 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:15 am Naslov sporočila: Otroški avto na akumulator |
|
|
Hčerkici sem kupil rabljen avto na akumulator 6V 7A. Akumulator sem nabavil nov 6V 12A firme VISION, model CP6120, ker je bil star iztrošen.
Vendar zdaj težava, ker nimamo ravno asfalta pred hišo niti 100% ravnine, avto počaka že na najmanjšem klancu ali kamenčku. Ali je zato kriva napetost, ker je samo 6V ali je kriv akumulator.
Razmišljam o predelavi na 12V. Sicer imam 12V motor, kateri je po velikost in pritrdilnih luknjah identičen originalu. Ali je mogoče tudi priključiti 12V akumulator na obstoječi 6V motor. Kaj to pomeni za motor. Ga bo skurlo, ali je bolje zamenjati vse skupaj in koliko potem pridobim na moči.
Pa še to. Kleme za napajanje sem iz starega akumulatorja prestavil na novega. Po cca 10 minutah vožnje se akumulator segreje in prekine dobavo elektriko motorju, verjetno kriv en vmesni člen na žicah kateri se mora dotikati akumulatorja.
LP Miran
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.84 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:27 am Naslov sporočila: |
|
|
tudi sam sem predelal otroški trikolesnik na 12v in PWM regulacijo.
Ke je je imel accu več energije je tudi motor bolj trpel. Posledica tega je, da se je iz motorja pokadilo. Gasili smo mini požar
V mami doo sem kupil najmočnejši prenos in najmočnejši motor, ki so ga imeli. Sedaj v strm klanec pelje mene brez problema. Otrok je zelo vesel.
PS: Zadnjič ga zalotim, da sam menja avtomobilsko varovalko. Vprašam ga kje je to dobil in zakaj menja. Potem me pa vpraša: Ati katero varovalko naj dam notri da bo šel bolj hitro
LP Mare
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Kapaciteta se podaja v Ah in ne A. Če se akumulator tako segreje pa je očitno zanj to prevelika obremenitev.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Ena izmed možnosti je accu, ki ni namenjen za to. Sem kako leto, dve nazaj dal kolegu v elektro kolo tri accuje po 12Ah, neke žblj firme. Sicer so bili novi, ampak očitno ne grajeni za velike praznilne tokove, saj se je napetost polnega ob obremenitvi cca 30A sesedla na 10V. Izmeri na koliko ti pade napetost, ko se avto ustavi. Pomeri napetost na accu klemah in na motorju, da še vidiš če so krivi tanki kabli. Drugače je ena izmed možnosti 12V accu in switcher, ki bi zmanjšal napetost. Tako bo motor še vedno delal na 6V ( ajd, na 7 bi ga po moje lahko spravil brez nevarnosti), accu bo pa občutno manj obremenjen.
No, še boljša možnost je pa prehod na litij. Ti accuji so sposobni dajati ogromne tokove in če imaš sedaj 6V, bosta dve celici dovolj. Tako bi jih lahko polnil tudi ločeno z dvema polnilcema da se izogneš balanserju. Bodo drugi z več izkušnjami mogoče več povedali, ampak avto bo tako lažji pa še dlje časa bo trajal, saj bo kapaciteta accujev taok večja. Če je problem v sesedanju napetosti bi šel jaz v to smer.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor bi bila dobra izbira in verjetno celo cenejša kot svinec. Po mojem svinčev accu predstavlja tudi neke vrste zaščito za motor. Ker pri Li-po bo verjetno prej popustil motor oziroma varovalka.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa še slika novega akumulatorja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.69 MB |
Pogledana: |
22 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.61 MB |
Pogledana: |
6 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Kabli so za moje pojme pretanki.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Se pravi, da je to že tovarniška napaka, ker so vsi kabli originalni.
V vsakem primeru pa, če grem v predelavo na 12V, je treba vse kable zamenjat, ali se motim?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi v tvojem primeru menjal kable ne glede na to, kaj bo potem. Ker so res pretanki. Kar izmeri padec na njih od accuja do motorja, boš presenečen.
Ampak, kot sem rekel, če misliš predelavo na 12V, raje prej malce prebrskaj in razmisli o litiju. Sicer je na začetku dražji, ampak svinec menjaš enkrat letno, litij pa traja dosti dlje. Spet odvisno od tega, koliko časa se bo hčerka vozila...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Ena izmed možnosti je accu, ki ni namenjen za to. |
To bo to - poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A)
4A X 6V = cca 25W sedaj pa preračunaj v konjske moči in se prijavi na Drag race
Ta je namenjen za alarme in podobno, kjer ni potrebe po velikih tokovih.
Bo treba drugačen akumulator!
Da pa otrok ne bo žalosten, dokler ne dobiš novega poveži VZPOREDNO z tem še starega (če imaš prostor)
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:23 am Naslov sporočila: |
|
|
robert je napisal/a: |
poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A) |
Ammm... tole "initial current" je največji dovoljen tok pri polnenju, ne pri praznenju
Po mojem mnenju je kar oboje krivo - akumulator in kabli.
"prekine dobavo elektrike" tisti srebrni člen na kablu- termična varovalka. Po mojem se kabli pregrevajo.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding 
Nazadnje urejal/a aly Ned Maj 13, 2012 11:24 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Starega ne morem povezat, ker je čisto fuč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Torej zaenkrat zamenjam kable, potem bom pa videl.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:30 am Naslov sporočila: |
|
|
aly je napisal/a: |
robert je napisal/a: |
poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A) |
Ammm... tole "initial current" je največji dovoljen tok pri polnenju, ne pri praznenju
Po mojem mnenju je kar oboje krivo - akumulator in kabli.
"prekine dobavo elektrike" tisti srebrni člen na kablu- termična varovalka. Po mojem se kabli pregrevajo. |
Ja sem prehitro pogledal
http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=15&nadgrupa=S6&grupa=B1%2004&id=B1%2008%206012%20V
Praznilni tok
Nizka notranja upornost omogoča velike praznilne tokove, tudi do 10 krat višje, kakor je nominalna kapaciteta akumulatorja
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Torej če sem prav razumel, se lahko prazni tudi z 120A.
Pa še ta informacija. Avto sem priklopil na računalniški napajalnik moči 5A, pa ga je zagnalo samo v prazno, ko sem avto dvignil, niti samega avta ni pognalo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|