 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Avg 03, 2012 12:03 pm Naslov sporočila: Elektroagregat za zagon 110kW elektromotor |
|
|
Pozdravljeni,
Zanima me, če lahko z 165kVA elektroagregatom zaženem elektromotor moči 110kW s pomočjo mehkega zagona ali frekvenčnika?
Če to ni mogoče me zanima kakšen elektroagregat bi potem rabil za zagon takšnega motorja in frekvenčnik oz. kakšno drugo elektroniko za mehki zagon ?
Problem je, ker je zagonski tok elektromotorja ca. 6-7x večji od nazivnega (199A pri 400V)  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Pet Avg 03, 2012 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta odgovor boš dobil od elektro agregata.
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.93 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pet Avg 03, 2012 9:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
zaženem elektromotor moči 110kW s pomočjo mehkega zagona ali frekvenčnika? |
Ker piše 165kVA, je to verjetno računsko U x I x 1,73 in tok iz tega je 238A ?
Za mehki zagon ne vem, na frekvenčniku pa se da nastaviti max izhodni tok. Tega nastaviš na max izhodni tok agregata in bi (teoretično) moralo delati.
Odvisno tudi od bremena - če je ventilator ali črpalka, lahko gre do nazivnih obratov tudi z nazivnim tokom, ni treba s 3- ali 6-kratnikom nazivnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2012 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Iz besedila se ne da nedvoumno določiti sheme priklopa ...
Ali je omrežje prisotno in se potrebuje samo dodatna moč za zagon?
Če omrežje ni prisotno, bi bilo bolje predelati končno napravo na diesel motor, kakor izgubljati energijo pri pretvorbah diesel/el.generator/frekvenčnik/el.motor/neka-vrteča-se-zadeva .
Ali pa vsaj frekvenco spreminjati direktno že diesel motorju (odpade frekvenčnik).
Kakšna je karakteristika bremena (navora) glede na vrtljaje? Kakšen 110kW mlin z velikanskim vztrajnikom se da na delovne vrtljaje spraviti s 5,5kW motorjem in torno sklopko, nato se vklopi glavni motor in obremeni mlin. Pri ventilatorju pa kaj takega ni možno, saj je pri delovnih vrtljajih tudi skoraj nazivno obremenjen.
Pri predelavi naprave na diesel pogon se doda veliko torno sklopko z možnostjo direktnega spoja.
Pri predelavi na mali zagonski el.motor se doda malo torno sklopko z možnostjo odklopa. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jerjur Član


Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 22:09 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.49 Kraj: Žiri
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2012 1:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor se vsekakor z mehkim zagonom da zagnati. Še lažje z frekvenčnikom. Težave boš imel edino če potrebuješ velik navor že ob zagonu.
Če imaš motor možnost zagnati kje na mreži se lahko naredijo meritve potrebne moči za zagon. Bistven podatek je tudi koliko časa se zadeva lahko zaganja.
Mogoče bomo lažje razumeli če napišeš kaj ta motor poganja.
L.P. Jure _________________ Avtomatika je zakon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2012 2:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
jerjur je napisal/a: |
Motor se vsekakor z mehkim zagonom da zagnati. |
Mehki zagon je "mehki" v smislu mehanskih obremenitev, ne pa glede obremenitve omrežja. Ravno pred dnevi sem imel primer, ko je 7,5kW motor vlekel pri zagonu krepko čez 100A, kljub mehkemu zagonu. Pri nazivnih vrtljajih in polni obremenitvi je bil tok samo še 6A... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2012 4:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za odgovore.
V mislih sem imel elektroagregat z dizelskim motorjem, ki jih ponujajo različni dobavitelji.
Elektromotor, ki bi ga rad zaganjal bo max. 110kW in se uporablja na hidravličnih agregatih. Elektroagregat bi potreboval zato da lahko izdelan agregat samo stestiramo in nastavimo vse parametre...
Žal pa trenutni dovod zagotavlja zagon motorja do 5,5kW max
Zato sem mislil iti v nabavo takšnega agregata, da se lahko naredi zagon pred dobavo hid. agregata stranki.
Zagon motorja je pa običajno brez bremena, ker je črpalka v obtoku in se jo potem ko je motor v delovanju počasi dviguje.
Elektromotorji, ki jih pa uporabljam pa večinoma 3x400V in ca. 1450obr/min. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mobwap Član


Pridružen-a: Sre 14 Mar 2012 9:42 Prispevkov: 326 Aktiv.: 2.02 Kraj: Doma
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2012 9:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ti delaš električni pogon, če ne rabiš diesel agregata redno se ti ga bolj splača najet za par dni. (Gradbena podjetja, organizatorji prireditev itd...)
Drugače pa je na strojih pogon hidro črpalk direktno iz gredi diesel motorja. Zadeve tudi po 800kW in več. Igo je že povedal opcijo s torno sklopko, v tvojem primeru je nebi potreboval. Ima pa recimo rezkar (freza) za asfalt tako rešen pogon bobna; diesel 730kW->sklopka->reduktor->jermenski prenos na boben. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|