Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
crto Član


Pridružen-a: Sre 12 Jan 2005 14:48 Prispevkov: 137 Aktiv.: 0.58 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:06 pm Naslov sporočila: Elektronski vžig |
|
|
Imam APN6, ker mi zelo težko vžiga bi mu rad naredil elektronski vžig, ker vem da je pred časom (10 let ali več) bilo to popularno me zanima če ima kdo kakšen načrt takšnega vžiga.
Hvala za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.24 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ti apn slabo vžiga ni nujno kriv vžig.Motorji lepo vžigajo tudi z navadnim vžigom.Će bi pa rad na vsak način elektronski vžig pa uporabi že narejene (jih je kar nekaj (ducati,iskra,....) vsi so običajno tiristorsko kondenzatorski.Svoje prednosti pa imajo pri zelo visokem številu vrtljajev,tako da je vprašljiva investicija za apn-a (razen če je kaj napiljen...)
lp
lado |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako, kot je napisal Lado. Zaradi vžiga (razen, če ni pravilno nastavljen) motor ne sme trdo vžigat. Vzrok je lahko v uplinjaču, slabi kompresiji, slabi svečki in pripadajoči instalaciji. Prednost elektronskega vžiga je, da se je z njim dalo doseči zelo velike obrate. V moji mladosti je bil zelo popularen "elektronik" Če se še prav spomnim je imel 90 kubični cilinder. Motor pa je dosegel 16.000 obratov. Šel je ko raketa.  _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mene bi tudi to zanimalo, kako bi si doma naredil elektronski vžig. Če ima kdo od tomosovega BT-ja shemo bi bil hvaležen če bi jo pripel tukaj na forumu.
Imam tudi jaz APN-ja "nafriziranega" kar precej in tudi zelo lepo dela in užiga. Seveda pa me zanima če bi se dalo iz njega iztisniti še kaj več.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.71 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tomosov 90 elektronik je dobro letel, vendar je imel tovarniško napako (izjava delavca od Tomosa). Tudi nenavitemu motorju (mojemu) se je zlomila motorna gred sama od sebe, ker je bila narejena iz premehkega materiala.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
ule je napisal/a: |
Mene bi tudi to zanimalo, kako bi si doma naredil elektronski vžig. Če ima kdo od tomosovega BT-ja shemo bi bil hvaležen če bi jo pripel tukaj na forumu.
Imam tudi jaz APN-ja "nafriziranega" kar precej in tudi zelo lepo dela in užiga. Seveda pa me zanima če bi se dalo iz njega iztisniti še kaj več.  |
Najprej zamenjaj navaden bat z "L" (tisti, ki ima batni obroček čisto na vrhu.) Boš presenečen nad razliko. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenS Član

Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29 Prispevkov: 556 Aktiv.: 2.35
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 4:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Elektronski vžig pride do izraza šele nad cca. 9-10k vrjtljaji. Pod tem številom vrtljajev ni takšne razilke med navadnim in elek. vžigom. Če bi pa vseeno rad imel elektronski vžig pa dobi nekje komplet elektroniko od BT-ja.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 5:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Najprej zamenjaj navaden bat z "L" (tisti, ki ima batni obroček čisto na vrhu.) Boš presenečen nad razliko. |
Trenutno je na motorju predelano to:
L bat (60ccm), odpiljen na lunco za 3mm
v cilindru povečani pretočni kanali, spoliran sesalni in izpušni kanal
Dellorto vplinjač 14
5 prestava
znižana glava za 3mm
Izpuh nisem še dodelal zaenkrat!
Ojnica in gred od BT-ja z 12 sornikom
Nekaj predelav na sklopki
Končno hitrost 65km/h dosežem brez problemov.
Spredaj je zobnik 13 zadaj pa 34
V prihodnosti moram še dodelati oziroma predelati original izpuh, ter zadnji zobnik zamenjati z manjšim (32)
Vseeno pa bi rad neke finese dodelal še na elektriki. Če ne bo drugače bom nekje, dobil od BT-ja, ampak bilj zanimivo bi bilo če bi sam naredil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.57
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 6:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Eh, vse to, na koncu pa si iztisnil iz mopeda vsega skupaj 65 km/h ... se je splacalo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
APN se da spravit do 80km/h s pol manj predelavami. Pri 2 taktnih motorjih je zelo pomembno, da sta izpuh in sesalna stran uravnotežena med sabo. Če kaj spremeniš gre moped ponavadi slabše kot z originalnim |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenS Član

Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29 Prispevkov: 556 Aktiv.: 2.35
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
APN4 se da spravit do 160km/h Drugače je meni šla apn okoli 95-100km/h. Je pa za to potrebno kar nekaj predelav. Čeprav je za takšno hitrost apn6 okvir, zavore in orig. vzmetenje skoraj neuporabno. Okvir se preveč krivi in orig. zavore daleč premalo primerjo za normalno vožnjo.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sokrat je napisal/a: |
Eh, vse to, na koncu pa si iztisnil iz mopeda vsega skupaj 65 km/h ... se je splacalo ? |
Glede na to da imam 110kg, v bistvu ja. Se vsaj po hribu navzgor normalno pelem
Pri teh hitrostih ki jih omenjate 80+, je važna tudi masa voznika, vendar se nekako to pri raznoraznih pogovorih zanemarja
Vem da se da tudi iz originalnega cilindra in bata iztisnit veliko več, samo tega pred kakšnimi 10 leti, ko smo po vasi več ali manj vsi imeli APN-je, nismo vedeli in smo vsi po vrsti nosili honat cilindre.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.57
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mase pa res nisem omenjal - kolegova sestka, ki je sicer sla ~85 km/h, je nosila relativno lahkega poba ... ampak tudi z dvema je slo zagotovo vec kot 65 Najbolj hecno je bilo to, da jo je uredil "normalno" - nic ni pretirano ropotalo ali kaj podobnega, kar zdaj slisis pri mulcih s skuterji z brezstopenjskim menjalnikom, bila je tisja kot marsikatera nepredelana (ampak samo zmahana) 6ka  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
APN4 se da spravit do 160km/h Drugače je meni šla apn okoli 95-100km/h. Je pa za to potrebno kar nekaj predelav. Čeprav je za takšno hitrost apn6 okvir, zavore in orig. vzmetenje skoraj neuporabno. Okvir se preveč krivi in orig. zavore daleč premalo primerjo za normalno vožnjo |
Sošolec je 4-ko spravil do 110km/h, s tem, da je imel kar nekaj mesecev vsak dan črne roke Vmes mu je motor tudi nekajkrat zaribal
Hotel sem povedati, da za 80km/h ne rabiš posebnih predelav, že samo s 5. brzino in L batom se precej približaš tej hitrosti, je pa res hitrost odvisna tudi od teže
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 26, 2006 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem imel tomosovega avtomatika, ki je brez vsake predelave šel toliko kot APN4 s 5 prestavo. (seveda le po ravnini) Moči pri malenkostnem klancu je hitro zmanjkalo. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|