www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Subvencije za električna vozila

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Novice
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.60
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 24, 2014 8:42 pm    Naslov sporočila:  Subvencije za električna vozila Odgovori s citatom

Javni poziv 26SUB-EVOB14: Nepovratne finančne spodbude občanom za električna vozila
http://www.ekosklad.si/html/razpisi/26SUB-EVOB14/26SUB-EVOB14.html

Razpisovalec: Eko sklad, Slovenski okoljski javni sklad

Predmet javnega razpisa: nepovratne finančne spodbude občanom za nove naložbe nakupa okolju prijaznejših električnih vozil, ki vključujejo nova (serijsko proizvedena) električna vozila in nova priključna hibridna vozila ali nova vozila na električni pogon s podaljševalnikom dosega za udeležbo v cestnem prometu, in sicer za vožnjo po prometnem pasu, ki bodo prvič po proizvodnji registrirana v Republiki Sloveniji, ter spadajo v eno izmed kategorij cestnih vozil, ki so navedene v razpisu. Vloga mora biti vložena pred nakupom novega (serijsko proizvedenega) vozila.

Predmet javnega poziva so tudi nepovratne finančne spodbude občanom za nove naložbe predelave vozil za cestni promet, registriranih v Republiki Sloveniji, in sicer za vožnjo po prometnem pasu, ki bodo predelana na način, da bo serijsko vgrajeni motor na notranje zgorevanje nadomeščen s pogonskim agregatom na elektriko, in za nove naložbe prvega nakupa na ta način predelanega vozila. Vloga mora biti vložena pred predelavo vozila oziroma pred prvim nakupom predelanega vozila.

Predmet nepovratne finančne spodbude so lahko vozila za cestni promet, ki bodo registrirana v Republiki Sloveniji in izpolnjujejo pogoje, določene v eni od spodaj navedenih alinej:
- nova vozila na električni pogon brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1, N1, L7e ali L6e;
- vozila kategorije M1, N1, L7e ali L6e, predelana v električna, tako da bo serijsko vgrajeni motor na notranje zgorevanje nadomeščen s pogonskim elektromotorjem;
- nova priključna hibridna vozila ali nova vozila na električni pogon s podaljševalnikom dosega (range extender), z emisijami CO2 na izpustu manjšimi od 50g CO2/km, kategorije M1, N1.

Upravičenci: vsaka fizična oseba, ki je investitor v novo naložbo skladno s tem javnim pozivom ter ima stalno prebivališče v Republiki Sloveniji.

Višina sofinanciranja: višina nepovratne finančne spodbude znaša:
- 5.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije M1;
- 3.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije N1in L7e;
- 3.000 EUR nova priključna hibridna vozila ali nova vozila na električni pogon s podaljševalnikom dosega (range extender), z emisijami CO2 na izpustu, manjšimi od 50g CO2/km, kategorije M1, N1;
- 2.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije L6e.

Višina razpisanih sredstev: 200.000,00 EUR

Rok za oddajo: do objave zaključka javnega poziva v Uradnem listu RS, vendar najkasneje do 31. 12. 2014.






Javni poziv 27SUB-EVPO14: Nepovratne finančne pomoči pravnim osebam za električna vozila
http://www.ekosklad.si/html/razpisi/27SUB-EVPO14/27SUB-EVPO14.html

Razpisovalec: Eko sklad, Slovenski okoljski javni sklad

Predmet javnega razpisa: nepovratna sredstva v obliki finančne pomoči pravnim osebam, samostojnim podjetnikom in zasebnikom za nakup novih (serijsko proizvedenih) električnih vozil in novih priključnih hibridnih vozil ali novih vozil na električni pogon s podaljševalnikom dosega, ki bodo prvič po proizvodnji registrirana v Republiki Sloveniji na ime vlagatelja. Vloga mora biti vložena pred nakupom novega, pred predelavo oziroma pred nakupom predelanega vozila. To pomeni, da pred oddajo vloge ne sme biti sklenjen noben zavezujoč dogovor o začetku naložbe.

