi bilo dosti bolje če bi jih hladili na 30-40...
Vdam se. Dober si.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 1:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>Sploh ne vem, zakaj proizvajalci delajo motorje tako da tečejo na 90-100 stopinj, ko bi bilo dosti bolje če bi jih hladili na 30-40...
Pretežno izkoristek in obstoj primernega hladiva

Lahko bi šel tudi višje, samo to po nepotrebnem kompliciraš + ne moreš uporabljati toliko plastičnih delov

Prenizko pa ne spraviš kondenza iz olja + težje je vse skupaj hladiti in ohranjati na nizki temperaturi

Pa tudi olje se eksponentno hitro stara (tudi oksidira med drugim)

Moja mašina teče na 70°C po AC s 50°C olja (ima hladilnik olja)

Ni neke sile res

Poglej kompresor hladilnika kolikokrat se zalavfa in ugaša
Pa delajo po 20 let
Ob štartu ga zalije mrzlo hladivo, že od zagona dalje ima max. obrate, nato se pa kuha pri tistih delovnih 100°C in se hladi izključno preko plinov ki jih prečrpa, s tem da mu nikoli ne menjaš olja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.71
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 1:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast: malo ga biksaš..

Do 5 tisošakov pa tak malo kilometrov se splača bencinar 1,4 s 75 KM. To je to. Poceni avto, vzdrževanje poceni pa še cestnina, zavarovanje.

Izogibaj se dizlov ker "lahko" imaš probleme. Vsak rabljen avto je loterija. Vzdrževanje dizla je dražje. Doma imamo oba, dizla kakor bencinarja. Verjami da je bencinar cenejši - gledano čez celo leto. Če umre turbina je hitro cena 1000 evrčkov. Za informacijo: golf 4 1,4 mašina z montažo 450€.

Glej da ima abs, klimo, dobre pnevmatike in da je dobro vzdrževan. Ostalo je samo metanje denarja vstran glede na kilometrino. Priporočam ti golfa 1,4, focusa 1,4 ali kaj v tem rangu. Maksimalno 1,6. Vzami kakšnega mojstra zravem, ko boš kupoval. Glej da nebo rjav in da ti bo služil nekaj časa.

Še nasvet: meni je focus 98 letnik služil kot urica. razen servisov sem menjal le stabilizatorja (20€). Odločitev je pa tvoja.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 1:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>Do 5 tisošakov pa tak malo kilometrov se splača bencinar 1,4 s 75 KM. To je to. Poceni avto, vzdrževanje poceni pa še cestnina, zavarovanje.

Ma za 5 jurjev letno nima veze kaj sploh vzameš - najbolje da nič ali pa si sposodiš avto od familije (ali pa da oni kupijo novega pa tebi dajo starega)

10L/100 te znese 500L in okoli 800€ letno (1.5€/liter bo precej kmalu), 5L, polovico tega - 400€
Od tega imaš zavarovanja za 600€ pri 1.4 bencinarju (lahko vzameš tudi 1.8, je cestnina čisto ista)

Pa če rečemo da nekako prideš s 400€ zavarovanja in šparovnim jajčkom te še vedno znese 15€ na 100km za 5L/100 vs. 24€ za ne tako varčno mašino iste moči in kubature.

Računaj potem še obvezno vinjeto in nekaj stroškov za servis, prepis etc.

>Vzdrževanje dizla je dražje. Doma imamo oba, dizla kakor bencinarja. Verjami da je bencinar cenejši - gledano čez celo leto.
Kaj pa je na dizlu tako posebnega za vzdrževat ? Ti 1x na mesec crkne turbina ali kaj ?


>Si pa prvi na svetu ki trdi da je dizel boljši za kratke relacije.
Fotr se je vsak dan peljal s tole žemljico (1.4D) od citroena. 1km do tam in nazaj, segrela se je glih toliko da je malce toplo začelo pihat
Pa še mašina kr dela pri 174.000 (20 let star avto)
Štarter še original

Je pa skoraj vse drugo crknilo, avspuh, zadnja prema, 2x odpovedala ključavnica za vžigat, 1x selenoid, ventilator zraka je začel cvilit


Nazadnje urejal/a Pyr0Beast Čet Mar 01, 2012 1:55 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 1:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>Motor boli k* al je vroč ali mrzel, sploh če ima hidravlične lifterje
Če je olje tam kjer mora biti, ni problemov

jaki strojnik. Mr. Green Kaj pa tolerance?

>Potem pa razloži zakaj imajo ladijske mašine 1% žvepla v gorivu lahko noter

hm, spet... OGROMNA dopustnost toleranc, nezahtevnost same konstrukcije motorja (tam ni common rail sistema ki bi deloval na 2200 bar in podobnih obcutljivih stvari), drugacna kolicina mazalnega sredstva, predvsem pa bolj zastarela (neobcutljiva) konstrukcija in konstantne - nesunkovite obremenitve. In pokazi mi en ladijski motor ki "iztisne" skoraj 100 konjev na liter delovne prostornine...


