www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Popravilo štarter motorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.82
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 23, 2013 11:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja naredi se vse po naročenem načrtu ali lastni konstrukciji in teh je zeloooo veliko
so tudi posebne izvedenke z npr magnetni obroči , RC členi med lamelami , notranjimi povezavami lamel na 90° , grafitnimi komutatorji...če ne veš s čim delaš in imaš načrt ne boš opazil razlike.

Potem so še tehnologije obdelave Cu (surovine), plastike(surovine) , preoblikovanja...

fora testiranja plazečih tokov in prebojnih trdnosti izhaja predvsem zaradi ugotavljanja stanja - kvalitete plastike po obdelavi (brizganju , prešanju , staranju )

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
uzo
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Avg 2012 19:06
Prispevkov: 35
Aktiv.: 0.22
Kraj: Lj

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 23, 2013 5:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se je izkazalo, da moj štarter dela v redu. Problem je bil prazen akumulator. Smile
Nisem pa na to pomislil, ker ko sem spomladi po pol leta motor prižgal preko akumulatorja od avta in naredil 20 km sem ga potem lahko še nekaj časa normalno prižigal. Potem pa enkrat po dveh vožnjah, ene 100 km obakrat, ni bilo nič, samo rele je preklapljal in sem mislil, da preklaplja ker je motor v stiku.

Glede upornosti statorja sem še enkrat izmeril in je najprej kazalo 10 Ω čez kakšne petnajst sekund pa je počasi prilezlo do 5 Ω.

Hvala transalp za pomoč in vsem ostalim tudi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 23, 2013 11:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:
Ja naredi se vse po naročenem načrtu ali lastni konstrukciji in teh je zeloooo veliko ...
Bravo. Vidim, da veliko vlagate v razvoj in kvaliteto. Še 1x hvala za podrobnosti izdelave v proizvodnji, ki jih serviserji ne vidimo.
Škoda, ker takih firm v SLO ni več ...


uzo je napisal/a:
.. sem spomladi po pol leta motor prižgal preko akumulatorja od avta in naredil 20 km sem ga potem lahko še nekaj časa normalno prižigal. Potem pa enkrat po dveh vožnjah, ene 100 km obakrat, ni bilo nič, ...
Standardna težava sezonskih vozil in njihovih akumulatorjev, ki po pol leta sulfatizirajo četudi so ves čas priključeni na polnilec.
Za taka vozila je priporočljivo nabavit polnilec, ki ima tudi funkcijo "refresh". Tak polnilec akku polni in vsak dan malce izprazni, da ga obdrži v kondiciji. Se splača nabavit ker je 3x cenejši od novih akkujev kapacitete od 60Ah naprej.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mord00k
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 29 Maj 2013 13:08
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 29, 2013 1:12 pm    Naslov sporočila:  kaj pa tole Odgovori s citatom

In kaj bi predlagali narest s temle Smile ker je zaganjač delu ful počasi, svinjarije neomejeno, sedaj je spucano, krtačke nnove...ampak bi verjetno s to površino veljalo še kaj narest?


2013-05-25 16.35.39.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  2.5 MB
 Pogledana:  9 krat

2013-05-25 16.35.39.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.82
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 29, 2013 1:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta zgleda je svoje oddelal . Lahko ga sicer postružiš vendar mislim da je pregrevanje - elektroerozija naredila svoje tudi na plastiki med lamelami.

verjetno bi dobil nadomestni kolektor vendar je potem potrebno tega dol dat , očistit žice , jih pobrati po robovih , ga je treba natisnit nazaj na gred ( cca 1250N) rabiš za tole , trdo zlotat , celega postružit in potem še armirat da centrifugalna sila ne potrže žic iz zarez ( velik presek - velika teža - velika sila )

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 29, 2013 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da ne bo več škode če ga minimalno postružiš-slabše ne moreš narediti.
Mislim da ni popolnoma uničen in bo še nekaj časa deloval...

lp

lado

_________________
In brake we trust...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 29, 2013 11:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se strinjam z Ladom. Ta kolektor sploh ni izrabljen (nima niti tipičnega kanala od krtačk) ampak "požrt" kot bi bil stalno pod prevelikimi tokovi. Odstruži cca. 0,5 do 1 mm bakra, ponovno zrezkaj kanalčke med lamelami in po rezkanju še spoliraj z vodo-brusnim papirjem pa ti bo še dolgo služil.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
4AllDemolition
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35
Prispevkov: 164
Aktiv.: 0.74

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:11 pm    Naslov sporočila: icon_important  Odgovori s citatom

Pozdravljeni
Bi se kar temo sposodil, pred kratkim se mi je pokvaril zaganjač.
Razdrem, vidim ščetke zarjavele kupim nove, očistim komutator, sestavim, ne dela, oziroma dela s kombinacijami.

Na pin 1 +, na pin 3(gnd solenoid) - = ne dela
Na pin 2 +, na pin 3 - = Solenoid stisne
Na pin 2 +, na GND (zaganjač) = motor zavrti

Me zanima naslednje, če mostičim pin 1 in pin 2 in GND-je skupaj bi moralo to delat, vendar je to pravilno delovanje? Je morda solenoid fuč?
Hvala



zaganjač.jpg
 Opis:
Zaganjač model S114-829A
 Velikost datoteke:  121.68 KB
 Pogledana:  0 krat

zaganjač.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.41

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stikalo je zanič... 1-2 ne sklene.

aja... si sploh probal pravilno vezavo? Minus na ohišje, + iz akumulatorja na 1, + iz ključavnice na 3?

_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
4AllDemolition
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35
Prispevkov: 164
Aktiv.: 0.74

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gumby je napisal/a:
Stikalo je zanič... 1-2 ne sklene.


Se pravi nov solenoid.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Si ti prepričan, da sploh prav priklapljaš?
1 je +, stalni +.
2 te ne briga, je le izhod solenoida (releja) na motor.
3 ni GND ampak + zagon, torej "remote" vklop.
GND je ohišje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
4AllDemolition
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35
Prispevkov: 164
Aktiv.: 0.74

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Si ti prepričan, da sploh prav priklapljaš?
1 je +, stalni +.
2 te ne briga, je le izhod solenoida (releja) na motor.
3 ni GND ampak + zagon, torej "remote" vklop.
GND je ohišje.


Za pin 1 je stalni + , to je res.
Na pin 2 pride stalni plus prek solenoida kadar ga stisne, mislim da je prav tako.
Za pin 3 je res nek rele.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
4AllDemolition
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35
Prispevkov: 164
Aktiv.: 0.74

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2014 6:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala Vam za pomoč, deluje.

Napako delal v povezavi d'oh! , pin 3 "remote" vklop sklenemo za trenutek na pin 1 stalni +, solenoid potisne noter, stisne stikalo in motor zažene. Tako da solenoid je v redu.



zaganjač2a.jpg
 Opis:
Zaganjač model S114-829A hitachi, opel
 Velikost datoteke:  99.38 KB
 Pogledana:  1 krat

zaganjač2a.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group