 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2012 10:15 am Naslov sporočila: pralni stroj - temperatura vode? |
|
|
Helau. Zoki spet studira o bedarijah. Crpalka mora zdrzati max 95°C stalne obremenitve pri max 0,4 bar nadtlaka, brez sunkov. Zanima me samo ce je crpalka od pralnega stroja primerna za tako nalogo (glede na to da "zna" pralni stroj prati na 95 stopinj).
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.97
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2012 10:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Vzami raje obtočno črpalko za ogrevanje ("centralna", Grundfos, IMP, Wilo...).
Pralnostrojska ni niti namenjena za trajno obratovanje, niti ne naredi 0.4bar. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Nov 01, 2012 12:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
narobe sem se izrazil. Potreboval bi jo za krozenje tekocine v sistemu v katerem je max 0.4 bar nadtlaka (relativnega - glede na ozracje), razlika tlakov med dovodom in odvodom je pa prakticno 0, samo toliko kolikor ga ustvarja crpalka. Potreboval bi nekaj da samo "mesa" tekocino, kolicinski pretok glede na cas sploh ni bistven. Temperatura med obratovanjem bi bila max 30 stopinj (kolikor bi uspel "proizvesti" elektricni grelec), kadar bi bilo v sistemu vec, pa crpalka ne bi delovala, ampak bi skozi njo tekocina prosto tekla. Sistem se zagreje na max 90 stopinj, ampak takrat bi bila crpalka izklopljena.
Crpalka za centralno mi je malo predraga in prevelika.
Konkretno se gre za 230 V block heater za avto, crpalka bi bila v vodu za ogrevanje kabine. Elektricni (12 V) grelec imam ze v originalu zmontiran, vendar ne deluje dokler motor stoji, niti takrat tekocina ne krozi. Potreboval bi crpalko ki bi delala toliko da bi tekocino premikalo naprej, grelec bi pa prevezal da bi ob ugasnjenem motorju deloval preko mocnostnega napajalnika. Obenem bi se s cca 500 mA vzdrzevalo akumulator, da mi hudic ne bo cez zimo poginil. Mu ze malo cudno kaze... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.97
|
Objavljeno: Čet Nov 01, 2012 12:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
"Varnostni ventil" v čepu ekspanzijske posode pri avtih odpre pri 1÷1.5bar, kar ti nobena črpalka pralnega stroja ne bo zdržala. Ta pogoj pa izpolniš vsakič, ko po dolivanju tekočine pri hladnem nato ogreješ motor na delovno temperaturo.
Tudi delovni tlak dvomim da je le 0.4bar, sicer pa je to tlak 4m vodnega stolpca. Ni tako malo kot se zdi na prvi pogled...
Sicer si pa že nekako vnaprej prepričan v svoj prav.
Probaj, pa poročaj.
/edit:
nekateri avti imajo električne črpalkice, ki pomagajo pretoku skozi grelec kabine.
BMW E34 je recimo tak, 2 ventila na črpalkici na levi strani požarne stene v motornem prostoru, pri varovalkah.
Morda najdeš kaj podobnega na avtoodpadu, pa vseeno najbrž ne bo zastonj...
Ebay pa jih tudi "ima". |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 6 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|