www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

napetost na akumulatorju je 12.23V-a vseeno ne dela
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Imamo pa tudi elektronske testerje, ki so glede na moje izkušnje v dveh zaporednih meritvah na istem akumulatorju zmožni napisati čisto napsrotujoče si rezultate. Wink


Odvisno od kvalitete testerja. Pravi testerji (ne kakšni poceni ali kitajski) pokažejo ob vsakem naslednjem testu malce slabše rezultate, kar je logično, z obzirom da je ta test veliko breme za accu, posledično je ob vsakem testu bolj prazen. Ampak itak se več kot en test zaporedoma NE dela na accujih.
Sicer pa - kaj pa misliš, da je pravi elektronski tester? Elektronsko breme (predhodno določiš kapaciteto accuja), ki pod obremenitvijo gleda napetost, oziroma padec le-te.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa je zdaj to elektronsko breme?
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5530
Aktiv.: 24.06
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napajalnik, ki dela v vseh štirih kvadrantih je najbolj običajen.
http://www.edn.com/design/analog/4332968/Four-quadrant-power-supply-provides-any-polarity-voltage-and-current
http://www.accelinstruments.com/Applications/TS200/Four-Quadrant.html
http://www.matsusada.com/pdf/dopf.pdf

No, obstaja pa tudi zgolj (dobesedno) elektronsko breme, ki mu nastaviš npr. moč 300 W in on se bo obnašal ustrezno (da se bo na njem trošila ustrezna moč), ne glede na vhodno napetost. Uporabne, a drage igračke za testiranje akumulatorskih sklopov ... Sad
http://www.bkprecision.com/products/dc-electronic-loads.html
http://www.home.agilent.com/en/pc-1000000168%3Aepsg%3Apgr/dc-electronic-loads?&cc=SI&lc=eng

Hint: "Domače" - a še vedno dokaj natančno - elektronsko breme lahko narediš s pomočjo avtomobilskih žarnic, mikrokontrolerja, relejev in tokovnega senzorja ...

LP, g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Joj, laura...včasih postavljaš taka vprašanja, da se človek vpraša ....
recimo eden izmed njih je TOLE
sicer ta ni uporaben za testiranje accujev, ker je samo 20A, navedel sem samo kot primer.
ELektronsko breme je ena taka lična črna škatla (no, lahko je drugačne barve), ki vsebuje en kupček elektronike, kakšen mosfet, itd... Cilj naprave je da lahko elektronsko (s pomočjo potenciometra ali mikroprocesorja) spreminjaš breme, torej tok, ki ga vleče. Recimo temu elektronska izvedba zelozelo močnega potenciometra.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preko tuljave usekaš v akumulator impulz okrog 50 V in meriš padec napetosti na uporu, s tem določiš notranjo upornost akumulatorja. To je kratek impulz nekaj ms in nekaj amperov.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 3:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem, če je bil ravno poceni. Sicer je res, da so bile interne baterije na koncu in je potem hotel zamenjavo, ampak meritev je normalno opravil. No ja kaj pa vem mene ni prepričal.

Kakor je bilo meni rečeno pa pravi testerji načeloma na obremenjujejo akumulatorja, ampak medna spustijo nek pulz in glede na odziv akumulatorja določijo stanje. Menda, naj bi jih imel Telekom za njihove AGM akumulatorje. Možno pa je da to ni res.

Bi bil pa zanmiv projekt, recimo kakšno šibkejše in enostavnejše elktronsko breme.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 09, 2013 4:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

VAG-ov tester ima notri dva zelo konkretna uporovna trakova, preko katerih pulzno spušča ustrezen tok preko tiristorjev. Vse je kontrolirano s procesorjem. Obremenitev traja par sekund, na koncu na listek izpiše krivuljo padca napetosti ter vrednosti. Zadeva stane ohoho...ne vem točno, ampak gotovo veliko jurčkov. Sicer je sposobna testirati tudi alternatorje.
Tisto s pulznimi zadevami je po moje bolj tako-tako. V praksi starter ne obremeni s pulzem ampak kar s stalnim tokom. Sem imel enkrat zanič accu, ki je verglal sekundo do dve čisto OK, potem pa nenadoma nehal...v takem primeru bi pulzni tester pokazal vse OK...

AJA---škatla je velikosti recimo A4 lista, višine tudi cca 20-30cm. Konkretna zadeva.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 12:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Branez je napisal/a:
Povzetek zgoraj napisanega:
če razbijaš avte enega za drugim, kupuj čim cenejše akumulatorje, bilokatere znamke!
...in upaj da bodo zdrzali vsaj do trka. Mr. Green

Nisem omenil se motocikla: ko sem ga kupil, je bil akku cetudi le dve leti star, v boh-pomagaj-stanju. Dokler nisem nastavil uplinjacev je malo tezje vzigal, in ce ni uspel vzgati v prvem ali drugem poskusu, sem moral poiskati kak klanec da je vzgal - hudic ima 200 kil.

Pri louisu kupim nov akku, in ker je prisel po posti, je prispel brez kisline - prazen. To je bil tudi razlog da ga nisem takoj menjal. V nekaj tednih pa si je akku opomogel, in se vedno noce crkniti, nov akku pa ze leto in pol stoji na polici. Laughing

p.s.: no ja, tudi z motociklom sem lani spomladi "ploznil", in se zdaj cutim posledice na kolenu. Doubt
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 2:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo laura samo zate še slika. Namreč v datoteki do katere je bil link podan v temi o starem polnilcu akumulatorja sem našel ravno sliko testerja. Sicer bi ga lahko vzel iz predala in slikal.


Capture.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  18.25 KB
 Pogledana:  8517 krat

Capture.JPG



_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 5:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No saj to stvar sem mislil Applause
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7831
Aktiv.: 33.05
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 5:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po bitki so generali vsi .....
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 5:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kje pa je bila bitka in kdo so generali Think
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.88
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 5:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Kakor je bilo meni rečeno pa pravi testerji načeloma na obremenjujejo akumulatorja, ampak medna spustijo nek pulz in glede na odziv akumulatorja določijo stanje.

Kaj je zate "pravi" tester, in kaj bi rad testiral, ter pri kakšnih pogojih?

Hitri testerji merijo napetost in spremembo napetosti ob polnenju in/ali praznenju. Malo boljši delujejo kot ohm meter, le da uporabljajo AC tok.
Rezultat se prikazuje kot good/bad, ali se računa upornost oz. prevodnost.

Hitri tester ne meri kapacitete. Če hočeš meriti kapaciteto, je baterijo potrebno izprazniti.

Kolikor vem, vsi hitri testerji kažejo narobe, če akumulator ni poln.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 6:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako se pa meri kapaciteta akumulatorja?
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 10, 2013 6:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno ta princip sem mislil ja. Vsekakor se strinjam, da je za pravilno meritev kapacitete akumulator potrebno spraznit. Konkretno tester, ki sem ga imel sposojenega če se ne motim določi napolnjenost, kapaciteto, "zdravje", in menda celo maksimalni tok.

Zame bi bil seveda dober najbolj poceni tester z najboljšimi karakteristikami. Mr. Green Od meritve do meritve so glede na moje mnenje rezultati preveč različni.

Se pa vsekakor strinjam, da je za pravo meritev kapacitete potrebno akumulator nadzorovano praznit ter merit tok in napetost.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Naslednja
Stran 9 od 11

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group