 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pet Okt 25, 2013 11:30 pm Naslov sporočila: Dodajanje napetosti izhodu MAP senzorja |
|
|
Na avtu imam premajhne injektorje (prejšnji lastnik je nekaj predeloval in nimam možnosti spremembe le teh).
Edina varijanta je, da se MAP senzorju malo zlažem in dodam cca 0,5 do 1v v celem področju med 0 in 5V in posledično ECU doda več goriva.
Prekinil sem žico med senzorjem in ECUjem, ter dodal potenciometer, katerega sredinski odcep sem povezal na ECU, eno nožico na MAP izhod in eno na 12V.
Sedaj mi je uspelo nastaviti, da avto dela solidno, me pa zanima, kaj se dogaja z napetostjo. Ko senzor spreminja izhod od 1,4V do 5V, ali se napetost prišteva v celem področju, ali samo v eni fiksni točki ?
Upam, da sem dovolj razumljivo napisal, nimam namreč kakega programa za risanje sheme. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pet Okt 25, 2013 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
nimam namreč kakega programa za risanje sheme |
svinčnik, radirka in papir -> skener ali fotoaparat -> forum  _________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 12:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Napetost iz LMMa v DME se med 15. minutno vožnjo giblje nekako takole ...
Če te prav razumem bi ti to želel vse skupaj dvignit za 0,5V ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.09 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 12:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Naredi seštevalnik z operacijskim ojačevalnikom
LP _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 8:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Če te prav razumem bi ti to želel vse skupaj dvignit za 0,5V ? |
Ne vem, če točno za 0,5V, ampak za neko nastavljeno vrednost, na kateri bi avto delal najbolje. _________________ 3 x 3 = 9
Nazadnje urejal/a ro-bi Sob Okt 26, 2013 8:51 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 8:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Tako vezje uporabljajo, da zmanjšajo porabo goriva. Jaz sem namesto na ozemljitev, zvezal na +12V
 _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.71 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 9:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Pazi, da ne dobiš večje napetosti kot 5V na ECU. Uporabi zenner diodo.
Drugače pa z operacijskim ojačevalnikom narediš seštevalnik napetosti:stran 23
Priporočljivo je imeti osciloskop in spremljaš napetost v odvisnosti od obratov. Verjetno ti bo med poskušanjem javil kakšno napako, kot npr, prebogata ali prerevna mešanica goriva in zraka. Zelo dobro je imeti tudi OBD tester in preveriš ostale parametre med spreminjanjem(load,...).
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Avto je star in nima veliko map, tako da je tudi na manjše napake odporen. Mape za load sploh nima.
Zdaj sem dal 5V stabilizator na tisto vejo, da res ne pride prevelika napetost na ECU.
Dela solidno, le pod prostim tekom se zaganja- injektorji so premajhni in ves čas mora popravljati vbrizg in predvžig, ko lovi lambdo.
Sem pa našel še eno varijanto na spletu in sicer da referenco senzorja, ki je 5V, z napetostnim regulatorjem dvigneš na željeno vrednost (žico je treba prekinit in v senzor speljat novo napetost). Potem se komplet področje dvigne. MAP izhod gre do max cca 3,5V, torej ni problem dvignit tudi za en volt, če bo treba.
Nimam pa kakega LM317 doma, da bi sprobal.
Kombinacija harvera je pa sledeča- motor 1,3l, računalnik od 1,0l, zdaj so injektorji od 1,0, prej so bili od 1,6l. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm, pa ne bi raje dobil ustrezen ecu in injektorje? Če praviš, da je to star avto, potem ne bi smelo biti predrago. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta avto je prej bil narejen z megasquirtom in je delal odlično. Pa ga je prejšnji lastnik posebej prodal. Meni je pa malo predrag, da bi ga zdaj kupoval.
Dodal sem vezje, kot sem prej omenil. Zdaj v MAP pošiljam višjo napetost in šele pri 6,6v se je prosti tek umiril. Zdaj je zadeva čisto uporabna. Kako bo s porabo pa poročam. Prej je pil 9 litrov, zdaj mi po števcu, kot ocenjujem, pije skoraj pol manj. Točno bom vedel, ko bom spet skuril cel tank.
Naredil pa sem regulator iz 7805 in dodal trimer, da lahko štelam napetost od 5 do 7V.
lp
Robi _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.19
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 11:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za kater avto pa točno gre? mogoče se dobi injektorje serijske kje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70775.47
|
Objavljeno: Sob Okt 26, 2013 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Okt 27, 2013 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem že omenil, da se original injektorjev ne dobi- motor je bil v osnovi 1.0L in ima računalnik od 1.0. Potem je bil motor predelan na 1.3L, računalnik je ostal. Motor je VW in serijsko taka kubikaža ne obstaja, so samo 1.0, 1.4 in 1.6. Prej so bili gor injektorji od 1.6, zdaj so od 1.0 oz 1.4 (so za oba enaki injektorji).
Če mi zdaj ne bo delalo, imam edini izhod še, da menjam računalnik za 1.4, ki je bližje kubikom, ki jih imam. Se pa potem zakomplicira, ker sta računalnik in ključ skupaj zaklenjena in potem bi moral nekomu spravit, da mi odkodira.
Mare69- hvala za ponudbo, ampak ne vem, kakšen senzor bi bil ustrezen.
Ko sem štelal napetost, sem enostavno spremljal prosti tek in ko se je umiril, sem nehal vrtet pot. Potem sem šel še na vožnjo in je o.k.
Nisem pa meril podtlaka in nič drugega. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Okt 27, 2013 10:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali kdo pozna kak program, da se da spreminjat mape?
Imam pa lupo 99 1.0l
Tisto bi bilo idealno.
Imam pa ELM 327 in tractris open port _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Okt 28, 2013 8:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadevo sprobal in poraba je spet prevelika.
Bom dal gor drug računalnik, ki se da programirat. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|