www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

avto trese kot da hoče ugasnit
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 08, 2014 12:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ammmm...po mojih izkušnjah si upam dvomit. Meni je v gornjem primeru kazalo okvaro O2 senzorja...ko je bil pa senzor nulte pozicije zanič je pa kazal okvaro čitalca kode ključa Brick wall in še nekaj podobnih traparij...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 08, 2014 8:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
...ko je bil pa senzor nulte pozicije zanič je pa kazal okvaro čitalca kode ključa Brick wall in še nekaj podobnih traparij...
Ko se (navadno zaradi dolgotrajnega zaganjanja) napetost na akumulatorju sesede, se zacnejo dogajat cudne stvari. Navadno najprej zabelezi napake na airbagih, ABS-u in imobilizerju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ana2
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Dec 2011 13:24
Prispevkov: 66
Aktiv.: 0.40

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 09, 2014 12:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Predvidevam, da si akumulator že preveril.
Podobne neumnosti so se dogajale tudi meni, ko je bil pokojni Racer (Daewo) parkiran zunaj na travi. Poleti je bilo v redu. Po nekaj dneh dežja jeseni ali pomladi je bil pa juhuhu. Pomagalo je avto parkirati pod streho.

_________________
Glava šteje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robertos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.34
Kraj: Vuhred JN76OO

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 09, 2014 7:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mrtn je napisal/a:
Lahko je posledica zamaščenega kanala za zrak kjer je loputa. Posledice so, da zafrkava prosti tek ali pa avto tudi včasih cuka.
Nevem kako ima narejeno Clio, sem pa že slišal za nekaj takšnih primerov, ko očistiš neželene maščobe okoli lopute stvar začne delovat.

Točno tako ima narejeno Clio, ker je tudi pri meni bilo enako, avto se zaganja pod nizkimi obrati. Odstrani zračni filter in očisti udprtino uplinjača, predvsem na mestu kjer je loputa za zrak, najprej z nožem, nato z bencinom, lahko pa dobiš original sprej za takšno čiščenje.

_________________
Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 09, 2014 9:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

[quote="robertos"]
mrtn je napisal/a:
...lahko pa dobiš original sprej za takšno čiščenje.


Sprej za čiščenje, ki smo ga naročili in prevzeli na pikniku (aldo .. 56) deluje več kot odlično v ta namen. Preverjeno.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
powr
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20
Prispevkov: 668
Aktiv.: 3.14
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 10, 2014 1:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

+1 za svecke
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.00
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Arrow Vse konektorje do katerih imaš dostop razdri (enega za drugim) in našpricaj z WD-40, spihaj in obriši žice in sestavi nazaj, še posebej one na obeh lambda sondah ! Diagnostika na servisu verjetno ne bo nič pokazala (vržen denar stran) ali pa ti bodo rekli senzor fuč in te probali obrat za preko 150€ Twisted Evil . Zgleda, da je kakšen O2 senzor že malce oslabljen ... Pošpricaj tudi kapice svečk, kable in kontakte na vžig.tuljavah !

Po zagonu motorja (brez gasa!) Namreč O2 sonde so grete s PWM pulznim tokom iz ECM modula in rabi enih 10 sekund vsaj, da proradijo; nato pa pa ECU preverja še vsaj enih 10 sekund odziv/range senzorja na signal žicah prej kot normalno začne delat. Prvi senzor daje ECU/ECM povratno info za vbrizg goriva; če cuka-se zaganja prve pol minute, je problem najverjetneje z pravo dozo goriva. Pol ta problem izgine, ko se mašina vsaj za silo segreje in vibracije slab kontakt na konektorjih "popravijo". Če je kaj narobe (oksidirani kontakti ali vlaga v konektorju senzorjev), so pač težave.

Exclamation Za meritev na žicah O2 senzorja se uporabi analogni multimeter (signal na 1v ali več; +napajanje intern.grelca na 15V etc.); za obliko signala pa rabiš npr.ročni LCD osciloskop ala WellemanHPS140 ...

