 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.83 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Maj 16, 2013 6:01 pm Naslov sporočila: Renault |
|
|
Imamo renoja na firmi in zaenkrat deluje dobro  _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dusanst Član

Pridružen-a: Tor 09 Apr 2013 8:21 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.19 Kraj: Dolenjske toplice
|
Objavljeno: Čet Maj 16, 2013 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam že tretjega novega megana v 8-ih letih in vsi BP - tako da - mogoče je pa tudi kaj na šoferjih ??
Ne trdim tega - samo v razmislek _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.55 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Čet Maj 16, 2013 8:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam že petega Renaulta in moram potrkati na les, da razen potrošnega materijala, rednih servisov in svoje neumnosti nisem imel problemov. Pa sem imel vmes tudi 2004 letnik 1,5dCI-ja. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.68 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Maj 16, 2013 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadnji teden uporabljam Megana l.2004 (bencinar, 1.4) in se odlično obnese. Vsekakor pozitivno presenečen glede na dosedanje izkušnje (Laguna I, R19, Clio). _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.68 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 2:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da sem konstanto na cesti, vam samo nekaj polagam na dušo:
Francozi naj delajo parfum, nemci pa avte.
In JA - vozim Renault Megane-a. 1,9dCi - 120KM - letnik 2005.
pri 95.000 se je začelo:
- dvomasni vstrajnik
- klima
- elektrini pomik stekel - sovoznik
- alternator
Upam, da bo danes "gotof". Se vidimo na pikniku
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
korosecs Član



Pridružen-a: Sob 22 Jan 2011 23:27 Prispevkov: 191 Aktiv.: 1.09 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Moj prejšnji avto (laguna l.1999) je bil kar trpežen avto
Z njo sem v 6 letih naredil 200.000km in od večjih popravil pod motornim pokrovom sem v tem času menjal samo zobati jermen ter kompresor za klimo
lp
Simon
p.s.: ko je šla k zasluženem počitku je ta Renojka imela 540.000 km
lp
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4227 Aktiv.: 17.79 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:48 am Naslov sporočila: |
|
|
megane grandtour 1,9dCi , 136KM , 285.000km , poraba pb relativno hitri vožnji 4,8l/100 , potem pa je žalostno končal ko sva se izmikala snežnemu plugu - brez problemov , največja težava so bile menjave žarnic - čez Bloke je delal km v vsakršnem vremenu btw.
sedaj grand scenic III ,1,9dCi -136KM še traja poraba 5,8 l/100 ob zmerni do pazljivi vožnji - super udoben tudi na hudih ovinkih
-----------------------------------------------------------------------
po mojih izkušnjah so pri renojih najbolj kritičen del serviserji -mehaniki in servisi sami.
Imel sem priliko spoznat in tudi okusit par konkretnih nategov ( eden bi lahko mojo družino stal življenje - podtaknili so mi rabljene feltne za kupljene nove in jih privili z napačnimi vijaki : RM Idrija )
Razne manipulacije s kosi ( namerno pokvarjanje ) , 3x cena olja .... _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jnz Član

Pridružen-a: Pon 23 Mar 2009 22:11 Prispevkov: 112 Aktiv.: 0.56 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 8:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam imam že 5. renoja; od katre, 2x5, scenica I in sedaj clio 1,5 dci/65KM, v glavnem brez problemov, razen pri scenicu, kjer mi je odpovedal mehanizem za dvig stekel; obupno drago.
Izgleda, da je res tisto s čimer se hvalijo v NM, da imajo najboljšo kakovost znotraj skupine.
S cliom sem v 10 letih prevozil 220000km, poprečno pa naredim 1100-1200 km, ko se prižge lučka za gorivo. Servisiram pri nepooblaščenem serviserju.
Zelo se strinjam z brassijem, da so največji problem serviserji, čevprav ne bi posploševal, da so vsi; je pa res, da so vsi uradni nesramno dragi, po mojih izkušnjah od 50 do 100% dražji od primerljivega (uradnega) Oplovega servisa. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.68 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 3:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
jnz je napisal/a: |
Zelo se strinjam z brassijem, da so največji problem serviserji, čevprav ne bi posploševal, da so vsi; je pa res, da so vsi uradni nesramno dragi, po mojih izkušnjah od 50 do 100% dražji od primerljivega (uradnega) Oplovega servisa. |
Drži, enake izkušnje (tako kar se tiče servisov in serviserjev kot cen storitev). _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
spy Član