Predmet javnega poziva so tudi nepovratna sredstva v obliki finančne pomoči pravnim osebam, samostojnim podjetnikom in zasebnikom za:
- predelavo vozil, katerih lastnik je vlagatelj že pred predelavo, predelanih na način, da bo serijsko vgrajeni motor na notranje zgorevanje nadomeščen s pogonskim elektromotorjem in
- nakup na zgoraj navedeni način predelanih vozil, kjer je vlagatelj prvi lastnik vozila po predelavi.

Predmet nepovratne finančne pomoči so lahko vozila za cestni promet, ki bodo registrirana v Republiki Sloveniji in izpolnjujejo pogoje, določene v eni od spodaj navedenih alinej:
- nova vozila na električni pogon brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1, N1, L7e ali L6e;
- vozila kategorije M1, N1, L7e ali L6e, predelana v električna, tako da bo serijsko vgrajeni motor na notranje zgorevanje nadomeščen s pogonskim elektromotorjem;
- nova priključna hibridna vozila ali nova vozila na električni pogon s podaljševalnikom dosega (range extender), z emisijami CO2 na izpustu, manjšimi od 50g CO2/km, kategorije M1, N1.

Upravičenci:
- Republika Slovenija in lokalne skupnosti;
- javna podjetja, zavodi in druge pravne osebe, ustanovljene za opravljanje javnih služb ter koncesionarji, pooblaščeni za opravljanje javnih služb;
- gospodarske družbe in druge pravne osebe s sedežem v Republiki Sloveniji, razen njihovih podružnic v tujini, ki opravljajo pridobitno dejavnost;
- podružnice tujih gospodarskih družb, ki opravljajo pridobitno dejavnost in so vpisane v sodni register v Republiki Sloveniji;
- samostojni podjetniki posamezniki oziroma fizične osebe, ki samostojno opravljajo dejavnost kot poklic, s sedežem oziroma stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji.

Višina sofinanciranja: višina nepovratne finančne pomoči znaša največ:
- 5.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije M1;
- 3.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije N1 in L7e;
- 3.000 EUR nova priključna hibridna vozila ali nova vozila na električni pogon s podaljševalnikom dosega (range extender), z emisijami CO2 na izpustu manjšimi od 50g CO2/km, kategorije M1, N1;
- 2.000 EUR za novo električno vozilo brez emisij CO2 in predelano na električni pogon, kategorije L6e.

Višina razpisanih sredstev: 300.000,00 EUR

Rok za oddajo: do objave zaključka javnega poziva v Uradnem listu RS, vendar najkasneje do 15. 11. 2014
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 877
Aktiv.: 4.05
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 25, 2014 8:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, pa sem ga le dočakal. So ga obljubljali že za začetek februarja, pa sem bil že malo v dvomih, če sploh bo letos.

Zdaj pa v akcijo in preračunavanje. Very Happy

lp
uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3411
Aktiv.: 14.91
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 25, 2014 9:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

a so že standardizirali baterije ? Da pripelješ na bencinsko in tam ti robot odstrani prazno baterijo ter namesti polno in vozi dalje ?
_________________
___
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.96

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 27, 2014 6:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Akumulatorji ne bodo nikoli standardni v enem kosu za vsa vozila.
Ena velika električna limuzina namreč ne more imeti tako majhnega akumulatorja, kot kak elektro smart. In obratno, seveda.

Rešitev je standardni aku paket predpisanih zunanjih mer in napetosti.
Teža, kapaciteta in tokovna zmogljivost bodo potem stvar proizvajalcev akumulatorjev.
Koliko takšnih paketov bodo spravili v nek avto pa bo stvar proizvajalcev avtomobilov.

Treba se je še zmeniti za položaj priključkov,... in vsi paketi morajo biti zamenljivi od spodaj.

Mislim, da bi morali pobudo prevzeti proizvajalci akumulatorjev v stilu: "Tukaj imate našo poceni standardizirano ponudbo, vi pa okrog nje napravite avto. Če ga ne znate, vas bo že trg izločil."