Ko je problem rešen, je dobro resetirat auto komp (pobrat za vsaj uro njegove varovalke ven - vsaj 3 so, katere pogledat navodila) ...

Rolling Eyes Jest sem imel tudi take probleme (pa z avtom ni nič narobe drugače), ko sem se igral z zajebom kompjutra pri mojem Puntiču, da bi manj pil (ima malce oslabel prvi O2 senzor zgleda) ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.88
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 10:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spajky je napisal/a:
Arrow Vse konektorje do katerih imaš dostop razdri (enega za drugim) in našpricaj z WD-40, spihaj in obriši žice in sestavi nazaj, še posebej one na obeh lambda sondah !

To je dober način za onesposobit delujočo sondo.
V *.pdf dokumentih za BOSCH LSU 4.9 in LSU 4.2 med drugim piše:
Citiram:
The use of cleaning/greasing fluids or evaporating solids at the sensor
plug connection is not permitted.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 10:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja, če bi tako gledal, tudi "the use of water or dirt is not permitted". Če so kontakti umazani ali oksidirani, potem je škoda že narejena. Voda nič ne vpraša, kaj je izdelovalec priporočil ali prepovedal...
Ne vem, kakšno škodo bi kontakt sprej lahko naredil na klasičnem konektorju...
Ampak WD40 bi pa jaz vseeno raje držal par deset metrov stran od konektorjev. WD40 je dober za matice odvijat, "pante" špricat..., v elektroniki pa že veliiiiiiiko let obstajajo namenski spreji za to - ne bi verjel
Ze ogromnokrat povedano: WD40 ni za elektroniko. Še vedno velja tisto: vsi neumni, samo en pameten - v tem primeru bi lahko veljalo, da so neumni vsi, ki delajo namenske spreje ( kontakt chemie....), samo ta, ki dela Wd40 je pameten...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 10:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekje je bilo zaslediti razlago, da se skozi kable sonda "zrači", zato tudi spajkanje ni dovoljeno (staljena izolacija+flux+spajka zatesni prehod).
Koliko je resnice v tem pa naj vsak sam presodi in se odloči, na kak način bo poslal zadeve v večna lovišča.

O WDju se je pa že mnogokrat pisalo in debatiralo.
Je lahko zelo dober kot priročno čistilo v strojništvu, kot multipraktik pa že na relativno kratki rok naredi neprimerno več sranja kakor koristi.
In dokler brihte na wdju ne bodo porihtali ventilčka v uporabno delovanje so zame navadni topšop nateguni.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 10:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Probaj startat z odklopljeno lambdo in če bo enako delal, potem je sonda. V luknjo privij kako pokvarjeno sondo za tisti čas.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.88
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 11:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj piše:
Citiram:
All the latest BOSCH O2 sensors are air tight. The O2-sensor must have a clean air supply to work, a reference sample. Very little air is needed. Special "Lambda wire" was invented. The O2- sensor breaths down the center of the multi-stranded "Lambda wire" at the connector.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.00
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 5:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
... O2-sensor must have a clean air supply to work... O2- sensor breaths down the center of the multi-stranded "Lambda wire" at the connector
Jaz sem tudi tako mislil, da je kakšna luknjica na sredini med žicami "za dihanje", pa je ni pri mojih, razen če ne diha med izolacijo in plastiko žic (potem bi morala imet ovojna plastika žic + plastika konektorja neg.raztez.koeficient s temperaturo, da se ne samozadihta) ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 14, 2014 12:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hladen avto starta v open loop krmiljenju.

Lambda sonda je takrat za normalno delovanje motorja nepomembna.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 14, 2014 8:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moje izkušnje sčistit loputo in motorček prostega teka, če ne pomaga pa še komplet servis svečke filtri in olje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group