www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Naše šolstvo: Tako je ! Kakšno pa bi moralo biti?
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.10
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 12:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi vse tiste nemogoče gimnazije bi lahko ukinili, itak so tam samo zaradi naziva gimnazija v imenu. Pa omejit gimnazijcem vpis na tehnične fakse in dati prednost tehnikom, da napredujejo v svoji stroki. Faks bi moral postati nadaljevanje srednje šole, ne pa nekakšno odlagališče za falirane gimnazijce.
_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sortaj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Jul 2008 21:51
Prispevkov: 812
Aktiv.: 3.94
Kraj: Med Vipavo in Štanjelom

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 2:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

SamoR je napisal/a:
Tudi vse tiste nemogoče gimnazije bi lahko ukinili, itak so tam samo zaradi naziva gimnazija v imenu. Pa omejit gimnazijcem vpis na tehnične fakse in dati prednost tehnikom, da napredujejo v svoji stroki. Faks bi moral postati nadaljevanje srednje šole, ne pa nekakšno odlagališče za falirane gimnazijce.


Amen!
Odlično, in ne samo odlično, temveč nadvse zveličavno povedano!

To je tudi po mojem mnenju velika(celo edina) težava. In dalo bi se jo rešit preprosto, z ukinitvijo 95% gimnazij. Sedaj je že tako, da so skoraj v vsaki vasi.
Oglejmo si zakaj:
Kot velja neko zmotno prepričanje, se učenci iz osnovne šole, ki nekako izstopajo, vpišejo na gimnazijie. Zakaj?
Nekako se meni zdi, da je to posiljeno s strani osnovnih šol, kjer po večini učijo ljudje z gimnazijo in zato slepo predlagajo vsem, ki imajo vsaj dve zrni soli v glavi, gimnazijo. Posledice so že opisane v prejšnjih sporočilih.
Kaj torej nastane? Golazen se vpiše nekam, da zabijajo čas tri ali štiri leta. Le kam? Ja tja, kjer je prostor. Na strokovne šole. Posledice so tudi že bile opisane.

Ampak vseeno se inženirsko vprašajmo, kaj gimnazije ponujajo?
Vpitje s strani njihovih vernikov je nekako takšno:

-Dijaki pridobijo delovne navade!
To je zgolj neka slaba tolažba tistih, ki tja hodijo. Če se oprimem na fakulteto za elektrotehniko: V mojem letniku jih je padlo precej večji odstotek z gimnazije, kot iz srednjih šol(da ne bo pomote: Število padlih, glede na število vpisanih). Gornja izjava torej kot že povedano ne drži. Delovne navade so pridobljene tudi na strokovnih šolah.

-Pridobljeno splošno znanje!
Ja, se strinjam da je potrebno. Vendar! Izkaže se, da pa za karkoli delat je splošno znanje premalo. Nekdo iz srednje tehnične šole se lahko takoj po končanem šolanju zaposli. Gimnazijec pa...?
Torej bi to veliko splošno znanje lahko primerjali s poznavanjem telefonskega imenika. Načeloma je znanje veliko, a v praksi...
Spet še ena trditev, ki je bolj iz trte izvita...

-Ne vem se še kam vpisat, bom premislil v štirih letih na gimnaziji.
V 90% primerih se izkaže, da se vseeno vsi še vedno odločijo Marca, ko je za oddat prijavnico.
Torej je to zgolj podpiranje lenobe in odlaganje odgovornosti.


Kako rešiti nastalo stanje?

Kot že omenjeno, ukinit 95% gimanzij. Posledično bo več vpisa na strokovne šole, kjer se bodo lahko mirne duše znebili pometačev cest in ti bodo lahko opravljali svoje delo. Še ena dobra stran: Ne bo potrebe po ceneni delovni sili iz bivših bratskih republik.

Sprejemni izpiti na vseh faksih.
Tukaj jaz vedno dajem v zgled razne likovne smeri itd...Tam jim ne rečejo, da jih bodo naučili risat, ampak morajo to že znati! Zakaj ne bi isto naredili na primer na elektro? Posledica: Manj nepotrebne snovi v prvem letniku, večja posvetitev strokovnim predmetom.

