 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3410 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 11:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
"Slovenščina" pride najbrž od mnogo prebranih knjig v mladosti, ne od "seciranja" glagolov, samostalnikov, sklonov, ipd., ker sem znal napisati 3-4 strani dolg spis brez da bi vejica manjkala, kontrolke iz slovnice pa so bile 1/2, 2, 2/3. Nekdo prej je pisal o otrocih - a se še vedno forsira odgovarjanje z "da" namesto "ja" ? To je tako nenaravno, da ti zablokira cel odgovor.
_________________ ___
Nazadnje urejal/a psevdonim Pon Apr 14, 2014 6:19 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sraka Član


Pridružen-a: Čet 20 Nov 2008 23:52 Prispevkov: 481 Aktiv.: 2.38 Kraj: PMAVs
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 11:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo, vse lepo in prav, ampak ! Preberi svoj podpis.
_________________ Danes je težko biti budala, konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan.
Sem ogledalo: Nisem kriv, če v meni vidite nekaj kar vam ni všeč. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hamm Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2012 21:47 Prispevkov: 226 Aktiv.: 1.46 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slovenščina mora bit in pika. Vsa štiri leta. To je naš materni jezik in je pomembno, da se mu da težo. Od profesorjev pa je odvisno, na kakšen način predstavi snov in koliko dejansko dijaki odnesejo od pouka.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.60 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žalostno je, da je danes marsikateri srednješolec skoraj nepismen internetščino in SMSjščino pa v večini obvladajo. Nekateri so tako hudo leni, da se jim ne da pisat, če ne gre copy/paste, pa jokajo, da se ne da kopirat... definitivno se da prepisat, ampak to je že prehud zalogaj
Kje je krivda? šole in učitelji ne morejo narediti čudežev, če so otroci in mladina brez volje do dela, tu je napaka že domača vzgoja in pogosto starši želimo narediti prav in se trudimo, pa nam nemalokrat to otežuje že samo okolje. Moj sin v 2. letniku srednje šole od šolanja pričakuje predvsem potrdilo o opravljenem šolanju ... ne vem več, kaj delam narobe, kaj je bilo pri vzgoji narobe? On bi čepel pred računalnikom celo popoldne in igral igrice, delal ne bi nič, za šolo še najmanj. Ko mu omenim, da tako pač ne gre in tako dalje, mi pove, da pri prijateljih in sošolcih pa ni tako, da drugje pa lahko cele popoldneve in večere špilajo, kljub temu, da so v šoli cveki in nič ne delajo. Torej, tukaj je krivda definitivno na strani staršev, ko to dovolijo in potem vzgajaj mladino
Na koncu je pa šola tista, ki dela vse narobe... ne, ni šola kriva, je pa res, da marsikatera šola, ki ima premalo vpisa, spusti skozi tudi take, ki si to niso zaslužili s svojim delom in učenjem... po domače povedano dobijo potrdilo o dokončanem šolanju, to je pa tudi vse, znanja pač nimajo, žal. Aja, seveda mora šola prikazati določen % uspešnosti...
Takoj podpišem, da šolanje postane na nek način plačljivo, uspešno dokončano šolanje plača država, neuspešno pa vsak sam.
_________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5536 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5536 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 3:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa še ena globoka ... Tudi tu ne vem, zakaj vidim določene vzporednice z dejanskim stanjem ...
