 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matjay Član

Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07 Prispevkov: 537 Aktiv.: 2.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 4:09 pm Naslov sporočila: Peugeot 206 zjutraj ne štarta takoj |
|
|
Pozdravljeni.
Imam problem z peugeotom 206, zjutraj ne štarta takoj, ampak šele po pari ponovitvah. Na servisu sem že tretjič, res je še v garanciji. Pa me zanima , če slučajno kdo kaj bolj pozna tak problem. Na servisu pravijo, bomo priklopili na računalnik. Mislim , da so bolj slabo poučeni o delovanju in problemih avtomobilov.
Hvala za odgovore.
LP
Matjay |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.03 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 6:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej moj Clio je imel težave z vžigom sem ter tja. Ni bilo važno ali je motor hladen ali vroč. 95% časa je štartal normalno, 5% pa kakor se mu je zdelo. Ko sem to omenil na letnem servisu so mi zamenjali senzor vžiga in od tedaj ni več problemov. Zaenkrat ...  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 6:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
In zakaj ti niso takoj priklopili na računalnik
Sicer pa je to pogosta napaka v teh dneh. Na VN delih vžigalnega sistem se je zadnjih nekaj mesecev nabirala umazanija ali vsaj prah, ki se teh dneh še napoji z vlago iz zraka ...
Običajno pomaga malo WD40 in čiščenje vseh izolacij VN sitema.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjay Član

Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07 Prispevkov: 537 Aktiv.: 2.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 7:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na servisu so ga zjutraj ko je stal celo noč menda priklopili na računalnik. Nisem bil prisoten, tako, da to ni sigurno. Zamenjali so vžigalno tuljavo, pa je enako. Nekaj je sigurno z vžigom in temperaturo. Res je pa tudi to, da so mi naredili servis na 30000 in so ugotovili, da so svečko ok, čeprav jih niso odvili iz motorja. To spada med tistih 14 točk s katerimi se hvalijo. Med motorjem in karoserijo so bile še pajčevine in prah. Tako, da je tak servis samo menjava olja v 10 minutah. Računajo pa 32000 sit. Taka je zgodbica. Čakam na srečen konec.
LP
Matjay |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Kralj Član


Pridružen-a: Čet 24 Apr 2003 20:18 Prispevkov: 196 Aktiv.: 0.83 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Pet Okt 06, 2006 8:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz sem imel podobne probleme pri mojem prejšnjem avtomobilu. Sedaj ga vozi žena. v tem prehodnem času se dogaja da se v motorju nabira vlaga. V tem času pri vsakem drugem ali tretjem točenju goriva dodam nekakšen aditiv proti kondenzu in avto vžiga kot je treba. Poleti in pozimi pa ne rabim dodajati kakšnega aditiva.
LP _________________ Zakaj ljudje verjemejo, da je na nebu nešteto zvezd, ne da bi jih šteli,
če pa na klopi piše "sveže pleskano" pa morajo preverit? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|