 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Jan 14, 2014 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo v prejšnji firmi na TAE motorju to naredili tako, da si (zadaj sta bila hall senzorja, zamaknjena cca za 30°) enkoder odvil z osi motorja, motor počasi vrtel na roko in gledal signal na obeh hall senzorjih... Ko sta bila oba visoka, si ga pritrdil in to je to.
Kako pa tukaj gre, pa nisem ravno 100%, ampak sigurno je na osi motorja kak cahen ali kaj podobnega.... Se pozna na osi kje je bil pritrjen ta enkoder? Odtis vijaka na osi ali kaj podobnega? _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.81 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Tor Jan 14, 2014 1:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
No jaz sem to tako delal na industrijskem obdelovalnem centru SHW4.
Encoder je bil inkrementalni Haidenhain za pravilno določanje pozicije spindla za menjavo orodja.
Seveda pa tudi za obrate in smer vrtenja. _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Čet Apr 10, 2014 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako je pa mogoče da mi tokovne klešče kažejo po fazi tok 4A pa čeprav servo motor miruje? _________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matej79 Član

Pridružen-a: Ned 11 Sep 2011 21:15 Prispevkov: 342 Aktiv.: 2.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Apr 10, 2014 10:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zato, da obdrži svojo pozicijo, sicer bi ti spindel v mizo padel. Predvidevam, da so ti štirje amperi okoli 50% maksimalne obremenitve. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fixer Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Apr 2014 21:45 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.06 Kraj: osrednja
|
Objavljeno: Čet Apr 10, 2014 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Servomotor skozi drzi pozicijo, zato rabi tok. Ce je dajalnik napacno nastavljen bo ta tok lahko tudi prevelik. Ce pri razdiranju motorja niste ustrezno sklenili magnetnega polja je mozno tudi, da ste unicili rotor.
nastavljanje pozicije rotorja je razlicno od mototja do motorja. Eni imajo hall senzorje, katere se enostavnosinhronizira s fazami motorja. Drugi imajo inkrementalne dajalce, eni absolutne dajalce, eni opticne senzorje namesto hall sond, nekateri resolverje.
pri nas imamo kar veliko bazo podatkov za nastavljanje motorjev razlicnih proizvajalcev, tako da ce kdo rabi kaj konkretnega lahko pomagam. Rabim vedet samo tip motorja in kako sliko zadnjega dela pod pokrovom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 493 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|