Lp, g
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
424.02 KB |
Pogledana: |
45 krat |

|
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 5:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z moje strani, gre krivda tako samemu sistemu v šolstvu še večji drek so ustvarili z bolonjskim sistemom - enostavno se da manipulirati tako da lahka študij zavlačuješ in se nekako vlečeš iz leta v leto....sem pristaš starih programov. In še to preveč popuščanja je iz strani profesorjev... jaz bi dal oceno 8 kot pozitivno in ne 6 ! Ter večji nadzor pri plonkanju ( če te dobi brez opozoril kar prepoved 1 roka.) Ker se pa ta način vleče že od srednje šole ni čudno da so se dijaki študenti temu navadili zakaj bi moral kaj delati, če bo bo ..drgač pa kurc ga gleda....v družini ni pa nič kaj drugače skoraj da že otroci manipulirajo z starši , jaz ne grem tja pa tiso ne bom jedel, in take pičkarije... pas mater štafl bi mu zabil prek hrbta....da bo vedel in začel cenit koliko je vreden tist 1 € ...pač to so take teme .. da se da o tem govoriti in govoriti .. in vsak ima pač svoje mnenje....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SkunkyLee Član

Pridružen-a: Čet 12 Feb 2009 16:59 Prispevkov: 198 Aktiv.: 0.99 Kraj: Maribor, Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 5:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
elektrobum je napisal/a: |
Z moje strani, gre krivda tako samemu sistemu v šolstvu še večji drek so ustvarili z bolonjskim sistemom - enostavno se da manipulirati tako da lahka študij zavlačuješ in se nekako vlečeš iz leta v leto.... |
A lahko prosim poveš, kako? Od vseh kritik na bolonjski sistem, ki sem jih v življenju slišal (marsikatere izmed njih zelo upravičene), je pa to ena stvar, kjer pa se mi zdi, da je stanje boljše, kot je bilo včasih.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 5:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj lahko povem stališča tehniške fakultete v Mariboru, morda pri vseh ne velja enak način držanja se bolonjskega sistema.
1. Kolokviji, zakaj ? da še na lažji način prideš do uspešno upravljanega izpita, posledično zajema veliko manj snovi kot sam izpit in itak ti profesorji vse povedo kaj bo gor.
2. Plonkanje - ne me basat. prof. te gleda kk ti tist mobi ali listič žuliš .. pa te zgolj opozori .. in nič druga.. če te sploh opozori...nič ne dajo na to kaj veliko...in pol ti to pride v navado oz. iščeš šanse pri določenih prof. kje se da in kje ne švinglat... in avtomatsko " zakaj bi se učil, če lahko prešvinglam "
3. Opravljene vaj .. sam za smejat se je... isti sistem kot srednja čene osnovna šola.. dvigneš rorko zajamraš da ti neki ne dela.. pride asistent pa ti naredi vso meritev... so vaje.. pri katerih je že ves postopek narejen .. ti sam priklopiš nekaj žic.. pa je to to .. pa ti da prof. kot uspešno narejene...in si si pri tem matra, neee
4. Npr. predmet je sestavlen iz 3 kolokvijev kar enači kot en izpit... ob pisanju enega piešš negataivno oz. ravno toliko da ti povprečje zmanjka da bi bilo pozitivno vse skupaj .. greš k profesorju...mu zajamraš .. gresta pogledat vse 3 kolokvije.. in ni hudir.. " tule bi ti lahka dal neki % pa še tam " evo pa ti kar dvigne da maš pozitivno .. in spet ni bilo treba nič narediti .
5. Prof... dajo pri predmetih nabor vprašanj .. ki bodo na kolokviju oz. izpiti npr. 80 in študent.. ne bo druga glancal kot ta vprašanje....če jih bo sploh .. ( plonkanje) če bi delal kaj na tem da bi se človek kaj naučil.. naj se sam poglobi v literaturo...
6. Prikrivanje izpitov.. kk bi reku temu .. po pravilih se moreš preko aipsa prijavit na izpit ki so ga določili v referatih .. ampak z prof. se lahka zmeniš .. zakaj pa mi nebi pisali en tak poskusni izpit..pred izpitovm cca 1mesec...in če bodo ucene vredu bomo kar vzeli ocene iz poskusnega in boste vi vpisali v tist rok ki je bil uraden .. zakaj takšnma [cenzurirano].. in dajanje še večih možnostih ..
7....zakaj ti prideš do diplomo na hipoma brez težav v 3 letih na feriju .. ni težava....OK.. najdejo se res izjeme ampak jih ni veliko to prof. ki imajo avtroriteto in so [cenzurirano] do same črke... in teh je premalo...In še to .. vprašaš študenta kako to da si šel v mb študirat.. " ker je baje lažje od lj " ....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
da še sploh ne govorim ,, o študentskem delu .. posojanju napotnic...izkoriščanju statusa študenta, pavziranju, o študentskem bivanju itd....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 6:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
elektrobum je napisal/a: |
Zakaj lahko povem stališča tehniške fakultete v Mariboru, morda pri vseh ne velja enak način držanja se bolonjskega sistema.