Na družboslovnih faksih močno povečati omejitev.
Roko na srce, v krizi ne potrebujemo pesnikov in umetnikov in tistih, ki mešajo zrak.
Če je več ljudi s tehnično izobrazbo je večja verjetnost, da se kaj začne delat in kaj novega iznajde.
Družboslovne smeri so v tem primeru bolj kot ne hobi program.

Na vseh faksih povečati omejitev.
S tem vsesplošnim študiranjem so razvednotili inženirsko izobrazbo. Vzroki in posledice so podobne kot v srednjih šolah.

Ukinit več faksov.
Kot s srednjimi šolami, so tudi faksi že v vsaki vasi.
Pa tudi višješolski program bi morali premakniti spet na fakultete. Sedaj je to samo neka kvazi šola, da da ljudem naziv inženir. Po izkušnjah se tam kaj več kot na srednjih šolah ne naučijo, le da imajo potem večjo izobrazbo.




Tako je nekako moje razmišljenje...
Veliko sem populjval in pričakujem odgovore!


lp

_________________
Svet je bil analogen, dokler ni Planck vsega zafrknil...


Nazadnje urejal/a sortaj Ned Jun 10, 2012 8:49 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dorijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48
Prispevkov: 2564
Aktiv.: 12.39
Kraj: južnoprimorska

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 2:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sortaj je napisal/a:
Sprejemni izpiti na vseh faksih.
Tukaj jaz vedno dajem v zgled razne likovne smeri itd...Tam jim ne rečejo, da jih bodo naučili risat, ampak morajo to že znati! Zakaj ne bi isto naredili na primer na elektro? Posledica: Manj nepotrebne snovi v prvem letniku, večja posvetitev strokovnim predmetom.

Posledica je v tem, da večina dijakov, ki se vpiše na likovno ali arhitekturo plača po 1000€ in več za priprave na sprejemne, ki jih imajo isti učitelji, ki jih bodo pozneje učili. Kar samo dela selekcijo med tistimi, ki si lahko privoščijo riskirat 1k€ da bodo mogoče sprejeti in tistimi, ki si ne morejo.

Bodo pa sprejemni izpiti za podiplomski študij na Elektro faksu letos.

edit: dodal letos

_________________
Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj.


Nazadnje urejal/a Dorijan Ned Jun 10, 2012 4:58 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sortaj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Jul 2008 21:51
Prispevkov: 812
Aktiv.: 3.94
Kraj: Med Vipavo in Štanjelom

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 3:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dorijan je napisal/a:

Posledica je v tem, da večina dijakov, ki se vpiše na likovno ali arhitekturo plača po 1000€ in več za priprave na sprejemne,...


Ciljal sem bolj na posledice na elektro faksu.


lp

_________________
Svet je bil analogen, dokler ni Planck vsega zafrknil...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BluPhenix
Član
Član



Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.29
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 7:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To, da ti nekdo diktira življenje, kaj boš delal z njim in kaj boš v prihodnosti se je včasih smatralo za nedopustno.

Če je nekdo pesnik, je pač pesnik in zaradi tega, ker boš ti omejil vpis na filo faks ne bo postal inženir.

Statistično študij na fakulteti več in prej zaključijo gimnazijci, kot pa tisti ki pridejo tja s srednjih tehničnih šol. Ja, gimnazijci imajo boljšo podlago v matematiki, fiziki in še čem in so navadno bolj navajeni študirati kot pa dijaki s tehničnih šol. Dejmo bit realni znanje, ki ga dijaki dobijo na večini tehničnih šol je premalo, sploh kakšne matematike in podobno, ker se šole ne dovolj poglobijo (sej niste gimnazijci).

Če nekje primanjkuje elektro inženirjev jih ne boš pridobil več s tem, ker boš na vse druge fakse omejil vpis in se jih bo nato posledično več vpisalo na elektro. No gomoče kakšnega že, je pa vprašljivo koliko bo dober, ker se je ta vpisal ker je pač bilo mesto in ne ker ga je to privlačilo.

