 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.59 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sob Jan 12, 2013 10:11 am Naslov sporočila: |
|
|
papagaj93 je napisal/a: |
Glede zaviranja bi se lahko ravno tako uporabila hidravlični sistem in pumpo...saj bi šlo, mar ne?
LP Rok |
Ravno zaradi servo-zavor se pri predelavi namešča električne vakuumske črpalke.
Sem pa videl eno predelavo, kjer je tip uporabil kar malce predelan industrijski frekvenčnik, kjer je vhodno (AC->DC) stopnjo nadomestil z baterijami. Frekvenčnik je imel tudi vgrajen PLC in je sprogramiral celotno logiko - krivulje pospeševanja, zaviranja brez zavor, zaviranja z zavorami... _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.70 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Ned Jan 13, 2013 10:19 am Naslov sporočila: |
|
|
skapin je napisal/a: |
Ker je gospod iz primorske, ne rabi gretja čez zimo, ker se temperatura bolj redko spusti pod -5°C oziroma 0°C, glede dometa pa je tako, da je tistih 150 km več kot dovolj, za vsakdanje opravke in kakšen manjši izlet. |
To je zgolj slab dizajn. Poglej grejejo se ti navitja in ostale komponente pri regulatorju/krmilniku. Če tem komponentam odvajaš toploto na način kot pri klasičnih pogonih potem bi lahko imel kakšno talno gretje toliko, da te ravno v potplate ne zebe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|