www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Akumulator za traktor 100Ah
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 23, 2014 10:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Fulmen dobiš še marsikje drugje kot v lecleru. V mojem avtu je zdržal 9 let. Zamenjal sem ga z drugim enakim. Drugi je v avtu že 6 let. Avto jim ima 15.
Pazi pri tipu. Fulmenje proizvajalec,...imajo , kot ostali, namenske za dizle, traktorje,.. link
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 12, 2014 10:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja vem da jih imajo tudi drugje, pa da spadajo pod exeide.Sam v leclerku jih imajo najcenejše. takrat se je dobil 77Ah za 56€. Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 12, 2014 8:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Pa tudi enkrat na mesec traktor zalaufaj, akumulator v njem je zagonski, zato rabi vsake toliko brco v rit.

Bi bila za to brco v rit uporabna kakšna alternativa? V mislih sem imel kakšno močno 230 voltno žarnico.

Je potem uporabno naprimer navaden polnilec priklopljen na stikalno uro, ker pametnega polnilca za vzdrževanje nimam oz. je le modelarski, ki ga moraš ob izklopu vsakokrat posebej nastavljati.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 12, 2014 9:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Varianta je en kup vzporedno vezanih H4 avtomobilskih žarnic, ki imajo običajno skurjeno nitko zasenčenega snopa, tadruga je pa brezhibna. Se jih da nabrat po servisih, AMZS bazah ipd. Dejansko jih vzameš iz smeti.
230V žarnica bi morala biti hudičevo močna, pa še brezhibna povrh...

Za vzdrževanje pa se da uporabit marsikaj, še adapter starega brezžičnega telefona (ali pa prvi priročni univerzalni napajalnik s klasičnim transformatorjem in nastavljivo napetostjo) zna bit primeren. 500mA je že več kot dovolj.
Sicer pa, a nisi nekaj elektronika? Eksperimentiraj. Pozoren bodi le da na akumulatorju ne presežeš 13.7V za daljši čas. Tok omeji že zaradi možne okvare akumulatorja, da ti ne zgori polnilec. Skratka, nekaj naredi, potem bomo pa že skupaj dodelali do uporabne vrednosti.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
144300
Član
Član



Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14
Prispevkov: 725
Aktiv.: 3.87
Kraj: Zelena dolina

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 12, 2014 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi , če niso svinčeni akumulatorji nemške kvalitete ( bili so raznoraznih proizvajalcev ) lahko vzdržijo dokaj dolgo , v povprečju so vzdržali preko 7 let – 5 kom , med drugim tudi še en v avtomobilu nadaljnja 4 leta ( ker mi je odpovedal v avtomobilu , avto sem potreboval nujno v tistem trenutku in tako je traktorski ostal v njem, bilo je ravno dovolj mesta za takšnega 100 Ah – ter je še lažje premagoval zagone kot prejšnji za tretjino manjši po kapaciteti . Leta nazaj so imeli neki traktorji npr.Ursusi probleme z akumulatorji, ker ni bila napetost polnjenja ustrezna, ter so akumulatorje menjavali tudi že po 2 letih .
Traktorji ne potrebujejo brce ,ampak jih je dobro občasno zagnat zaradi drugih dejavnikov , vsak za svoj traktor ve kje so mu šibke točke , če dalj časa ne obratuje ,sicer odvisno od tipa - znamke traktorja bolj ali manj , je pa pri starejših traktorjih lahko težava , da v mrzlih zimskih dneh ne štartajo, ali jih je pa potrebno dalj časa zaganjati, tu se akumulatorji lahko v veliki meri istrošijo.
Dobro je tudi traktor pripravit za zimske pogoje delovanja , ter se s tem tudi akumulatorju podaljša kakšno leto uporabe.

