 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Saran Član


Pridružen-a: Pet 13 Feb 2009 16:26 Prispevkov: 729 Aktiv.: 3.65 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Ned Jul 07, 2013 11:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala ti za odgovore. Bom poskusil, ko bo kaj časa. Kondenzatorji so že bili vgrajeni ob nakupu, motor sem pa kupil cca 3 leta nazaj, tako da verjetno ni več v garanciji, niti računa nimam več. Lahko bi ga sicer nesel na kak servis, pa da malo pogledajo kaj je, samo vprašanje, če se splača. Trifazni motor ne pride v poštev, ker imamo enofazno napeljavo v hiši.
lp _________________ Moja mama je strela, moj fotr je grom. Če hočeš bit moja, prključ se na štrom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.36
|
Objavljeno: Pon Jul 08, 2013 8:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Saran je napisal/a: |
...teče čez tok 2.86A, potem glede na enačbo P=U*I motor troši 657W moči... |
Si prepričan v tole? Ali kar impliciraš, da sta tok in napetost v fazi? _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.54 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Jul 08, 2013 9:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko potem pri izračunu povprečne oziroma delovne moči računaš takole P=Uef*Ief*cos , katerega imaš podanega na motorju. Ker imajo navitja motorja tudi induktivni karakter, ga ima celoten motor kot breme seveda tudi. Pa tudi, če upoštevaš 0,94 je moč še vedno krepko nad deklarirano maksimalno. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
6dan8 Član

Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1053 Aktiv.: 5.98 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Pon Jul 08, 2013 10:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Delovni tok (230VAC) skozi motor, ko je ta...
Neobremenjen: 2.86A
Obremenjen: 2.95A
|
Glede na rezultate bi rekel dve stvari:
1.) Da z motorjem (najverjetneje) ni nič narobe in
2.) Da je motor za dano breme močno predimenzioniran.
Saran: motor je, glede na napisno tablico, narejen za trajno obratovanje ("Rtg S1"). Če centrifugalno stikalo ob zagonu ne bi izklopilo, bi zagonski kondenzator že šel rakom žvižgat.
Poskusi pomeriti temperaturo motorja. Verjemi, da zadeve, ki ima 50°C, ne boš držal prav dolgo. 50°C pa je za motor "toliko kot nič" (tekst je z razlogom v navednicah). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Saran Član


Pridružen-a: Pet 13 Feb 2009 16:26 Prispevkov: 729 Aktiv.: 3.65 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Pon Jul 08, 2013 10:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Aha, hvala ti to za tole pojasnilo, 6dan8. Zanimalo me je koliko je delovna temperatura takega motorja. Ostali pravijo, da je trenutna temperatura nenavadna in da bi motor moral biti samo malo "mlačen", zato sem razmišljal, da bom res moral kupiti novega.
Bom pomeril danes, ko pridem domov. Vseeno pa se mi zdi poraba toka nekam visoka pri prostem teku on še to, da je zadeva močno zaudarjala po nekem elektrolitu, ko sem odprl vodotesno škatljo s kondenzatorji. Pa je vredu, da so kondenzatorji na taki temperaturi? Če pogledaš tisto sliko na prejšnji strani, se da opaziti, kot da na levem kondenzatorju nekaj spušča (bela snov, ki je zasušena na kabel). _________________ Moja mama je strela, moj fotr je grom. Če hočeš bit moja, prključ se na štrom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.28 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Pon Jul 08, 2013 12:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Ja preveri kondenzatorje če so še OK, da so kapacitivnosti v tolerancah.
Lahko pa da je res, kot ste že ugotovili, proizvajalec šparal z bakrom in je motor močno magnetno navil in se bo vedno grel...
niso vsi novi motorji izdelani kot v času socializma, ko se je "razmetavalo" z diamanti
Lp.
Darko _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.76 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Tor Jul 09, 2013 8:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Veži zagonski kond. preko stikala in ga izklopi ko se zažene. _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
karelkarci Član

Pridružen-a: Ned 23 Dec 2012 13:15 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.23 Kraj: Martjanci
|
Objavljeno: Sre Jul 10, 2013 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podati kažejo rared F kar pomeni 155 stpinj temperature maksimalne v praksi se taki el motori nebremejeni grejejo zaradi večjaga magnetnega toka jarmu statorjapri nominalni obremenitvi bi moral delovat bo pa imel večjo temperaturo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Saran Član


Pridružen-a: Pet 13 Feb 2009 16:26 Prispevkov: 729 Aktiv.: 3.65 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Sre Jul 10, 2013 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se optavičujem za pozen odgovor. V ponedeljek sem prišel domov in ugotovil, da pri hiši nimamo kakega uporabnega termometra, zato je malo trajalo, da sem si ga sposodil. Takole, po 20 minutah obratovanja motorja v prostem teku se ta segreje na 60°C.
Potem pravite, da je taka temperatura čisto normalna? _________________ Moja mama je strela, moj fotr je grom. Če hočeš bit moja, prključ se na štrom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
6dan8 Član

Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1053 Aktiv.: 5.98 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Čet Jul 11, 2013 10:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Takole, po 20 minutah obratovanja motorja v prostem teku se ta segreje na 60°C. Potem pravite, da je taka temperatura čisto normalna? |
Predvidevam, da je teh 60°C končna temperatura (temperatura nekaj časa narašča, potem se stabilizira, tj. ne narašča več)? Za moj okus je to malce pretoplo, a proizvajalci imajo svoje mnenje o tem. Žal. Vsaj zadnja leta. Če si bimetalno zaščito motorja nastavil na nazivni tok motorja (ali celo malce niže), si svoj del opravil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Saran Član


Pridružen-a: Pet 13 Feb 2009 16:26 Prispevkov: 729 Aktiv.: 3.65 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Čet Jul 11, 2013 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Da, pred uporabo sem pred motor namestil motorsko zaščitno stikalo in ga nastavil na 3.8A, kot piše v navodilah. Verjetno bi tok lahko tudi malce nižje nastavil, glede na to, da motor ni tako obremenjen. Vredu, bom potem kar obstoječi motor uporabljal, pa bomo videli kako se bo odnesel.
lp _________________ Moja mama je strela, moj fotr je grom. Če hočeš bit moja, prključ se na štrom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|