Če hočeš imeti na koncu 5 odličnih inženirjev se jih mora na fakulteto vpisat parkrat več. Recimo 50. Enako velja za vse ostale poklice. Ni vsak ki zaključi fakulteto dober in postane eden vodilnih v svoji branži. Vsak lahko poizkusi, malo jih uspe, zaradi tega potrebuješ večjo zalogo vrednosti. Zakaj imajo indijci 10 mio genijev? ZAkaj imajo kitajci par mio elektro inženirjev...

Posploševanje nikoli ni bilo dobro... omejevanje svobode odločanja ljudi tudi ne.

Se pa strinjam glede vseh kvazi fakultet in visokoh šol, ki so se ustvarile v zadnjih letih, saj se je njihov namen izrodil. Ve se kdo jih je ustanavljal in kdaj.

_________________
Exclamation Pravilo št. 1: Pišite slovensko, velja za vse.

TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA. Saj ni tako težko, no!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sortaj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Jul 2008 21:51
Prispevkov: 812
Aktiv.: 3.94
Kraj: Med Vipavo in Štanjelom

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 7:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej en kratek filmček:
Smaal Tokk

BluPhenix je napisal/a:
To, da ti nekdo diktira življenje, kaj boš delal z njim in kaj boš v prihodnosti se je včasih smatralo za nedopustno.

Torej, kaj je bolje? Anarhija?
Se lahko torej vsi odločimo, da bomo cingali nogo, kot na primer Grki? Življenske odločitve pač...
Nekaj je potrebno narediti tudi za dobro skupnosti.
BluPhenix je napisal/a:

Če je nekdo pesnik, je pač pesnik in zaradi tega, ker boš ti omejil vpis na filo faks ne bo postal inženir.

Vsekakor je to njegova težava. Se spet ponavljam: Potrebno je gledati tudi na obči blagor.
BluPhenix je napisal/a:

Statistično študij na fakulteti več in prej zaključijo gimnazijci, kot pa tisti ki pridejo tja s srednjih tehničnih šol. Ja, gimnazijci imajo boljšo podlago v matematiki, fiziki in še čem in so navadno bolj navajeni študirati kot pa dijaki s tehničnih šol. Dejmo bit realni znanje, ki ga dijaki dobijo na večini tehničnih šol je premalo, sploh kakšne matematike in podobno, ker se šole ne dovolj poglobijo (sej niste gimnazijci).

Kakšna je dejanska statistika ne vem povedati, sem govoril čez palec za trenutne letnike kar poznam.
Mislim, da se neprimerno prej nadoknadi štiri leta matematike in fizike(za katero nekako dvomim, da je na nižjem nivoju), kot pa štiri leta 4 strokovne predmete.
BluPhenix je napisal/a:

Če nekje primanjkuje elektro inženirjev jih ne boš pridobil več s tem, ker boš na vse druge fakse omejil vpis in se jih bo nato posledično več vpisalo na elektro. No gomoče kakšnega že, je pa vprašljivo koliko bo dober, ker se je ta vpisal ker je pač bilo mesto in ne ker ga je to privlačilo.

Zakaj pa ne? Moja prva odločitev za srednjo šolo je bila gradbena, pa sem vseeno ugotovil, da je elektro zakon.
Če se vpiše nekam samo, ker je tam mesto pridemo spet na osnovno težavo. Tukaj pa bi morale fakultete presodit o posamezniku.
BluPhenix je napisal/a:

Če hočeš imeti na koncu 5 odličnih inženirjev se jih mora na fakulteto vpisat parkrat več. Recimo 50. Enako velja za vse ostale poklice.

Se popolnoma strinjam!
BluPhenix je napisal/a:
Vsak lahko poizkusi, malo jih uspe, zaradi tega potrebuješ večjo zalogo vrednosti. Zakaj imajo indijci 10 mio genijev? ZAkaj imajo kitajci par mio elektro inženirjev...

Torej je moj predlog pravilen! Več vpisanih, večja možnost za dobre inženirje.
BluPhenix je napisal/a:
Posploševanje nikoli ni bilo dobro... omejevanje svobode odločanja ljudi tudi ne.