Pridružen-a: Sre 06 Sep 2006 20:43 Prispevkov: 403 Aktiv.: 1.76 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 6:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
jnz je napisal/a: |
...v glavnem brez problemov, razen pri scenicu, kjer mi je odpovedal mehanizem za dvig stekel; obupno drago. |
Tudi meni se je polomil mehanizem, oziroma samo plastični vložek mehanizma, ki šipo dvigne preko zajle. Tega kosa se ni dalo kupiti niti na pooblaščenem servisu, cel komplet pa okoli 100€. Narediti sem moral ta delček sam in še danes dela.
Scenic 1.6 2001 260.000 km, pa še dela kot urca. Razen potrošnega materiala, zaenkrat ni bilo problemov (verjetno pa se bodo sedaj začeli, ker sem napisal pohvalo...) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elektrobum Član

Pridružen-a: Ned 13 Nov 2011 19:04 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.87 Kraj: Mb
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
kakovost izdelava avtomobila se pokaže ko je za njim cca 10-15 let .. itak v velikih procentih noben nima težave (so pa primeri) ko se kupi nov avtomobil pa do 100.000 km gre vse gladko kot maslo na kruh...
vozi se pa clio 1,2 16V, 2008, 32k ...dve leti brez problema |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14679 Aktiv.: 61.78
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
ADAC-ova statistika kaže običajno kar realno sliko. Renault je nekje na sredini.
 _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.94
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj firma kot taka nima vseh modelov slabih- je pa vmes kak avto, ki pridobi slabo ime za vse. Tako je bila naprimer laguna (ne vem točno, kateri letniki), na kateri je crkavalo vse. Starejši model je bil brez problemov, novejši enako, vmes pa ta grdi raček.
Potem se včasih pojavi kaka izvedba motorja, kjer se kvarijo določene reči- spomnim se 1,7l bencinar, ki je bil tudi v petkah. Kot za šalo je pobiralo ojnične ležaje. Potem pri enem novejšem 1,4 je crkavalo nekaj okrog odmične gredi, itd.
Naprimer pri hondi se to ni dogajalo nikoli. Tudi pri korejcih redko.
Se pa pri nemcih pogosteje, kot bi so kdo priznal.
A veste, zakaj so ustanovili firmo citroen?
Da reno ni več najslabša firma  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.65 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, v tem primeru je moj lep kandidat, ker je letnik 2000. Gre pa za megane coupe, 1.6 16V. Sicer imam šele 96.000km (se v glavnem vozim z motorjem), ampak razen tega, da mi je pri 5-6 letih nekje preskočil zob na zobatem jermenu ni nič katastrofalnega. Tisto je pa bil strošek: menjava 16 ventilov, brušenje glave, menjava obeh odmičnih sreči sem dobil rabljene
glede opombe Mateja: Žal, ampak tvoja trditev je resnična le za stare modele, ja. Novejši se kvarijo enako kot vsi ostali, ker je tričetrt robe čajna eksport.
zariban ležaj pri 30-40 kkm dandanes ni nič čudnega pri nemcu. Zakaj? Ker drugače ne pridejo skozi s ceno. Nemška delovna sila je draga, torej jim ostane samo skoparjenje s kvaliteto in ravno to delajo.
Ko smo že pri Nemcih: DSG ima še vedno težave, pa je že lkar nekaj časa na trgu.
Od nemcev je med najboljšimi menda focus, je pa vprašanje če je sploh nemški...sicer prevladujejo korejci, pa kakšen japonec stare šole, ki se še dela na japonskem (subaru recimo).
Resnično: če bi zdajle menjal, se mi niti sanja ne, kaj bi kupil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 5.60
|
Objavljeno: Pet Maj 17, 2013 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Nemcih: DSG ima še vedno težave, pa je že lkar nekaj časa na trgu.
Od nemcev je med najboljšimi menda focus, je pa vprašanje če je sploh nemški.. |
Focus je "nemški" čeprav je firma ameriška. Kakšni problemi pa so z DSG /S-tronic/tiptronic menjalnikom? To trenutno eden izmed najboljših avtomatskih menjalnikov, in se znjim težko primerja katerikoli menjalnik od francozev, korejcev, japoncev.
Nemški avti so drugače zelo vredu. Samo če jih primerno vzdržuješ in pravilno voziš. Kar se pa tiče starih težav z renaulti... Opel je tudi včasih fajn gnil, pa se na to še danes spominja, kljub temu da njegovi avti (Insignia, Astra) žanjejo DEKRA nagrade za kakovost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 11 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|