1. Kolokviji, zakaj ? da še na lažji način prideš do uspešno upravljanega izpita, posledično zajema veliko manj snovi kot sam izpit in itak ti profesorji vse povedo kaj bo gor.
|
Tole si pa v piko mimo ustrelil. Vsaj za predmete iz smeri matematike na FERI, program R-IT. Narediti matematičen predmet z izpitom je lažje, kot s kolokviji.
Glede plonkanja oz. švinglanja (uradno: prepisovanja) je vse skupaj odvisno od predmeta, sem pa že doživel da je profesor pred začetkom kolokvija preskeniral predavalnico in iskal aktivne bluethoot slušalke. To, da se vsaka naloga pri večini predmetov preverja glede podobnosti oz. se išče plagiatorstvo je normalno. Tako da ni tako hudo, kot ti opisuješ. Sicer pa, bolonjska reforma bi bila po mojem osebnem mnenju (po tem, kar sem izkusil pri študiju) boljša, če bi bila bolj korenita.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 6:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pač to so moja mnenja...glede tega.
Itak je pa svet barvit, glede mišljenja in na zunaj.. tk da ni čudno
da komu nebi bila všeč napisana izjava.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14675 Aktiv.: 61.82 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 6:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tema je že močno zašla. Naj vprašam drugače. Je naše šolstvo nekumu, ki mu potrdilo diplomo diplomiranega elektro inzenirja nudilo dovolj znanja za delovno mesto, za katerega so zahteve:
- aktivno znanje angleščine
- znanje enega iz med CAD programov (recimo autocad)
- aktivno znanje progamiranja S7
- osnovno znanje s področja energetike (branje načrtov, poznavanje energetskih sklopov- kontaktorjev, motorjev.... , senzorike...)
(to so zahteve za 99% vodij elektro vzdrževanj, montaž, elektro tehnologov... itd...)
Ja / Ne?
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 6:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
- aktivno znanje angleščine --> (absolutno NE)
- znanje enega iz med CAD programov (recimo autocad) --> (absolutno NE)
- aktivno znanje progamiranja S7 --> (absolutno NE)
- osnovno znanje s področja energetike (branje načrtov, poznavanje energetskih sklopov- kontaktorjev, motorjev.... , senzorike...) --> (dobro, DA)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
prix Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 20:22 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.31 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Tema je že močno zašla. Naj vprašam drugače. Je naše šolstvo nekumu, ki mu potrdilo diplomo diplomiranega elektro inzenirja nudilo dovolj znanja za delovno mesto, za katerega so zahteve:
- aktivno znanje angleščine
- znanje enega iz med CAD programov (recimo autocad)
- aktivno znanje progamiranja S7
- osnovno znanje s področja energetike (branje načrtov, poznavanje energetskih sklopov- kontaktorjev, motorjev.... , senzorike...)
(to so zahteve za 99% vodij elektro vzdrževanj, montaž, elektro tehnologov... itd...)
Ja / Ne? |
Sam sem študent zadnjega letnika Mehatronike in bi rekel takole...
- aktivno znanje angleščine --> tega se nisem učil na faxu (pridobil sem samo tehnični besednjak)
- znanje enega iz med CAD programov (recimo autocad) --> to smo imel kratek tečaj, sicer pa bolj CATIA in Solidworks, literature in pomoči na internetu koliko hočeš...
- aktivno znanje progamiranja S7 --> imeli smo programiranje PLKjev, vendar težko rečem, da zadevo obvladam aktivno. Obstaja na tone dokumentacije... Sicer pa menim, da resna firma pošlje rookie inženirja na izobraževanje, če misli z njim resno...
- osnovno znanje s področja energetike (branje načrtov, poznavanje energetskih sklopov- kontaktorjev, motorjev.... , senzorike...) --> To je tako osnova elektro smeri...
Delodajalec se mora zavedati, da mora tudi v kader investirat preden bo ta začel prinašati denarce. Nabit s teorijo in osnovami s faxa ne moreš kar uletet na firmo in bit top guy. Sicer pa je to samo moje skormno mnenje...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 4 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|