Posploševanje je, v nasprotju s splošnim prepričanjem ljudi, dobro. Stvari je potrebno posplošiti, da se sploh kaj lahko naredi. Če bi čakali, da bodo vsi zadovoljni, lahko učakamo konec sveta.
In mislim, da nisem z mojimi predlogi nobenemu omejil svobode odločanja. Se je komu prepovedano vpisat kamorkoli? Ne spomnim se, da bi to rekel.


lp

_________________
Svet je bil analogen, dokler ni Planck vsega zafrknil...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 8:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole je že kar primerno za novo temo, sicer imam pa en mimoblisk glede bolj trdega načina "priporočanja" katere smeri študija so zaželene in katere ne. Fakultete naj uvedejo šolnino, ki se plačuje v mesečnih obrokih, država pa da štipendije študentom zaželenih smeri ter jo poveča za višino šolnine.
Seveda ima stvar svoje pluse in minuse.
Glede tistih, ki so nadarjen umetniki - če si umetnik in si nadarjen za to, zakaj potrebuješ za vraga šolo (davkoplačevalski €€€) da ti to potrjuje? In zakaj nekdo, ki nima talenta za umetnost, zakaj bi šel študirati neko umetnostno zadevo?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 8:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas je šolstvo tako:

- osnovna šola je nekaj kar je bil nekoč vrtec in mala šola;
- srednja šola bolj slaba osnovna šola:
- faks pa še srednja šola ni več.

Ni mi jasno kako se sploh dopušča vpis gimnazijcev na tehnične fakultete? Nekdaj so bili sprejemni izpiti že za tiste, ki so z druge tehnične šole šli na fakulteto, ki je predavala drugo vejo tehnike (npr iz elektro na strojno ali obratno). Gimnazijci so multipraktiki, ki vedo nekaj malega o vsem, o ničemer pa nič podrobno in za povrhu so večinoma brez ustrezne prakse. Znajo napisati krasno seminarsko nalogo o menjavi žarnice, štimajo farbe, fonti in spis ima tudi vse zahtevane dodatke in število strani, samo kaj ko pisec ne ve v katero smer je treba obniti žarnico, ko lampa ni na stropu, ampak na steni...

Nekdaj je veljalo, da ne moreš biti general, če nisi bil vojak. In prav je tako, treba je po stopnicah in to z dna. Sedaj pa zaradi gimazijske bližnjice, kot opažam tudi na tem forumu, ne manjka raznih inženirčkov, ki nimajo pojma o pojmu. Sicer so gobčni, da je kaj, strokovno pa so nula. Odličen material za politike in ostale škodljivce.

Totalnoi sfaljen šolski sistem. Po svoje bi bilo res najbolje razhajkati vse skupaj in sestaviti na novo. Samo v to ne bo šel nihče in se bo še naprej raje poskušalo z majhnimi koraki. Mogoče se enkrat pokrompiri.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wrecker
Član
Član



Pridružen-a: Pet 11 Feb 2011 22:43
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.45

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 10:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi samo dodal, da je treba tudi način poučevanja in vso učno snov na vseh stopnjah totalno posodobiti in prilagoditi 21. stoletju.

Brez veze je, da se učenci, dijaki, študentje učijo cele kupe podatkov, katere lahko desetleten otrok poišče s svojim telefonom na internetu v manj kot minuti.

V šolah bo treba predvsem učiti iskati informacije, se jih naučiti pravilno vrednotiti, jih pravilno povezovati in mularijo učiti informacije kreativno uporabiti. Le tako bo država s svojimi ljudmi lahko postala konkurenčna na vseh področjih.

Žal pa nihče na svetu ne ve dobro kako to izvesti, tako da to ni problem le pri nas.
Šolski sistemi so povsod zelo neprilagodljivi in še skoraj na ravni Avstrogrskih šol. Dokaz za to je tudi upiranje raznih ravnateljev ob vsakih idejah o kakršnihkoli minimalnih sprememebah.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.03
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 10, 2012 11:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iz teme "uničili bodo SERŠ" sem pobral zgornje poste in jih dal sem, ker so tu bolj primerni.

