www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomobilski računalnik

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
JaniSi
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 16 Sep 2014 22:17
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 16, 2014 10:26 pm    Naslov sporočila:  Avtomobilski računalnik Odgovori s citatom

Živijo.
Sem čisti novinec na tem forumu in bom mogoče postavil res "prvošolsko" vprašanje.
Že dalj časa me zanima avtomobilizem, predvsem pa področje avtoelektrike oz.
avtomobilskih računalnikov. Ker bi se "za svojo dušo" malo poigral oz. bi pogledal kako ti računalniki sploh delujejo, me zanima: Ali je diagnostika računalnika mogoča samo z računalnikom vgrajenim v avtu ali ga je možno odmontirati in ga testirati "na mizi"?
Pri tem mislim z diagnostičnimi programi, ne fizično z merjenjem komponent.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Obelix
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59
Prispevkov: 1881
Aktiv.: 9.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 8:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Teoretično je možno. Izdelaš simulator avtomobilskega motorja, ki bo računalniku dajal vse tiste signale, ki jih sicer dobiva od motorja (temperature, tlaki, vrtljaji ...). Potem pa lahko spremljaš dogajanje na diagnostiki.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 10:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa posimuliraš še komunikacijo z nekaterimi dodatnimi moduli, recimo gretje sveč pri dizlu ipd.

Skratka, z enim ECUjem, ki ga boš na smetišču/odpadu staknil za nekaj deset evrov, boš bolj težko začel...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14
Prispevkov: 755
Aktiv.: 3.19

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 1:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče projekt, ki ti bi bil zanimiv je MegaSquirt. To je open source motorni računalnik. Ima vse, od sheme, do faq kako vse skupaj deluje in obširne dokumentacije. O tem računalniku lahko na netu najdeš ogromno informacij.. Zraven te pride tudi simulator (simuliraš obrate, gas, o2 sensor, temperaturo zraka ipd)

http://www.msextra.com/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JaniSi
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 16 Sep 2014 22:17
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 2:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mojstri, hvala za ideje oz. navodila. Malo sem upal , da obstaja kakšen program za PC, ki simulira delovanje motorja potem pa signale nekako spraviš do ECU-ja.
Ker mi je vse skupaj zgolj hobi, mi je najbrž najlažje investirat v kakšen starejši avto [ za nekaj 100€ ] pa se tako malo "zaposlit" in razvedrit... Težava je samo v tem , ker lahko to postane potem "nepremičnina" na dvorišču.. Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JaniSi
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 16 Sep 2014 22:17
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam še eno vprašanje.. Če ECU vzameš iz avtomobila , ga odklopiš, ali ga je za ponovno delovanje potrebno kaj nastavljati oz. ponovno nalagati kakšen software ali ga enostavno vgradiš nazaj v avtomobil [ seveda isti] in deluje tako kot pred posegom?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 4:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni ga potrebno ponovno nalagat.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14
Prispevkov: 755
Aktiv.: 3.19

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 7:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Marsikje je potrebna kakšna kalibracija katerega od senzorjev. To je pa tudi to.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.61
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 17, 2014 8:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Edino imobilizer je problem za na mizi testirati motorni računalnik.

Skoraj vsak avto ki ima motorni računalnik ima tudi nekakšen kodiran ključ.
Izjema je kakšna Škoda felicija, Fiat punto, Renault clio 1serija, Renault 5 ....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 19, 2014 12:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

JaniSi je napisal/a:
Ali je diagnostika računalnika mogoča samo z računalnikom vgrajenim v avtu ali ga je možno odmontirati in ga testirati "na mizi"?
Pri tem mislim z diagnostičnimi programi, ne fizično z merjenjem komponent.
Flashanje da (on-bench, boot mode itd), sama diagnostika pa naceloma ne.

JaniSi je napisal/a:
Ker mi je vse skupaj zgolj hobi, mi je najbrž najlažje investirat v kakšen starejši avto [ za nekaj 100€ ] pa se tako malo "zaposlit" in razvedrit... Težava je samo v tem , ker lahko to postane potem "nepremičnina" na dvorišču.. Very Happy
Za zacetek ti priporocam avto z Bosch EDC15xx ECU-jem (z izjemo EDC15V - VAG TDI/SDI na rotacijsko crpalko). O EDC15 ECU-jih imas na internetu dalec najvec dokumentacije, so zelo "odpustljivi" in logicni. Tudi nenevarni in izredno enostavni (in poceni) so za flashanje, ce se bos lotil tuninga.

Zelo "tunable" so kaksne alfe 1.9 in 2.4 JTD ali renaulti 1.9 dCi. Pa tudi kak BMW 25d. Vse tja do letnika 2003, potem se je zacel vgrajevat EDC16, ki pa ni vec tako zelo enostaven za urejat.

Ce se nameravas lotit bencincev, te naj opozorim, da je tuning potencial atmosfercev brez mehanskih predelav podoben pozitivni nicli.

JaniSi je napisal/a:
Imam še eno vprašanje.. Če ECU vzameš iz avtomobila , ga odklopiš, ali ga je za ponovno delovanje potrebno kaj nastavljati oz. ponovno nalagati kakšen software ali ga enostavno vgradiš nazaj v avtomobil [ seveda isti] in deluje tako kot pred posegom?
Samo vgradis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group