_________________
NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gregaa
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Jun 2009 16:46
Prispevkov: 107
Aktiv.: 0.55
Kraj: Slov.Bistrica

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2014 6:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v traktorjih že cca 3 leta uporabljam akumulatorja exide in white horse (drugi mislim da je iz srbije) so zaprti tip, tako da nimaš nobenega vzdrževanja z njimi, tudi pozimi ko traktorja ne uporabljam veliko, ga ne dodatno polnim. Naj omenim v peugeotu imam prvi akumulator star je že 13 let, znamke nevem na pamet je pa tudi zaprti tip. Upam da še bo zdržal to zimo. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zajla
Član
Član



Pridružen-a: Sob 20 Nov 2010 15:15
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.10
Kraj: Š.Turn

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 01, 2015 9:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri našem Štore 402, letnik 1978, vgrajena 120Ah Vesna. Če me spomin ne vara, je to šele drugi akumulator. Prvi je zdržal osem let. Vmes je bil zamenjan štarter, ker ga originalni ni več spravil v pogon, kadar je bil traktor vroč (slaba romunska roba). Z novim iskrinim zaganjaćem teh tažav ni več. Zamenjan je bil tudi alternator, ker sta v originalnem pregoreli diodi. Vgradil sem kar enega z avtoodpada (na njem je znak od Audija), seveda je bilo potrebno odključiti originalen regulator napetostiii, ki je bil še elektromehanski.
Prvih nekaj let smo akumulator pozimi odstranjevali iz traktorja in ga hranili na toplem, vendar tega že dolgo ne počnemo več, edino vzdrževanje je dolivanje destilirane vode (kontrola ne več kot enkrat letno). Občasno se sicer zgodi, da je pred zagonom potrebno priključit polnilec, če je prej kdo pozabil ključ v kontaktni ključavnici, ali če je posebej hladno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 01, 2015 9:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po moje te spomin kar vara, drugače bi drugi accu držal že celih 28 let... Shame on you
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kaona
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Dec 2010 12:19
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.10
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 01, 2015 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Varianta je en kup vzporedno vezanih H4 avtomobilskih žarnic, ki imajo običajno skurjeno nitko zasenčenega snopa, tadruga je pa brezhibna. Se jih da nabrat po servisih, AMZS bazah ipd. Dejansko jih vzameš iz smeti.
230V žarnica bi morala biti hudičevo močna, pa še brezhibna povrh...

Za vzdrževanje pa se da uporabit marsikaj, še adapter starega brezžičnega telefona (ali pa prvi priročni univerzalni napajalnik s klasičnim transformatorjem in nastavljivo napetostjo) zna bit primeren. 500mA je že več kot dovolj.
Sicer pa, a nisi nekaj elektronika? Eksperimentiraj. Pozoren bodi le da na akumulatorju ne presežeš 13.7V za daljši čas. Tok omeji že zaradi možne okvare akumulatorja, da ti ne zgori polnilec. Skratka, nekaj naredi, potem bomo pa že skupaj dodelali do uporabne vrednosti.


tole pa še mene zanima, bi bila mogoče tudi alternativa 12v usmernik-napajalnik 100mA od ojačevalca strešnih anten?Sicer imam 4A polnilc 12v star v sparu kupljen pa ne vem sicer dela ampak se mi ful segreje pa ne pri vseh akumolatorjih isto?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 6.00
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 02, 2015 12:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kaona, mene so učili da če je akumulator dober*, oceniš samopraznjenje na naslednji način: toliko, kot je vrednost kapacitete akumulatorja, toliko naj bi bil tok samopraznjenja. Npr.: če je kapaciteta akumulatorja 45Ah, naj bi bil tok samopraznjenja 45mA. Torej za vzdrževalno polnjenje potrebuješ vir, ki je sposoben trajno dajati od sebe navedeni tok.
Si poskusil predlagani usmernik (12V/100mA), recimo, polovično obremeniti (s 50mA)? Za več časa? Če se nekam sumljivo greje ali celo iz njega čudno diši, verjetno ne bo dober.
"Malo rezerve ne škodi", zato predlog
Citiram:
500mA je že več kot dovolj.

Bo pa treba zadevo predelati, da boš lahko nastavljal izhodno napetost.
Citiram:
Pozoren bodi le da na akumulatorju ne presežeš 13.7V za daljši čas.
Sam oceni, ali se ti predelava izplača.

Glede polnilca pa: ali piše na njem, za akumulatorje kakšnih kapacitet je namenjen? Se bolj greje pri polnjenju akumulatorjev večjih kapacitet?

* stari, preizpraznjeni, ali kako drugače poškodovani akumulatorji ne spadajo v to kategorijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group