//On topic

Problem je, ker otroci ob končani osnovni šoli sploh ne vedo kaj bi radi. Malo zato, ker so še premladi, mnogo pa tudi zato, ker se še niso uspeli srečati s poklicem, ki bi jim nudil veselje. Pri tem jim osnovna šola prav nič ne pomaga. Še več v primerjavi z včasih, današnje OŠ nimajo več ne tehničnega pouka, ne gospodinjstva, pa tudi vrtnarjenja in kmetovanja ne omenjajo več. Ko da to v življenju sploh ne obstaja. V resnici pa so te stvari del splošne kulture in spoznavanja človekove dejavnosti. Brez tega znanja je mlad človek prikrajšan za spoznanje kaj mu je všeč. Potem je seveda jasno da mu ne "potegne" kaj bi hotel postati, saj se s tem kar je v njem "vgrajeno" sploh ni uspel srečati.

Na drugi strani pa tarnamo, da ni interesa za tehnične poklice.
Izvirni greh torej ni v srednjih šolah in fakultetah, temveč že mnogo prej.
Pa da ne bo kdo mislil, da poskušam srednje šole zagovarjati. Še zdaleč ne !!

Večina srednjih šol pri dijakih uspešno razvija pomnenje. Učenci se specializirajo za pomenje velikih količin podatkov, ki so bili lani še aktualni, včeraj zanimivi, danes predstavljajo breme, jutri bodo pa popolnoma neuporabni. Ne nauči jih pa stvari, ki bi jih nujno morala. Ne nauči jih kako pri vsej sodobni tehniki priti do svežih in verodostojnih znanj (za kaj takega bi se profesorji morali izobraževati vsak dan), ne nauči jih selektirati dobre informacije med poplavo vsega kar se danes pojavi na vseh mogočih avtocestah znanja. In največja napaka : Nauči jih reševati probleme z metodo grobe sile. Torej se ti mladi ljudje napiflajo vseh 427 matematičnih nalog na pamet in potem uspejo pridobiti odlično oceno. Je to sploh znanje? Dvomim, saj tudi če je, ga ne znajo uporabiti, ker ne znajo uporabljati preprostega logičnega razmišljanja. Prinašanje zaključkov na podlagi logičnega razmišljanja je nekaj kar je milo rečeno "sumljivo".

In potem tak človek pade skozi šolski sistem srednje šole in se znajde v sistemu naših fakultet. Tu mu grozijo z tem, da bo moral delat samostojno. Grozijo mu s tem, da ne bo imel dovolj podlage, ker so srednje šole pri nas nič vredne. Grozijo mu s tem, da statistika kaže da je 70 in več procentni osip že v prvem letniku, da statistika kaže, da se 4 letno fakulteto naredi v povprečno 6-ih letih.
Študent, ki ni ravno ica, obupa že v startu. Tega seveda ne prizna, saj je ekonomsko in še kako drugače odvisen od domačih. V čakanju na to, da vsi spoznajo resnico, sam spozna, da študentsko življenje niti ni tako slabo. Imaš vedno na razpolago študentsko delo, kako žurko in dovolj družbe in piva. Konec koncev je že iz statistike jasno, da se prvi letnik večinoma ponavlja. In krog je tako zaključen.
Kaj pa fakultete? Ja fakultete so povsem zadovoljne s takim stanjem. Od države pokasirajo denar za vsakega vpisanega študenta. Jasno, da jim ni v interesu, da bi vsa ta masa naredila faks. Saj za kaj takega sploh nimajo kapacitet. In jih tudi nočejo imeti !!?? Ni vam jasno, a? A je stvar povsem preprosta. Ostareli profesorji, ki drgnejo svoj nespremenjen program nekega predmeta že 20 let si seveda ne želijo, da bo ob sebi dobili nove mlade zagnane in sposobne ljudi, ki bi imeli podobno enak status kot sami. Jasno, da take nove lažje onesposobiti, kot pa sledit novitetam na tehničnih področjih. Še več svoj program bi bilo treba posodobiti, kar je zanje nesprejemljivo, saj so na starega skoraj nostalgično vezani, nov program pa seveda tudi niso sposobni narediti. Ko profesor na fakulteti enkrat doseže status "redni profesor" je na naših fakultetah zaščiten bolj kot indijska krava. Seveda so tudi častne izjeme. A jih je žal premalo.