>Deluje pa turbina pri bencinarju pod višjimi temperaturami, tako da si spet tam tam.

Pri taksnih temperaturah je najvecje vprasanje temperaturna obstojnost olja, ne pa sama konstrukcija turbine. Ce ti strga oljni film je turbini cisto vseeno ali je segreta na 600 ali pa na 900 stopinj.

Se pa izklapljam iz te teme, vidim da sem po dolgoletnih izkusnjah s friziranjem sodobnih dizlov in dolgoletno navezo z dolocenimi ljudmi iz razvoja avtoindustrije spet tisti ki nima nic v glavi, kaj sele da bi kaj pravilnega znal napisat. Mr. Green

edit:
matejcek81 je napisal/a:
focusa 1,4
presvoh. Meni je fiesta 1.6 16V bila obcutno presvoh. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 2:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>jaki strojnik. Mr. Green Kaj pa tolerance?
Tolarance so pri stari mašini zaradi obrabe tako ali drugače v riti. (Ne vem zakaj se folk zaradi tega potem ne sekira in gre nastavljat ventile po vsaki vožnji)
To da malce bolj piha mimo skoraj nima veze.

Brez hidravličnih liferjev imaš pa tolerance, razen pri dodobra razgreti mašini vedno v riti

>hm, spet... OGROMNA dopustnost toleranc, nezahtevnost same konstrukcije motorja (tam ni common rail sistema ki bi deloval na 2200 bar in podobnih obcutljivih stvari), drugacna kolicina mazalnega sredstva, predvsem pa bolj zastarela (neobcutljiva) konstrukcija in konstantne - nesunkovite obremenitve. In pokazi mi en ladijski motor ki "iztisne" skoraj 100 konjev na liter delovne prostornine...

Napredne ladijske mašine imajo 2 mazalna sistema, enega za ležaje (drago), drugega za valje (poceni olje, skoraj za kurit)

100konjev na liter je že konkretno navit dizel


http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4rtsil%C3%A4-Sulzer_RTA96-C

Tale ima 4kW/L
Predvsem po zaslugi nizkih obratov.

Preračunaj obrate tistega navitega dizla na take obrate pa poglej koliko moči bi proizvedel.

Ja.


Več škode pa naredijo današnje brozge biogoriv kakor žveplo v mašini oz. primankljaj njega.

>Se pa izklapljam iz te teme, vidim da sem po dolgoletnih izkusnjah s friziranjem sodobnih dizlov in dolgoletno navezo z dolocenimi ljudmi iz razvoja avtoindustrije spet tisti ki nima nic v glavi, kaj sele da bi kaj pravilnega znal napisat. Mr. Green

Nah, sodeluj, drugače je dolgcajt
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.71
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 2:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast: nima smisla s tabo. 5 tišočakov je za marsikoga velik denar. Mogoče ne zate, za študenta pa definitivno. Kaj ti ni jasno? da je letno vzdrževanje za dizla dražje? logično da je. Nakupna cena je tudi dražja, pa ostali stroški tudi. Če ti enkrat crkne turbina je dovolj - 1/5 vrednosti avta. Za ceno ene turbine pri dizlu dobiš dva agregata za golfa.

Pa še nekaj: Olje nima delovne temperature 50 stopinj ampak delovno temperaturo agregata ki je 85 do 90 stopinj celzija. Mogoče se olje za hladilnikom ohladi na 50 stopinj, v stroju pa se takoj segreje nazaj na delovno temperaturo.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 3:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ma če imaš 5 tisočakov nafehtaj še tiste 3 pa si kupi nov avto, z garancijo, ne pa teh rabljenih gar pri katerih ne boš nikoli vedel ali si naletel na mino ali ne.

Jaz sem svoje gare nabavil za 1600, pa zadeva špila za tisto kar rabim.
1.5T limuzina, 2L turbo bencinar, klima, abs, štrom stekla etc ...

Za 5 jurjev letno se ti sploh ne splača nabavljati avtomobila. Pod nobenim pogojem, sploh takega katerega boš vozil 10 ur na mesec vse skupaj ostali čas pa ga puščal na parkingu brez nadzora. (Meni so potrgali že marsikaj stran)

>Kaj ti ni jasno? da je letno vzdrževanje za dizla dražje?
Jasno mi ni, kaj bi vzdrževal sploh (razen filtrov olja ipd. redno servisljivih drobnarij)

>Nakupna cena je tudi dražja, pa ostali stroški tudi.
Isti šmoren je zadeva. Kaj so pa ti magični ostali stroški pa povej.

>Če ti enkrat crkne turbina je dovolj - 1/5 vrednosti avta. Za ceno ene turbine pri dizlu dobiš dva agregata za golfa.
Zato pa vzameš neki kar nima turbine pa ti bo delalo.

