 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bosko91 Član


Pridružen-a: Pet 11 Maj 2012 14:39 Prispevkov: 407 Aktiv.: 2.55 Kraj: Brezovica pri Lj.
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 2:41 pm Naslov sporočila: Motor Elektrokovina |
|
|
Zanima me priklop tega motorja. Iz tablice razberem, da se lahko motor priklopi tudi enofazno. V ostanku uvodnice je 5cm kabla ter sicer, modrja, rjava ter črna žica (z ozemljitvijo).
Ali je to motor s pomožnim (zagonskim) ter glavnim navitjem? Če je tako, me zanima velikost kondenzatorja, ter ali imam prav da ima zagonsko navitje ponavadi manjšo upornost ter je vezano vzporedno z glavnim (preko kondenzatorja)?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.51 MB |
Pogledana: |
14 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.42 MB |
Pogledana: |
3 krat |

|
_________________ Mi iz prazne generacije! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozede Član

Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32 Prispevkov: 390 Aktiv.: 2.93 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor je tipičen trifazni motor v osnovi namenjen za priklop na 3x380V zvezda.
Tako kot je na spodnji sliki je motor delal kot trifazen!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko91 Član


Pridružen-a: Pet 11 Maj 2012 14:39 Prispevkov: 407 Aktiv.: 2.55 Kraj: Brezovica pri Lj.
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa bi ga bilo možno tudi enofazno priklopiti? V delavnici namreč nimam trofazne vtičnice, pa 250W ni nekaj ogromno, da bi potreboval 3 faze, se mi zdi.
_________________ Mi iz prazne generacije! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko91 Član


Pridružen-a: Pet 11 Maj 2012 14:39 Prispevkov: 407 Aktiv.: 2.55 Kraj: Brezovica pri Lj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DusanK Član


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1973 Aktiv.: 12.86 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Beri Priklop 3f motorja na 1f omrežje
Revija Elektronik št. 3 - junij 2009
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko91 Član


Pridružen-a: Pet 11 Maj 2012 14:39 Prispevkov: 407 Aktiv.: 2.55 Kraj: Brezovica pri Lj.
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Super, hvala, potem je moja interpretacija pravilna.
_________________ Mi iz prazne generacije! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DusanK Član


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1973 Aktiv.: 12.86 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 6:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede kapacitete kondenzatorja že (20uF in cca. 400V AC), samo ti imaš motor v zvezda vezavi. Moraš ga prevezati v trikot, če boš uporabil enofazni priklop 230V~.(revija Elektronik 3 str. 24 - Priklop trikot)
Poskrbi za lastno varnost, preberi glede varnosti, opombe glede izbire (delovni in ne štartni) in pritrjevanja kondenzatorja, napačnega vrtenja, izolacije nerabljenih kontaktov itd.
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DusanK Član


Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1973 Aktiv.: 12.86 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 6:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede kapacitete kondenzatorja že (20uF in cca. 400V AC), samo ti imaš motor v zvezda vezavi. Moraš ga prevezati v trikot, če boš uporabil enofazni priklop 230V~.(revija Elektronik 3 str. 24 - Priklop trikot)
Poskrbi za lastno varnost, preberi glede varnosti, opombe glede izbire in pritrjevanja kondenzatorja, napačnega vrtenja, izolacije nerabljenih kontaktov itd.
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko91 Član


Pridružen-a: Pet 11 Maj 2012 14:39 Prispevkov: 407 Aktiv.: 2.55 Kraj: Brezovica pri Lj.
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha pa res
Dobro, zdaj sem se odločil za povsem drugo smer, bom motor priklopil trofazno, saj je že čas da si zmontiram trofazno vtičnico v delavnico, pa še skoraj ista cena (vtičnice) je kot kondenzator
_________________ Mi iz prazne generacije! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.39
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
In tudi izkoristek motorja je večji, saj je v primeru uporabe kondezatorja le-ta bogi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 23 Ur
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|