www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

citroen xsara regulacija ventilatorja
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 11:10 am    Naslov sporočila:  citroen xsara regulacija ventilatorja Odgovori s citatom

Iščem ekvivalent za tranzistor FW2G025A1. Po raznih forumih sem videl da problem rašujejo s 2N6287, sam ker nimam nobenega podatka o original tranzistorjih me zanima če ima kdo od vas izkušnje oz podatke o FW2G025A1. Hvala LPD
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 2:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ravno par dni nazaj sem popravljal podobno zadevo. Tudi sam sem obrnil cel splet a nisem našel dosti uporabnega. Ker sta na vezju dva transistorja vezana paralelno - eden je prebil drugi je ostal, da sem ga lahko izmeril. Gre za PNP transistor. Krmili se direkno s potenciometrom na bazo. Malo sem iskal po katalogih ter našel "primernega" katerega je imel HTE (MJ2955 100V 15A)
Kasneje sem arabsko stran ali nekaj podobnega (sedaj je ne nejdem več) kjer so uporabili prav ta transistor. 2N6287 je darlinkton, ki bi vrjetno tudi bil uporaben.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 2:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Našel tisto stran ***Klik***
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšno naključje zgleda da se je začel čas gretja. Super ja to je dirktno to kar sem iskal. Prav isti postopek sem uprabljal v soboto da sem stvar sploh lahko razstavil. Very Happy
Sam sem se že skoraj odločil za 2N6287 ampak sedaj sem pa spet v dilemi, ma saj niti ni bistvene razlike med njima mogoče edino tok. To da gre za PNP sem hitro ugotovil ampak tukaj se je pa potem končalo. V bistvu me zanima za kakšen tok gre pri te regulaciji. Silvo hvala za klik.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 3:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če boš uporabil darlington zna biti težava regulacijo. Ta ima namreč zelo veliko ojačanje. Zna se zgoditi, da bo že v položaju "min" delal na polno. Resni na ljubo, ne vem pa, če regulacija, ki sem jo popravljal dela vredo. Poskusil sem jo v delavnici. Za breme sem uporabil žarnico. Sodelavec jo je sam demontiral ter mi jo prinesel. Rekel sem naj me obvesti, če kaj ne bo vredo. Do sedaj se ni oglasil - očitno dela.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 4:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Super bom tudi sam dal MJ2955. Silvo a si zamenjal oba Tr-ja al samo skurjenega. Kaj pa za prikjučitev v delavnici se še spomniš kam si kaj pritaknil. Hvala LPD
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj na to temo je tudi TUKAJ (Citroen forum). Tukaj so uporabili MJ11015.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na servisu je cena te "elektronike", ....48000 sit :bonk: , tole bi se izplačalo delati.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja tukaj uporabljajo bistveno močnejši tranzistor. Verjetno ni to slaba ideja ampak se zna pojavit problem velikega ojačanja ki ga je prej opisal Silvo. Bom za prvo uporabil MJ2955 če crkne je naslenje popravilo rešeno z 30amperskim Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja vsekakor se izplača popravit 300sit + delo. Bom vsaj vedel koliko piva zaračunat prjatlu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

TOTAL je napisal/a:
Super bom tudi sam dal MJ2955. Silvo a si zamenjal oba Tr-ja al samo skurjenega. Kaj pa za prikjučitev v delavnici se še spomniš kam si kaj pritaknil. Hvala LPD


Zamenjal sem oba.
Za priklop si pomagaj z načrtom z gornje povezave. Vzami instrument najdi priklop, ki gre direkt na bazo. sem gre potenciometer. Kolektor transistorja je minus pol. Emiter gre na motor.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 22, 2006 11:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi sam sem se odločil in zamenjal oba tranzistorja. Regulacija dela kot nova, problem se je pojavil pri končni stopnji, ko bi moral rele prevzet. Problem je v tem, da se rele obnaša kot da je prešibek da bi stisnil kotvico. Če mu pomagam kotvica ostane sklenjena. Iz tega sklepam, da elektronika normalno deluje in da je problem v releju ampak pred menjavo tranzistorjev je normalo deloval. Se je kdo že kdaj dajal s takim problemom. hvala lpD p.s. odstranil sem tudi vzmet, ki drži kotvico nazaj ampak ni nič pomagalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 22, 2006 12:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za začetek priključi navitje releja na normalno delovno napetost (12V), da se vidi, ali je rele v redu.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dr.otkar
Član
Član



Pridružen-a: Ned 26 Nov 2006 22:31
Prispevkov: 30
Aktiv.: 0.13
Kraj: nekje ob reki savi

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 26, 2006 10:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

total, napaka je v tranzistorjih, preverjeno!!!
sem imel iste probleme pri avtih z klimo.
uporabi mj 11015 !!!

_________________
mislim, da imaš zamašeno žico !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TOTAL
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18
Prispevkov: 109
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 27, 2006 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem pregledal vse in ugotovil, da se rele lepo odziva. Problem je v smd tranzistorjih ki krmilijo vklop le tega. Problem je v oznaki tranzistorja na katerem piše 6C ter nek najverjetneje Y v vodoravni legi. Vse je zelo težko vidno, ker so elementi zaliti z plastiko. Nikjer ne najdem podatka za tak smd tranzistor, tako da bi prosil kakšnega smd poznavalca da mi kaj razloži. hvala lpD
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group