>Mogoče se olje za hladilnikom ohladi na 50 stopinj, v stroju pa se takoj segreje nazaj na delovno temperaturo.
Nah. Gre lepo do 110 stopinj poleti če tiščiš.
Pač, 150HP mašina.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 3:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem pred enim letom nabavil Clio II letnik 1999. Cena je bila nekaj čez 1000€. Dozdaj sem imel samo okvaro leve polosovine in preventivno narejn veliki servis zaradi preteka let od zadnjega. V enem letu sem z njim naredil približno 20000km (iz malo pod 150000 na skoraj 170000). Mašina je 1.2 navadna.

Glede dizlov, če ga ne teraš ko je mrzel in ga preden ga ugasneš pustiš da se izteče ti bo dolgo in vestno služil.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 3:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole ^

Al se skeširaš pa kupiš nov avto z garancijo

Al pa greš šparat pa kupiš starejši avto in flikneš 1000€ na stran (oz. vsaj rezerviraš) za servise in podobne hece.
Folk pač ne menja avtov zato ker bi jih bili naveličani.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 4:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Folk pač ne menja avtov zato ker bi jih bili naveličani.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=183344

mislis da sem ga prodal zaradi pokvarljivosti, ali zaradi tega ker je imel kak liter premajhno delovno prostornino?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.71
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 5:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast: mogoče si strokovnjak na področju elektronike. Glede avtomobilov pa nisi! Za tebe sem jaz očitno doktor...
Novi avto za 5+3 tisočake ? Dacia logan? Ne seri - avto stane minimalno 12 tisočakov. Garancija? a res? pa servisi na pooblaščenem servisu ? cena? za focusa je bil prvi servis 180€. Pa smo tam.
Ti najprej o temperaturi 50 stopinj, pol 110.
Hvališ svojo garo z turbom, govoriš pa brez turba.
Odloči se že enkrat.
Ded bi rad nekaj za 5 jurjov nabavo ti pa s takimi kvasiš? Daj nehaj no! Počasi se bom jaz tudi umaknil iz teme.
Upam da te delodajalec ne plačuje, da take kvasiš na forumu!

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
Folk pač ne menja avtov zato ker bi jih bili naveličani.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=183344

mislis da sem ga prodal zaradi pokvarljivosti, ali zaradi tega ker je imel kak liter premajhno delovno prostornino?


Prej izjema kot pravilo + ne dela, ni dostopa


Nazadnje urejal/a Pyr0Beast Čet Mar 01, 2012 5:59 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 5:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>Pyr0Beast: mogoče si strokovnjak na področju elektronike. Glede avtomobilov pa nisi! Za tebe sem jaz očitno doktor...
Prove yourself.

Jaz ne bom nekaj na slepo verjel samo zato ker je to nekdo rekel.
Do folka se obnašam tako; Maš da utemeljiš, če ne te ignoriram.

Nisem nič trd, samo na veliko ignoriram. Preveč je BS v družbi.

>Novi avto za 5+3 tisočake ? Dacia logan? Ne seri - avto stane minimalno 12 tisočakov. Garancija? a res? pa servisi na pooblaščenem servisu ? cena? za focusa je bil prvi servis 180€. Pa smo tam.

Mjah, maš pa tehnični prvi po koliko, 5h letih ? S tem da še avto ni popolnoma nič obrabljen in ne rabiš menjati kakšnih ležajev/diskov, kakor hitro fašeš pri rabljenem.
Točno veš kaj in kako ga rabiš vozit da ti bo dolgo držal, ne žre ti olja in nimaš podobnih drobnarij ki ti načenjajo živce.

za rabljenega pa obvezno našparaj še nekaj keša za servise in podobne hece + večina jih nima najbolj novih gum

+ Da se še vedno zmenit za nižjo ceno, kakšen gotovinski popust, etc. Tist tipo od katerega sem avto kupil je dobil novega C3 1.6VTi s polno opremo za ene 300€ čez 8 jurjev.

Kupovati tudi nek dober avto za dolgo je sedaj skoraj utopija.
Čez kake 5 let bo bencin po 2€/L, mogoče še prej. Inflacija pa ti bo zbila trenutno plačo za dodatnih 15%.


Za uporabnika ki si kupuje nov avto, bi prišlo ceneje če bi ga starš zafural do destinacije in nazaj, kakor pa da ima lasten avto.

Pač, avto je bajen strošek.

Ne zaradi goriva samega, ampak vsega ostalega zraven.
Zavarovanje, registracija, cestnina, vinjeta + kaka morebitna kazen zaradi parkiranja ...
+ en kup skrbi če nimaš krntije, da ti ga bo kdo obtolkel, ti ga obdrgnil


Sej ni težko, sam kalkulator v roke treba potegnit
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Testni forum, brisano, smeti, offtopic Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group