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Dorijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48
Prispevkov: 2564
Aktiv.: 12.36
Kraj: južnoprimorska

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 3:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
...Mislim, da bi morali pobudo prevzeti proizvajalci akumulatorjev v stilu: "Tukaj imate našo poceni standardizirano ponudbo, vi pa okrog nje napravite avto. Če ga ne znate, vas bo že trg izločil."
Kadar proizvajalci hočeo nekaj standardizirati to običajno še patentirajo in to vlečejo naslednjih 20let. Posledično je boljše da take zadeve urejajo organizacije namenjene temu IEEE i p d.
_________________
Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Proteus
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03
Prispevkov: 1943
Aktiv.: 8.18

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 3:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Trenutno se nakup električnega avta splača tistemu, ki se vsak dan vozi v službo na razdalji kakšnih 50km in ima poleg službe parkirno mesto z zastonj polnilno postajo.

Za mene, ki se pogosto vozim na relativno dolgih razdaljah (500 km +) je tak avtomobil še vedno popolnoma neuporaben.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BluPhenix
Član
Član



Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.29
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 5:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi takemu, ki se vsak dan vozi v službo 50km se ne ravno izplača.

Ford Focus Electric se recimo v tujini prodaja za cca 10.000€ višjo ceno od dizla.

Če računamo električno polnjenje zastonj (recimo, da diesel porabi 10€/100km - dejansko manj), sta na isti ceni šele po prevoženih 100.000km. Nekdo, ki ima od doma do službe 100km na dan, prevozi 24.000km na leto. Električni avto se torej začne izplačati po 4 letih. Seveda, če avto polni brezplačno povsod. Kaj bodo porekle baterije po 4 letih? V realnosti bi bilo bolj bližje 5 ali 6 letom (če upoštevamo vse stroške).

Električni avti se zaenkrat izplačajo le tistim, ki si jih lahko privoščijo iz, dejmo rečt "prestiža", ne ekonomije.

S subvencijo je nekoliko boljše, a vseeno premalo, da bi mene prepričalo.

Dejansko je to eko subvencija, ki je namenjena bolj srednjemu in višjemu razredu, kot pa navadnim smrtnikom. Za večino ljudi so bile eko subvencije tipa okna, fasade in podobo dosti bolj smiselne. Ampak avtomobilski lobi je zelo močen in seveda ne želi, da bi se njihovi novi izdelki prodajali v obupno nizkih številkah (ker so že toliko vližili v razvoj).

_________________
Exclamation Pravilo št. 1: Pišite slovensko, velja za vse.

TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA. Saj ni tako težko, no!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 877
Aktiv.: 4.05
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 5:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nakup se verjetno res še ne splača, predelava pa je bolj smotrna. Predelava enega povprečnega avta (clio, twingo, corsa..) stane cca 10.000 €. Subvencije je 5.000 €. Doseg takega avta pa je cca 100 km. In tudi baterije (4.400€) zdržijo 200.000 km ali več, tako da vzdrževanje po predelavi naj ne bi bilo nevem kako drago.

lp
uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BluPhenix
Član
Član



Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.29
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 7:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ok predelava se res bolj izplača.

Čeprav 200.000km se mi zdi kar veliko. Nekdo, ki recimo dela po 25.000km letno, bo do take številke prišel šele po 8 letih. Bodo Li-ion baterije res zdržale 8 let polno kapaciteto? Nekoliko dvomim, ka pomeni, starejši ko bo avto bolj bo švoh (že tako v osnovi) domet.

Sej ne rečem, za po večjih mestih, kjer je vedno več "pump" je mogoče nekako smiselno, za veliko večino drugih pa bolj ne kot ja.

Fosilna goriva imajo še vedno eno (za moje pojme ogromno prednost), ko je tank prazen se ustaviš na pumpi za 10 minut in potem greš nobim 800km naproti. Električni so s tega vidika še precej neudobni.

_________________
Exclamation Pravilo št. 1: Pišite slovensko, velja za vse.

TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA. Saj ni tako težko, no!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.70
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 28, 2014 8:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa gorljive celice? Na te pa zmeraj pozablate, sigurno bi se v praksi lahko bolje iskazale, če bi se jim dalo priložnost.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.55
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 03, 2014 12:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gorivne celice jaz v svojem avtu nocem. Vodik je plin, za katerega je prakticno vsaka stena porozna.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.70
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 03, 2014 12:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V mislih sem imel druge sestavine. Imaš lahko tudi metanol, etanol kuhan iz krompirja, če si dosti pira popil boš imel tudi dosti tekočega izločka.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Novice Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 8 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group