V takem sistemu je pravzaprav čudno, da uspemo dobiti 5 dobrih izmed 50. In ni prav nič čudno, če najsodobnejša oprema dela zgolj dober vtis v omarah. Ni tudi čudno če naprimer program fakultete naredi kvalitativen preskok z 68hc11 naravnost na ARM LPC2138. Pri tem izpusti kar nekaj generacij in arhitektur ter pristane na učilu, ki je dodobra zaprt sistem, ki ne nudi nekega znanja kako narediti svojo napravo s tem ARM-om.

In mi se potem seveda čudimo zakaj se mladi ne odločajo za tehnične poklice!?
Zakaj bi pa se? Najboljši bodo obsojeni, da svoj vrhunec dosežejo šele kot "redni profesorji" v visoki starosti. Prej jih bodo namreč njihovi predhodniki aktivno onemogočali.

_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sars
Član
Član



Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40
Prispevkov: 671
Aktiv.: 3.57
Kraj: Vransko

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 11, 2012 5:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odlično napisano VolkD, se popolnoma strinjam s tabo! Applause
_________________
Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov. Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.49
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 11, 2012 6:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

VolkD - Glede OŠ se ne morem popolno strinjat. tukaj

LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polhar
Član
Član



Pridružen-a: Sob 04 Mar 2006 9:11
Prispevkov: 360
Aktiv.: 1.53
Kraj: Dol pri Ljubljani

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 11, 2012 7:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nace je napisal/a:
VolkD - Glede OŠ se ne morem popolno strinjat. tukaj

LP Nace


Nabrž obstajajo izjeme
Tudi na fakulteti smo imeli par profesorjev, ki so se trudili snov vsako leto izboljšati. Približno trije so bili taki in vsi so bili zelo "sveži" profesorji.
Eden od (naj)starejših nam je celo priznal in rekel da kar nam kaže na projektorju je njegova knjiga ki jo je preskeniral 20 let nazaj, ampak takrat je bila že 10 let napisana.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70783.77

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 11, 2012 9:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jecljač
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 11 Jun 2012 9:26
Prispevkov: 8
Aktiv.: 0.05
Kraj: Auslandrija

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 11, 2012 9:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Kot že omenjeno, ukinit 95% gimanzij. Posledično bo več vpisa na strokovne šole, kjer se bodo lahko mirne duše znebili pometačev cest in ti bodo lahko opravljali svoje delo. Še ena dobra stran: Ne bo potrebe po ceneni delovni sili iz bivših bratskih republik.


Če tebi ni uspelo priti v gimnazijo še ne pomeni, da moraš v drek potlačiti vse ostale ki jim je.

Poglej koliko tem se tule pojavi ko vaši preljubi dijaki strokovnih šol ne znajo skupaj sestaviti enega vezja in potem težijo po forumu, da jim napišeš kar celo seminarsko.

Citiram:

Glede tistih, ki so nadarjen umetniki - če si umetnik in si nadarjen za to, zakaj potrebuješ za vraga šolo (davkoplačevalski €€€) da ti to potrjuje? In zakaj nekdo, ki nima talenta za umetnost, zakaj bi šel študirati neko umetnostno zadevo?

Če ne kapiraš, da se da tudi umetnosti učiti pač ne kapiraš.

Citiram:

Šolski sistemi so povsod zelo neprilagodljivi in še skoraj na ravni Avstrogrskih šol. Dokaz za to je tudi upiranje raznih ravnateljev ob vsakih idejah o kakršnihkoli minimalnih sprememebah.

Saj so. Sicer pa šolski sistem nikoli ni bil namenjen izobrazbi. Narejen je da naredi čim bolj učljive in poceni delavce v čim večjem številu.

In vsi dobri inžinerji so dobri kljub šolanju, ne zaradi njega.

_________________
Če imaš to čas brati imaš preveč časa
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group