 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Čet Maj 23, 2013 11:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja naredi se vse po naročenem načrtu ali lastni konstrukciji in teh je zeloooo veliko
so tudi posebne izvedenke z npr magnetni obroči , RC členi med lamelami , notranjimi povezavami lamel na 90° , grafitnimi komutatorji...če ne veš s čim delaš in imaš načrt ne boš opazil razlike.
Potem so še tehnologije obdelave Cu (surovine), plastike(surovine) , preoblikovanja...
fora testiranja plazečih tokov in prebojnih trdnosti izhaja predvsem zaradi ugotavljanja stanja - kvalitete plastike po obdelavi (brizganju , prešanju , staranju )
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
uzo Član


Pridružen-a: Sob 11 Avg 2012 19:06 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.22 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Čet Maj 23, 2013 5:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se je izkazalo, da moj štarter dela v redu. Problem je bil prazen akumulator.
Nisem pa na to pomislil, ker ko sem spomladi po pol leta motor prižgal preko akumulatorja od avta in naredil 20 km sem ga potem lahko še nekaj časa normalno prižigal. Potem pa enkrat po dveh vožnjah, ene 100 km obakrat, ni bilo nič, samo rele je preklapljal in sem mislil, da preklaplja ker je motor v stiku.
Glede upornosti statorja sem še enkrat izmeril in je najprej kazalo 10 Ω čez kakšne petnajst sekund pa je počasi prilezlo do 5 Ω.
Hvala transalp za pomoč in vsem ostalim tudi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Maj 23, 2013 11:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
Ja naredi se vse po naročenem načrtu ali lastni konstrukciji in teh je zeloooo veliko ... |
Bravo. Vidim, da veliko vlagate v razvoj in kvaliteto. Še 1x hvala za podrobnosti izdelave v proizvodnji, ki jih serviserji ne vidimo.
Škoda, ker takih firm v SLO ni več ...
uzo je napisal/a: |
.. sem spomladi po pol leta motor prižgal preko akumulatorja od avta in naredil 20 km sem ga potem lahko še nekaj časa normalno prižigal. Potem pa enkrat po dveh vožnjah, ene 100 km obakrat, ni bilo nič, ... |
Standardna težava sezonskih vozil in njihovih akumulatorjev, ki po pol leta sulfatizirajo četudi so ves čas priključeni na polnilec.
Za taka vozila je priporočljivo nabavit polnilec, ki ima tudi funkcijo "refresh". Tak polnilec akku polni in vsak dan malce izprazni, da ga obdrži v kondiciji. Se splača nabavit ker je 3x cenejši od novih akkujev kapacitete od 60Ah naprej.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mord00k Neznanec

Pridružen-a: Sre 29 Maj 2013 13:08 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Jesenice
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Maj 29, 2013 1:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta zgleda je svoje oddelal . Lahko ga sicer postružiš vendar mislim da je pregrevanje - elektroerozija naredila svoje tudi na plastiki med lamelami.
verjetno bi dobil nadomestni kolektor vendar je potem potrebno tega dol dat , očistit žice , jih pobrati po robovih , ga je treba natisnit nazaj na gred ( cca 1250N) rabiš za tole , trdo zlotat , celega postružit in potem še armirat da centrifugalna sila ne potrže žic iz zarez ( velik presek - velika teža - velika sila )
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.24 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sre Maj 29, 2013 2:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da ne bo več škode če ga minimalno postružiš-slabše ne moreš narediti.
Mislim da ni popolnoma uničen in bo še nekaj časa deloval...
lp
lado
_________________ In brake we trust... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Maj 29, 2013 11:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam z Ladom. Ta kolektor sploh ni izrabljen (nima niti tipičnega kanala od krtačk) ampak "požrt" kot bi bil stalno pod prevelikimi tokovi. Odstruži cca. 0,5 do 1 mm bakra, ponovno zrezkaj kanalčke med lamelami in po rezkanju še spoliraj z vodo-brusnim papirjem pa ti bo še dolgo služil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
4AllDemolition Član


Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.74
|
Objavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Bi se kar temo sposodil, pred kratkim se mi je pokvaril zaganjač.
Razdrem, vidim ščetke zarjavele kupim nove, očistim komutator, sestavim, ne dela, oziroma dela s kombinacijami.
Na pin 1 +, na pin 3(gnd solenoid) - = ne dela
Na pin 2 +, na pin 3 - = Solenoid stisne
Na pin 2 +, na GND (zaganjač) = motor zavrti
Me zanima naslednje, če mostičim pin 1 in pin 2 in GND-je skupaj bi moralo to delat, vendar je to pravilno delovanje? Je morda solenoid fuč?
Hvala
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
121.68 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stikalo je zanič... 1-2 ne sklene.
aja... si sploh probal pravilno vezavo? Minus na ohišje, + iz akumulatorja na 1, + iz ključavnice na 3?
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
4AllDemolition Član


Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.74
|
Objavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
Stikalo je zanič... 1-2 ne sklene. |
Se pravi nov solenoid.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si ti prepričan, da sploh prav priklapljaš?
1 je +, stalni +.
2 te ne briga, je le izhod solenoida (releja) na motor.
3 ni GND ampak + zagon, torej "remote" vklop.
GND je ohišje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
4AllDemolition Član


Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.74
|
Objavljeno: Tor Sep 09, 2014 4:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Si ti prepričan, da sploh prav priklapljaš?
1 je +, stalni +.
2 te ne briga, je le izhod solenoida (releja) na motor.
3 ni GND ampak + zagon, torej "remote" vklop.
GND je ohišje. |
Za pin 1 je stalni + , to je res.
Na pin 2 pride stalni plus prek solenoida kadar ga stisne, mislim da je prav tako.
Za pin 3 je res nek rele.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
4AllDemolition Član


Pridružen-a: Tor 08 Maj 2007 15:35 Prispevkov: 164 Aktiv.: 0.74
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|